Kalmar-tråden

Jerkoffalot

jaha det va det ja.
Gick med
8 Oct 2007
Hoj
Retta 01 inte i delar :-)
Lelleträff?

Tjena undrar bara hur många det e härifrån Kalmartrakten som ska på lelleträffen och e det något man ska tänka på att ha med sig eller att göra när man e där?(förutom att:fyllisar :öl :zpy :trött )
Jag har aldrig varit där men en arbetskompis sa det va kul och nu e det bokat:D

¤AquaStar¤

Medlem
Gick med
18 Apr 2006
Hoj
BMW S1000XR -17
Tjena undrar bara hur många det e härifrån Kalmartrakten som ska på lelleträffen och e det något man ska tänka på att ha med sig eller att göra när man e där?(förutom att:fyllisar :öl :zpy :trött )

Jag ska dit för första gången jag med.. bara att ha med sig är: Hoj, ett gott humör, något o sova på samt lite alkohol:tummenupp

zuckan

efter solsken kommer det regn :P
Gick med
29 Oct 2004
Hoj
R1-05

tja:) ja vi är 12-13 st i ett gäng som ska dit.sen vet jag om flera som ska dit med från kalmar/öland. ett gott humör som sagt o lite ombyte o tält är bra att ha med sig.glömmer man något så finns det o köpa i visby:)

¤AquaStar¤

Medlem
Gick med
18 Apr 2006
Hoj
BMW S1000XR -17
Söndags tur

Ser ut att bli fint väder i helgen, så är det fler än jag som funderar på att ta en tur på sön? ska vi sammlas som vanligt vid Shell? vid 13 tiden?

ist

no fika, no ride!!
Gick med
22 Aug 2005
Hoj
KTM 660-04.....och en halv buell

skall nog vara uppe på ringen under lelle veckan....kan gott rekomendera det till alla....billig bankörning under ordnade förhållande...och i år tänkte jag inte demolera cykeln :tungan

...det du skall tänka på är att snuten stå oftast och väntar runt färje terminalen och andra tänkbara vägar som bus-åkande, burn-out gillande, bak-hjulsshowande, fartdårar till MC folk kan använda att ta sig till campingen.....så undvik att bli stoppade, ingen kul början på veckan

Odi

Black Water MC
Gick med
29 May 2006
Hoj
Thruxton 1200 R
Försöker hålla igen på ölen...får se om jag kommer ner till Pipes om ett tag.... men det lutar åt en repa imorgon i vilket fall!

Whizkid

NMCK
Gick med
14 Jan 2006
Hoj
Triumph Daytona T595 -97x2, Triumph Bonneville T120R -70, Triumph Sprint ST 1050 -06, Triumph Thruxton -04
var det några sh:are på pipes igår? jag fick tyvärr förhinder..

ist

no fika, no ride!!
Gick med
22 Aug 2005
Hoj
KTM 660-04.....och en halv buell
Fan...en liten mysig söndagstur, besök på MC-affär, MC-Donalds och han tom olja fram och bak altanen....vilken dag!!:tummenupp

zuckan

efter solsken kommer det regn :P
Gick med
29 Oct 2004
Hoj
R1-05
ja det va en fin sväng:) innehöll det mesta för en bra dag på hojen.bara brudarna som fattas;) hoppas jag får igen mitt lik snart så man slipper kuska runt på lånad hoj.

Odi

Black Water MC
Gick med
29 May 2006
Hoj
Thruxton 1200 R
Redan hemma...blev det inte norröver från Mcdonalds för er?

Snabb hoj vettu! ------>Kristvallabrunn ,Lindsdal---> Ganska go väg, dock en del traktorer å galna gubbar i bil...!

Får hoppas det kan bli fler sånna goa söndagar!

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy