Kan det va SÅ dyrt!!!!???

Ajzz

I allt som rör sig, lyser eller låter...
Gick med
28 May 2008
Hoj
SUZUKI RF 600 R -96
Det är faktiskt inte många märken som ger dig vagnskada. Och definitivt inte på en sporthoj.

har kikat på Z-1000 och ER6-n som nyhojar bara, som får 1 år från kawasaki. aldrig haft en tanke på att det skulle vara andra villkor för andra nya hojar, men stämmer helt klart nu när jag kollade upp de sportigare klasserna.

Nash

KUNG Fotpinne! ;)
Gick med
19 Jan 2008
Hoj
Vilken av alla 10 hojar? =)
Hojen står inte på Triumph. Den står på återförsäljaren när dom köpt in den.
Och, det är en deal du skulle kunna göra med just den specifika handlarn. Inget konstigt med det.

Inse att du gjort bort dig så kraftigt så alla, -precis alla, garvar sig harmynta över dig och dina misstag.

Det skulle dock vara fullt möjligt att på sikt reparera ditt anseende, om du bara gav fan i att försvara dig med näbbar och klor fast du själv innerst inne inser att du gjort en makalöst dålig affär.

Tills du insett att du kanske borde anta en något ödmjukare attityd, och erkänna när du gjort något tokigt, får du nog finna dig i att vara hela SH´s driftkucku. :tummenupp

Helt ärligt... i dont care, Jag har en hoj som jag velat ha ända sen jag såg den. Kosta vad det kosta vill! :) Jag ÄLSKAR att bara kolla på henne, kommer bli kul o se hur hon är efter inkörningen :D

N.Blomqvist

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Feb 2006
Hoj
2020 Harley-Davidson Ultra Limited
har kikat på Z-1000 och ER6-n som nyhojar bara, som får 1 år från kawasaki. aldrig haft en tanke på att det skulle vara andra villkor för andra nya hojar, men stämmer helt klart nu när jag kollade upp de sportigare klasserna.

Man lär så länge man lever. :)
Man kan inte kunna allt från början, och erfarenhet betyder kunskap.

Peace! :pannkyss

Jag ÄLSKAR att bara kolla på henne

Jo, men nu kan du ju inte kolla på "henne". "Hon" står ju fortfarande nere på firman...

Som jag sade, jag hade fattat om du tagit ut cykeln direkt du köpt den, men som nu att bara ha den kvar hos handlarn är ju bara... Ja... Alltså, jag saknar ord... :rofl

Last edited:

Nash

KUNG Fotpinne! ;)
Gick med
19 Jan 2008
Hoj

Fred! :) Nä men som sagt ville ha 08an efter att jag sett 09an, och förändringarna dom gjorde var inte tillräckliga för att få mig att byta upp mig.

Så jag skrev på och är lycklig för det :p
Sen det här med försäkringar och så... HUR man än gör är man ju blåst på massa pengar anyways, framför allt jag som är 21! Man kommer ju alltid bli *öv *nullad på ett eller annat viss, som sagt FB är företag som vill tjäna pengar på skitungar som köper en ny Daytonan *host* pekar på mig själv!

Gick med
4 May 2007
Hoj
R1-05 nu såld :(

Jo, men nu kan du ju inte kolla på "henne". "Hon" står ju fortfarande nere på firman...

Som jag sade, jag hade fattat om du tagit ut cykeln direkt du köpt den, men som nu att bara ha den kvar hos handlarn är ju bara... Ja... Alltså, jag saknar ord... :rofl

Fan va mild du blev då:D
Har du fyllnat till???

Nash

KUNG Fotpinne! ;)
Gick med
19 Jan 2008
Hoj
Fred! :) Nä men som sagt ville ha 08an efter att jag sett 09an, och förändringarna dom gjorde var inte tillräckliga för att få mig att byta upp mig.

Sen det här med försäkringar och så... HUR man än gör är man ju blåst på massa pengar anyways, framför allt jag som är 21! Man kommer ju alltid bli *öv *nullad på ett eller annat viss, som sagt FB är företag som vill tjäna pengar på skitungar som köper en ny Daytonan *host* pekar på mig själv!

Tro mig, hade jag kunnat hade jag gjort det... För det första får jag inte köra "henne" för jag har begränsning på kortet, och för det andra så har jag för liten hiss att köra in hojen i och dra upp i lägenheten så det var det ända alternativet JAG såg då.

N.Blomqvist

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Feb 2006
Hoj
2020 Harley-Davidson Ultra Limited

Det var inte dig jag ville ha fred med. Det var Ajzz.
Han kan inse när han haft fel och skriva det. Du är bara dum.

Freddola

Ny medlem
Gick med
23 Jun 2005
Hoj
Husa 650, kawwa 250
Med tanke på hur du skriver skulle jag inte låta dig försäkra ett skit om jag jobbade på IF.

Ajzz

Gick med
28 May 2008
Hoj
SUZUKI RF 600 R -96
Med tanke på hur du skriver skulle jag inte låta dig försäkra ett skit om jag jobbade på IF.

Nu vill inte jag klanka ner på någon, utan bara påpeka en poäng.

Nash har ju just sagt att han betalar 1700:- i månan för en motorcykel som står inlåst på en firma, och att han varken kan eller får köra den. det måste ju verkligen vara en ultimata kunden för ett försäkringsbolag ;D

Tommy.exe

Guest
Nu vill inte jag klanka ner på någon, utan bara påpeka en poäng.

Nash har ju just sagt att han betalar 1700:- i månan för en motorcykel som står inlåst på en firma, och att han varken kan eller får köra den. det måste ju verkligen vara en ultimata kunden för ett försäkringsbolag ;D

OCH 2500:- för att den ska få stå där! :hihi

Ajzz

Gick med
28 May 2008
Hoj
SUZUKI RF 600 R -96
Kan runda av med att konstatera att Nash är en skön kille som njuter av livet och tar för sig av det han vill ha.

:ätapiller

Nash

KUNG Fotpinne! ;)
Gick med
19 Jan 2008
Hoj
Kan runda av med att konstatera att Nash är en skön kille som njuter av livet och tar för sig av det han vill ha.

Ja, känns ju lite trist att ALLTID behöva tänka på pengar hit o pengar dit, Lever jag till i April nångång så lär det bli en VÄLDIGT bra sommar för mig även fast det kostar mig 100000000 miljoner kronor extra :D Det lär det nog vara SÅÅÅÅÅÅÅ VÄRT! :D

Ajzz

Gick med
28 May 2008
Hoj
SUZUKI RF 600 R -96
Ja, känns ju lite trist att ALLTID behöva tänka på pengar hit o pengar dit, Lever jag till i April nångång så lär det bli en VÄLDIGT bra sommar för mig även fast det kostar mig 100000000 miljoner kronor extra :D Det lär det nog vara SÅÅÅÅÅÅÅ VÄRT! :D

är planen att du ska ta ett tung mc kort också i vår? eller fyller ditt begränsade kort 2 år så du får köra automatiskt?

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring