Eller kanske pga att du inte kunde bromsa korrekt efter dom förutsättningar som fanns? Det är ju trots allt få som kommer till uppkörningen med spretans, perfekt uppvärmda slicks...5. Kuggade lågfart samt pga en lååång fin bakhjulssladd på inbromsning från 70 tack vare gamla däck, ingen abs och ny blöt asfalt
Eller kanske pga att du inte kunde bromsa korrekt efter dom förutsättningar som fanns? Det är ju trots allt få som kommer till uppkörningen med spretans, perfekt uppvärmda slicks...
Till TS, du har strypt din gixxer va? Du får nämligen inte köra upp med en litershoj med full effekt för begränsad behörighet!
Jag har även en fråga, får man spela in uppkörningen? för på bil blev jag kuggad pga att jag vände olämpligt enligt gubben som var jävligt sur när jag hade honom.. visade körskole läraren dagen efter på en lektion hur jag gjorde han sa att det inte var fel.. nu för att inte kugga på MC tänkte jag sätta upp ett par Go-pro kameror på hjälmen och fram och bak så man kan se exakt allt. Ifall jag blir kuggad på något som inte är fel kan jag ju överklaga, eller?
Eller kanske pga att du inte kunde bromsa korrekt efter dom förutsättningar som fanns? Det är ju trots allt få som kommer till uppkörningen med spretans, perfekt uppvärmda slicks...
Till TS, du har strypt din gixxer va? Du får nämligen inte köra upp med en litershoj med full effekt för begränsad behörighet!
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|