Kan det va SÅ dyrt!!!!???

TIG-Svetsarn

Kvalitetsmedveten
Gick med
12 Jun 2008
Hoj
Pryttmaster -69
om du nu har tillgång till så mycket stålar så varför inte bara köpt den i början av nästa säsong och börjat köra direkt, -08 säljs faktiskt 2009 osså.

du hade sparat 7000kr som du nu sa på sjlva hojen, plus alla tusenlappar på alla konstiga försäkringar och avställningar och påställningar och bla och bla bla bla zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz..................

Ingenting som säger att pojken har gott om stålar, det han säger kan likaväl tolkas som att han agerar måltavla åt nån kriminell kille som han tror är en kompis. Han säger ju bara att han har fordonen stående på sig.:rolleyes:

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
Last edited:

Robban W

Ny medlem
Gick med
26 Apr 2003
Hoj
cbr600, gsx750r, xrv750
Om du vill kunna ha hojen i ett garage och få den försäkrad som tex fälgar, hyllor, verktyg mm så behöver du bara skruva av styret. Då räknas den ej som fordon utan som delar och man kan få väldigt förmånliga avtal. Vet många som gör liknade saker med avställda raggarbilar, fast då skruvar dom av ratten.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Ingenting som säger att pojken har gott om stålar, det han säger kan likaväl tolkas som att han agerar måltavla åt nån kriminell kille som han tror är en kompis. Han säger ju bara att han har fordonen stående på sig.:rolleyes:

han påstår han har två hojar OCH en cabbe skrivet på honom, så som han framför det så låter det som om han skryter att han har deg. allt tolkas olika av alla, så uppfatta jag det. inte bara av detta inlägg utan av alla andra han har startat/skrivit i. ;)

[Tim]

Fotogenic.
Gick med
3 Nov 2004
Hoj
Z500 när det ska drickas kaffe och RM250 när det ska grillas korv!
han påstår han har två hojar OCH en cabbe skrivet på honom, så som han framför det så låter det som om han skryter att han har deg. allt tolkas olika av alla, så uppfatta jag det. inte bara av detta inlägg utan av alla andra han har startat/skrivit i. ;)

Huvudsaken är väll att han flashar med cashen!
Sluta jiddra nu och kom hit och käka pizza:yoparty

TIG-Svetsarn

Kvalitetsmedveten
Gick med
12 Jun 2008
Hoj
Pryttmaster -69

Visst är det skryt, han skryter om nått han inte äger.:D

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Huvudsaken är väll att han flashar med cashen!
Sluta jiddra nu och kom hit och käka pizza:yoparty

bjuder du? ja kan tyvärr inte skryta om deg så som Nash, tyvärr e ja fattig halvstudent. :D

E pluttan hemma? länge sen ja träffa fi!

[Tim]

Fotogenic.
Gick med
3 Nov 2004
Hoj
Z500 när det ska drickas kaffe och RM250 när det ska grillas korv!
bjuder du? ja kan tyvärr inte skryta om deg så som Nash, tyvärr e ja fattig halvstudent. :D

E pluttan hemma? länge sen ja träffa fi!

Klart du har cäääsh! Hon är inte hemma. Bara jag och katterna här. Så ring mig när du ser detta. Piz at!

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
Ok det är offtopic, men för jävla roligt.

Man skriver aldrig ordet "och" efter kommatecken. Så visst fan var det svårare än du tror att skriva rätt, det bevisade du med ditt inlägg.

Nej, egentligen inte, men kalla det ett underlättande kommatecken då.
Dessutom nämnde jag inget om kommatecken. :rolleyes:

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Sålt alla....
Jag börjar tro att det är Nash som garvar åt er...Eller snarare han GÖR det.

Han måste vara en i rakt led reinkanerad Budda som har sånt oändligt tålamod med er OCH sig själv:)

Nash

KUNG Fotpinne! ;)
Gick med
19 Jan 2008
Hoj
Vilken av alla 10 hojar? =)
Jag börjar tro att det är Nash som garvar åt er...Eller snarare han GÖR det.

Han måste vara en i rakt led reinkanerad Budda som har sånt oändligt tålamod med er OCH sig själv:)

HAHAHAHA! Man blir ju härdad efter ca 2 trådar :D

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
V4
Jag blir mer & mer övertygad om att Nash inte är på riktigt. Det är nån som driver med oss, det bara måste vara så :rofl

Aryey

Masjävel and proud of it!
Gick med
16 Aug 2007
Hoj
Gsxr 1000 K6
Vilken bra tråd! :rolleyes:

Ny mening börjar med stor bokstav. Varje mening slutar med EN punkt, frågetecken eller ett utropstecken.
Det är jättelätt att skriva, och jättelätt att läsa!

Allvarligt?

På SH och det är väl snarare regel än undantag att man inte var vaken på svenska lektionerna i låg och mellan stadiet...

Tillhör ordmärkarklanen själv och det är väldigt sällan man träffar på inlägg som är hyggligt välformulerade!

För att hålla mig lite till topic så råder jag Nash till ringa runt till ALLA fb och höra sig för om garageförsäkring! Man kan faktiskt pruta lite med fb också då flera fb-säljare har provision!

Lugn

Big in Japan
Gick med
22 Mar 2003
Hoj
Ducati SF, Husky SMR, GSXR750
Som kuriosa kan nämnas att du hade betalat mer i garageförsäkring för en månad än jag betalar i helförsäkring för ett helt år. Och då kör jag en zx10:a...

Lycka till! Alla är nya i början. :)

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Sålt alla....
Allvarligt?

På SH och det är väl snarare regel än undantag att man inte var vaken på svenska lektionerna i låg och mellan stadiet...

Tillhör ordmärkarklanen själv och det är väldigt sällan man träffar på inlägg som är hyggligt välformulerade!

För att hålla mig lite till topic så råder jag Nash till ringa runt till ALLA fb och höra sig för om garageförsäkring! Man kan faktiskt pruta lite med fb också då flera fb-säljare har provision!

Du kanske borde signa upp dig på "läs-hela-tråden" falangen ist:rolleyes: :D

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...