Kört som ett svin tråden, Utan att det hände en olycka

Texas

Somnadsbudsbetend'e
Gick med
30 Sep 2003
Hoj
Nightrod-08
Köra som ett svin

Svin=Gris=Polis...

Alltså köra som en polis...vissa verkar ha missuppfattat trådskaparen

Gabor

Guest
varför löda fullt ??? på det svarar man...FÖR ATT MAN KAN..:yoparty

Nicotin

Guest
Jag själv har en Kawasaki XZ 10 med 202 hp men det betyder inte att jag måste köra som en idiot för det. Fattar inte hur du resonerar.....

tror gösta pratar bakhjulseffekt och du motor men skitsamma..

gösta steker allt..

Han Gör´t :tummenupp

Johan69

Ny medlem
Gick med
5 Aug 2007
Hoj
Kawasaki ZX10R -06
Ja det är synd att finns så mycke idioter som förstör för så många andra....

Smagatusk

Guest
folk får skriva vad dom vill men jag reagerade på att starta en sådan här tråd, där man ska sitta och skryta om sin idiot körning . Då ska folk som sitter och skryter inte yttra sig sen när det gäller klagomål på oss mc åkare från allmänheten då allmänheten har rätt i många fall att klaga.Så tänk på det ni som skriver i denna tråd kom inte och klaga på andra bilister fram över för ni är inte ett dugg bättre själv.

Är väl skillnad på att skryta och berätta? Än så länge har väl ingen avslutat med orden "slå DET om ni kan!"

Det är väl heller ingen hojåkare som tycker det är utan grund från allmänheten att skälla på en motorcyklist som kört 100 knyck på en 30-sträcka utanför en skola. Vi vet nog när det är befogat att skälla på oss som kört för fort. Vi gnäller tillbaks när vi får obefogad kritik.

Loccone

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Mar 2008
Hoj
MT-09
:huvet Läge för trådnamnsbyte? Mitt förslag är "Tråden där man kan gnälla över att vissa kör fortare än dom kan, samtidigt som andra kör långsammare än vad deras hojar är konstruerade att klara av". Den kan bli fin! Och lång!

Nu sticker i alla fall jag ut och kör, som den idiot jag är...

Edit: skall vara svin, inte idiot... men det beror ju på vem man frågar:)

Last edited:

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Jag körde som ett svin häromdan...missade växlar och kom in fel i kurvor och allt möjligt. Dessutom körde jag mot rött och så sket jag i att blinka för blinkershelvetet var paj. Inte nog med det så var det flera gånger som jag fullständigt sket i att kolla på min omgivning. Jag tittade på hastighetsmätarn istället för jag tyckte jag var as-snabb och cool! :tummenupp

Ps ni kan få ta lite på mig nu. :fakta

Ps2. Javisst ja, jag körde oförsäkrat oxå. Hade glömt att pynta försäkringen. Fyfan vad jag e oUtLaW!

wannagofast

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2005
Hoj
Tillfälligt avbrott
Grannens ungar vrålade "tjockafetagrisen" åt mig när vi lira boll häromdagen.. Borde kvalificera mig för "köra som ett svin", när jag äntrar hojen!?

duckie

sockersöt
Gick med
28 Feb 2004
Hoj
Street Triple R
Jag menar, om du "Johan69" nu har en Kwackaskaki med 202hk som du så gärna berättar och då dessutom klankar ned på dom som nu kör fordonen dom har som dom är byggda för - vad har du då en Kwackaskaki med 202hk till?? :va

Du kanske har din mc som en desperat penisförängare som många andra med dyra & snabba fordon?? :va

Bara mina 2 cent!! :pannkyss

Skälen till att man har den motorcykel man har är många - kanske lika många som det finns individer.
Det kan vara av intresse, estetiska skäl, fått den billigt, ärvt den, byggt den själv, gillar trim för teknikens skull, ekonomiska skäl, personliga skäl, penisförlängarskäl etc etc
Med andra ord, bara för att man har en effektstark hoj behöver det inte betyda att man tvunget utnyttjar dess fulla kapacitet precis hela tiden.

Vore det ett kriterium att man ska köra gathojen som den är byggd för - ja, då finns det inte många motorcyklar som hör hemma på svenska vägar!
Ja knappt nån bil heller för den delen.

Trafiklagarna måste väl rimligtvis gå före gathojens "potentiallagar".

Johan69

Ny medlem
Gick med
5 Aug 2007
Hoj
Kawasaki ZX10R -06
Ja måste hålla med dig till 100% i detta fall!! :tummenupp

Så som politiker (världens näst största förstörare), gnällspikar på forum, troende (världens mesta förstörare genom tiderna) mm mm mm... :D

Att du "Johan69" sen hävdar att andra mc förare förstör för bla dig genom sin körning är som att "pissa i Östersjön och hoppas att vattennivån ska stiga med 50cm" då folk sedan det första fordonet startades kört fortare och fortare, extremare och extremare...

Jag menar, om du "Johan69" nu har en Kwackaskaki med 202hk som du så gärna berättar och då dessutom klankar ned på dom som nu kör fordonen dom har som dom är byggda för - vad har du då en Kwackaskaki med 202hk till?? :va

Du kanske har din mc som en desperat penisförängare som många andra med dyra & snabba fordon?? :va

Bara mina 2 cent!! :pannkyss

Till att börja med så tror jag du har missförståt mig.
Att jag berättade att jag hade 202 hp i min hoj var för att säga till Gösta som säger i sitt inlägg att han har 170 hp och kör som ett svin.Jag menar att man behöver inte köra som ett svin bara för att man har mycke hp , jag själv skiter i om det är mycke hästar i motorn eller inte. Är det en bra hoj som jag trivs på så köper väl jag den en då vare sig det är 1 eller 1000 hästar.
Skit samma men jag tyckte det var tråkigt att ta upp en tråd där man mer eller mindre ska skryta om hur illa man kör i trafiken . och samtidigt som det i en annan tråd här på forumet diskuteras att det är så jobbigt att varje dag när man startar sidan så det första man ser är olyckstråden. Jag skiter i vilket ni gör ville bara lufta mina tankar .

herge

I.eat.u.alive
Gick med
21 Jul 2005
Hoj
DRZ400 SM -05 (stulen)
precis fått hem nya er6an och eftersom jag var lite skeptisk till den låga effekten så var jag tvungen att ge den en riktig rövarrepa, 200 toppade den, helt ok hoj! Verkar t.o.m. att gå att få upp den på bakan :tummenupp

duckie

sockersöt
Gick med
28 Feb 2004
Hoj
Street Triple R
Jo, det snackas ju en jävla massa om penisförlängare, vad fan heter det när cheyerna köper en "penisförlängare"? klitorisförstorare eller? :va

Penisavund heter det, för det är inte direkt sin feminina sida man framhäver när det gäller tex muskelbilar och sporthojar.

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Skit samma men jag tyckte det var tråkigt att ta upp en tråd där man mer eller mindre ska skryta om hur illa man kör i trafiken . och samtidigt som det i en annan tråd här på forumet diskuteras att det är så jobbigt att varje dag när man startar sidan så det första man ser är olyckstråden. Jag skiter i vilket ni gör ville bara lufta mina tankar .

Du fattar inte att det kanske är just därför den här tråden skapades? Många här på SH kör ju faktiskt som svin lite då och då om man skulle lyssna i biktbåset.
Du får gärna skapa en tråd för "oss som kör minituöst enligt lagbok och lokala seder". :tummenupp

Ironin är död. :mattias

Nyheter
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...