Jag själv har en Kawasaki XZ 10 med 202 hp men det betyder inte att jag måste köra som en idiot för det. Fattar inte hur du resonerar.....
Ja det är synd att finns så mycke idioter som förstör för så många andra....
Ja det är synd att finns så mycke idioter som förstör för så många andra....
folk får skriva vad dom vill men jag reagerade på att starta en sådan här tråd, där man ska sitta och skryta om sin idiot körning . Då ska folk som sitter och skryter inte yttra sig sen när det gäller klagomål på oss mc åkare från allmänheten då allmänheten har rätt i många fall att klaga.Så tänk på det ni som skriver i denna tråd kom inte och klaga på andra bilister fram över för ni är inte ett dugg bättre själv.
Jag menar, om du "Johan69" nu har en Kwackaskaki med 202hk som du så gärna berättar och då dessutom klankar ned på dom som nu kör fordonen dom har som dom är byggda för - vad har du då en Kwackaskaki med 202hk till??
Du kanske har din mc som en desperat penisförängare som många andra med dyra & snabba fordon??
Bara mina 2 cent!!
Är du en sån som går på stranden med surfbrädan under armen hela dan också.
Ja måste hålla med dig till 100% i detta fall!!
Så som politiker (världens näst största förstörare), gnällspikar på forum, troende (världens mesta förstörare genom tiderna) mm mm mm...
Att du "Johan69" sen hävdar att andra mc förare förstör för bla dig genom sin körning är som att "pissa i Östersjön och hoppas att vattennivån ska stiga med 50cm" då folk sedan det första fordonet startades kört fortare och fortare, extremare och extremare...
Jag menar, om du "Johan69" nu har en Kwackaskaki med 202hk som du så gärna berättar och då dessutom klankar ned på dom som nu kör fordonen dom har som dom är byggda för - vad har du då en Kwackaskaki med 202hk till??
Du kanske har din mc som en desperat penisförängare som många andra med dyra & snabba fordon??
Bara mina 2 cent!!
.... penisförlängarskäl .....
Jo, det snackas ju en jävla massa om penisförlängare, vad fan heter det när cheyerna köper en "penisförlängare"? klitorisförstorare eller?
Skit samma men jag tyckte det var tråkigt att ta upp en tråd där man mer eller mindre ska skryta om hur illa man kör i trafiken . och samtidigt som det i en annan tråd här på forumet diskuteras att det är så jobbigt att varje dag när man startar sidan så det första man ser är olyckstråden. Jag skiter i vilket ni gör ville bara lufta mina tankar .
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|