El Presidente
2 Stripes Mc
Geeeeezuswall-of-text
Både ovan inlägg såväl som denna tråd vittnar om att det råder vinter på SH.com….
Geeeeezuswall-of-text
Mental vinter..Geeeeezus
Både ovan inlägg såväl som denna tråd vittnar om att det råder vinter på SH.com….
I dessa dystra tider, med långt kvar till våren och som tycks präglas av att hela mänskligheten är förbannade på varandra är väl humorn det sista verktyget som finns kvar i verktygslådan. Även brist på humor (som i mitt fall) kan ju ibland få en viss komisk effekt.Mental vinter..
Jo, men vi är några som åtminstone varit ute och praktiserat ämnet i dagarna.Geeeeezus
Naaaaah. :sadfaceI dessa dystra tider, med långt kvar till våren och som tycks präglas av att hela mänskligheten är förbannade på varandra är väl humorn det sista verktyget som finns kvar i verktygslådan. Även brist på humor (som i mitt fall) kan ju ibland få en viss komisk effekt.
Jag har LP:n!
Jag har LP:n!
LP? Jorå, så gammal är jag. Köpte den ny. Ingen nyutgiven "vinyl" utan den gamla.
Fast det ska ju tilläggas att i en annan (vinter-) tråd här på SH.com så avhandlades ko-pruttar sida ut o sida in….I dessa dystra tider, med långt kvar till våren och som tycks präglas av att hela mänskligheten är förbannade på varandra är väl humorn det sista verktyget som finns kvar i verktygslådan. Även brist på humor (som i mitt fall) kan ju ibland få en viss komisk effekt.
Ja och jag har ännu inte bestämt mig för vilket som är det viktigaste problemet för mänskligheten att lösa, ko-pruttarna eller om man skall välja den gröna eller blå linjen genom kurvan, även om ett av dessa är mitt favoritproblem som jag ämnar personligen utforska och förfina till perfektion genom praktiska övningar.Fast det ska ju tilläggas att i en annan (vinter-) tråd här på SH.com så avhandlades ko-pruttar sida ut o sida in….
Får ju denna tråden nästan att verka banal.
Där kan man verkligen prata om mental kollaps!
Kul tråd!I dessa dystra tider, med långt kvar till våren och som tycks präglas av att hela mänskligheten är förbannade på varandra är väl humorn det sista verktyget som finns kvar i verktygslådan. Även brist på humor (som i mitt fall) kan ju ibland få en viss komisk effekt.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|