Men! Ska det vara så svårt att förstå poängen eller???
Jag körde försiktigare (typ ca 19 sek) för att öka marginalerna. Det låg ett vattenlager PÅ banan. Inte blöt bana. Om du tror att du har lika bra grepp om du kör "under" vatten som vid torrt väglag så vet du ju inte alls vad du pratar om.
Dessutom övar man väl inte körbanan i "vattenplaningsförhållanden". Kanske att det är lite blött på banan, men inte ösregn!
Dessutom missar du ju hela poängen endå!
Grejen är ju att vid de två olika uppkörningarna så var inspektörerna HELT OLIKA. Okensekventa.
Jag förstår inte varför många besserwissers ska leka bror duktig o mena på att klarar man inte ALLT så ska man inte ha kortet. Herregud, folk e ju nybörjare när de kör upp. De är inte proffs för fan. De ska vara
tillräckligt bra för att få kortet och
det ska kunna köra trafiksäkert !! Om man råka låsa ett hjul men kompenserar för det och fixar banan galant endå, inom tidsramen, vad exakt är problemet?!?! :kocko