fazerfun
Gudomlig sporthojare
Tack för all input. Blev en K7:a i lördags. Nu kan siktet inställas på nästa säsong på riktigt!
Kul, grattis
Tack för all input. Blev en K7:a i lördags. Nu kan siktet inställas på nästa säsong på riktigt!
Grattis till nya hojen.
Håll hårt i styret när den passerar 10000rpm, då blir den riktigt brutal
Ställ in dämparna enligt Motorrads testhoj, men sänk förspänningen på gaffeln till ca 4 ringar. Kommer inte ihåg dom exakt, men det finns nog i tråden. Kolla med Robz annars, han kan dom nog. Funkar kanon till bankörning.
Ska flytta fotpinnarna och ställa in dämpen efter Motorrad, ja, det ligger redan i planerna. Tack för tipset iaf.
och som vi kom överens om, ska jag köra in den åt dig. fett!
App, app. Då blir det inkörning på slangen av din nya hoj, iförd din Magnum-skjorta och flipp-flopps.
Rosa och vattenpistol!
Å andra sidan slipper du mina misslyckade slangförsök slutandes i skyltfönstret på NK på din.
känns som en kul julskyltning snarare och jag har ju tänkt kränga min så win/win situation...
Jorå, mitt arsle i skyltfönsret säljer säkert en jävla massa julskinka, men reglerna är ju alltså som de är. Dessutom så lär du ju köpa en ny och den vill du väl inte ställa ut det första du gör?
"Köp en lott, vinn en skinka. Köp två och vinn hela arslet."
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |