K6 vs K7

ulf

Störd
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Lund
Hoj
Kawatia
Tack för all input. Blev en K7:a i lördags. Nu kan siktet inställas på nästa säsong på riktigt!

Grattis till nya hojen.

Håll hårt i styret när den passerar 10000rpm, då blir den riktigt brutal:yoparty
Ställ in dämparna enligt Motorrads testhoj, men sänk förspänningen på gaffeln till ca 4 ringar. Kommer inte ihåg dom exakt, men det finns nog i tråden. Kolla med Robz annars, han kan dom nog. Funkar kanon till bankörning.:tummenupp
 

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Ort
Lidingö
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
Grattis till nya hojen.

Håll hårt i styret när den passerar 10000rpm, då blir den riktigt brutal:yoparty
Ställ in dämparna enligt Motorrads testhoj, men sänk förspänningen på gaffeln till ca 4 ringar. Kommer inte ihåg dom exakt, men det finns nog i tråden. Kolla med Robz annars, han kan dom nog. Funkar kanon till bankörning.:tummenupp

Ska flytta fotpinnarna och ställa in dämpen efter Motorrad, ja, det ligger redan i planerna. Tack för tipset iaf. :tummenupp
 

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Ort
Lidingö
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
Ah, sicken otur.. Då får du hoppa över att köra monstret då. Ledsen, men regler är regler. Å andra sidan slipper du mina misslyckade slangförsök slutandes i skyltfönstret på NK på din.
 

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Ort
Lidingö
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
känns som en kul julskyltning snarare :gnissla och jag har ju tänkt kränga min så win/win situation...

Jorå, mitt arsle i skyltfönsret säljer säkert en jävla massa julskinka, men reglerna är ju alltså som de är. Dessutom så lär du ju köpa en ny och den vill du väl inte ställa ut det första du gör?
 

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Ort
Lidingö
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
"Köp en lott, vinn en skinka. Köp två och vinn hela arslet."
 
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top