Re: Körde oxå ifrån snute..
Gött o höra att du körde ifrån dem.... Kommer de hem till dig så ä du ju bara o neka, de har ju jag lärt mig nu. Synd att man ska behöva bli av med kortet innnan man fattar de bara. Men om du nu mot förmodan blir av med kortet iaf kan du ju alltid vara med oss andra körkortslösa o dricka öl
mrgsxr skrev:Jag körde oxå ifrån snuten i dagarna. Faktum är att jag hade ingen lust till det men efter kraftigt övervägande så tänkte jag att jag hade kört i över 200 på motorvägen o hade ingen aning när dom kollade mig(civilbil)! Det kunde ha varit allt ifrån 100km/ upp till över 200! Enda tanken var att shit körkortet borta hela sommaren osv! Sedan så hade jag fått fortkörningsböter några år tidigare tidigare och då så var polisen så jävla otrevliga skrek o hotade som idioter! Så jag tänkte va fan då ska dom oxå få tillbaka lite o jobba. Faktum är hade dom inte varit så otrevliga förra gången hade jag nog stannat! Behandlade mig som värsta bankrånaren. Alldrig varit med om en olycka me mc o haft kortet i åtskilliga år. Känner mig faktiskt lite illa till mods o undrar när dom kommer o knackar på dörren. Men känner att jag måste ljuga som fan eller säga inget! Synd att det blev som det blev: Nån som vet vad man får om skylten är typ skitig i mitten så att ett par bokstäver inte syns, måste den hållas ren under alla tidpunkter??
Gött o höra att du körde ifrån dem.... Kommer de hem till dig så ä du ju bara o neka, de har ju jag lärt mig nu. Synd att man ska behöva bli av med kortet innnan man fattar de bara. Men om du nu mot förmodan blir av med kortet iaf kan du ju alltid vara med oss andra körkortslösa o dricka öl