Körkortsteori, perfekt spårval?

Raderad medlem 51742

Guest
Mental vinter..
I dessa dystra tider, med långt kvar till våren och som tycks präglas av att hela mänskligheten är förbannade på varandra är väl humorn det sista verktyget som finns kvar i verktygslådan. Även brist på humor (som i mitt fall) kan ju ibland få en viss komisk effekt.

El Presidente

2 Stripes Mc
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
XR400 + Grom + Tricker + CB1000RA
I dessa dystra tider, med långt kvar till våren och som tycks präglas av att hela mänskligheten är förbannade på varandra är väl humorn det sista verktyget som finns kvar i verktygslådan. Även brist på humor (som i mitt fall) kan ju ibland få en viss komisk effekt.
Fast det ska ju tilläggas att i en annan (vinter-) tråd här på SH.com så avhandlades ko-pruttar sida ut o sida in….
Får ju denna tråden nästan att verka banal.
Där kan man verkligen prata om mental kollaps!
:rofl

Raderad medlem 51742

Guest
Fast det ska ju tilläggas att i en annan (vinter-) tråd här på SH.com så avhandlades ko-pruttar sida ut o sida in….
Får ju denna tråden nästan att verka banal.
Där kan man verkligen prata om mental kollaps!
:rofl
Ja och jag har ännu inte bestämt mig för vilket som är det viktigaste problemet för mänskligheten att lösa, ko-pruttarna eller om man skall välja den gröna eller blå linjen genom kurvan, även om ett av dessa är mitt favoritproblem som jag ämnar personligen utforska och förfina till perfektion genom praktiska övningar.

Old Badger

SportHojsentusiast
Gick med
12 Aug 2009
Hoj
Engelska sporthojar
Kul tråd! :tummenupp
Det viktigaste i livet är humor, när man förlorar humorn är det slut. :hej
Citerar Lemmy även om det inte var humorn som tog slut för hans del...

Men för oss som har motorcyklar som kräver omvårdnad är det bra att det är långt till våren då det fortfarande finns garagetid för underhåll. :tungan

För övrigt försöker jag gå in så sent som möjligt. Märks väldigt tydligt vid inspirerad körning på grus om man går in för tidigt men är man långsam på asfalt går det att ta vilka spår som helst.

Nikehaj

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Aug 2009
Hoj
R1200GS , MT09 , Bäbis Ninja.. och en jävla massa mc under 40+år :)
Istid mental :hjarta..vänsterfil är ju för fan ledigt....bilfritt..GASA!...och jag är också handledare flera gånger om...:tungan:brinnerup:glömdet

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka