Bikerbitch
Stolt mamma
Jag är lite förvirrad över vad som gäller. Jag parkerade hojen inne vid mariatorget idag och skulle snabbt hämta en sak på jobbet. När jag kom ut lutade hojen lite mycket utåt vägen och jag tänkte inte mer på det förrens en tjej kom ut och sa att någon hade backat på hojen. Hon gav mig också en lapp med bilens regnummer till min stora glädje.
Vi ringde ägaren till bilen [som dessutom hade körförbud]
Det var mannen som hade kört bilen och både han och frugan hade känt att det tog emot när dom backade så dom klev ut och såg att hojen/stödet hade flyttats bakåt en bit men kunde inte se några märken eller skador.
Förutom att jag hade svart märke på framdäcket där dom antagligen hade nuddat med bilen.
Jag ser inga direkta skador och jag vet inte heller hur hårt dom har backat med tanke på att den inte stod på samma position som jag lämnade den.
När kallas det smitning? Måste det vara synliga skador på hojen då?
Ber om ursäkt, men jag är som sagt lite förvirrad över vad som gäller.
Och framförallt, är det värt att kolla upp om hojen fått sig någon smäll i typ styrningen?
Vi ringde ägaren till bilen [som dessutom hade körförbud]
Det var mannen som hade kört bilen och både han och frugan hade känt att det tog emot när dom backade så dom klev ut och såg att hojen/stödet hade flyttats bakåt en bit men kunde inte se några märken eller skador.
Förutom att jag hade svart märke på framdäcket där dom antagligen hade nuddat med bilen.
Jag ser inga direkta skador och jag vet inte heller hur hårt dom har backat med tanke på att den inte stod på samma position som jag lämnade den.
När kallas det smitning? Måste det vara synliga skador på hojen då?
Ber om ursäkt, men jag är som sagt lite förvirrad över vad som gäller.
Och framförallt, är det värt att kolla upp om hojen fått sig någon smäll i typ styrningen?