Toyman
Toyman´s Superbikegarage, SBK1988-2002
Min "Onsdags" Bimota YB4IE 1988
Ifrån min dagbok/blogg
1 vecka borta......... hoj-hämtning
av Toyman , 2016-04-11 klockan 06:07
A wild ride! Jo det visste jag att det skulle bli! Ingen sightseeing direkt. Pure business!
Onsdag: Upp i ottan... knoppar in Nancy.. 105 mil på delvis betalvägar, längre än ditresan men förhoppningsvis snabbare.... så vart det inte, riktig skit och ca 10 betalstationer med över 100 Euro.... ????. Landar i Nancy sent på kvällen. Samma hotell som på nerresan. Promenerar en runda på 1 km... behövde röra på mig.
Torsdag. Sista stinten!!! 135 mil... fixar jag detta. Vill hem nu är ju inte på semester. 05,45 stiger jag upp och laddar iväg 06,30. Några Franska betalstationer till... å så in i Tyskland. Autobahn i high speed.... Ducaton mäktar lätt med tempot där... typ runt 125/130 km/t.. doch inte läge att kolla på naturen. Mycket trafik hela dagen, högerfil full med långtradare och övriga filer fulla med annat på hjul.... inga direkta problem med vägbyggen och "STAU" förmiddagen drabbas jag utav trötthet... å lite ryggont. Tröttheten försvinner och jag landar i Puttgarden 18,00.... bara 40 mil kvar. Middag på färjan..... 23,45 e jag hemma....... puuuuuuu så skönt.
Fredag..... urlakad men hojen urlastad ur Ducaton.
Lördag.... gymmat 2 timmar, känns bra. MotoGP-kval.... lugnt igen
PS!: vad gjorde ni i veckan?
Koll under skalet, ska snart visas upp, ska vara fin då!
Tjolöholm Classic 2016, söndagsfest vid slottet. Fin i gröngräset. Saft å bulle
Men vill ha 102 oktan vass soppa i tanken istället och asfalt under sulorna...
Mvh Toyman
Tonys SuperBikeCollection
Ifrån min dagbok/blogg
1 vecka borta......... hoj-hämtning
av Toyman , 2016-04-11 klockan 06:07
A wild ride! Jo det visste jag att det skulle bli! Ingen sightseeing direkt. Pure business!
Onsdag: Upp i ottan... knoppar in Nancy.. 105 mil på delvis betalvägar, längre än ditresan men förhoppningsvis snabbare.... så vart det inte, riktig skit och ca 10 betalstationer med över 100 Euro.... ????. Landar i Nancy sent på kvällen. Samma hotell som på nerresan. Promenerar en runda på 1 km... behövde röra på mig.
Torsdag. Sista stinten!!! 135 mil... fixar jag detta. Vill hem nu är ju inte på semester. 05,45 stiger jag upp och laddar iväg 06,30. Några Franska betalstationer till... å så in i Tyskland. Autobahn i high speed.... Ducaton mäktar lätt med tempot där... typ runt 125/130 km/t.. doch inte läge att kolla på naturen. Mycket trafik hela dagen, högerfil full med långtradare och övriga filer fulla med annat på hjul.... inga direkta problem med vägbyggen och "STAU" förmiddagen drabbas jag utav trötthet... å lite ryggont. Tröttheten försvinner och jag landar i Puttgarden 18,00.... bara 40 mil kvar. Middag på färjan..... 23,45 e jag hemma....... puuuuuuu så skönt.
Fredag..... urlakad men hojen urlastad ur Ducaton.
Lördag.... gymmat 2 timmar, känns bra. MotoGP-kval.... lugnt igen
PS!: vad gjorde ni i veckan?
Koll under skalet, ska snart visas upp, ska vara fin då!
Tjolöholm Classic 2016, söndagsfest vid slottet. Fin i gröngräset. Saft å bulle
Men vill ha 102 oktan vass soppa i tanken istället och asfalt under sulorna...
Mvh Toyman
Tonys SuperBikeCollection
Last edited: