Nash
KUNG Fotpinne! ;)
är planen att du ska ta ett tung mc kort också i vår? eller fyller ditt begränsade kort 2 år så du får köra automatiskt?
Blir det i Mars
grupppppkraaaamm
:d :d
Yeaaaaaaay!
Last edited:
är planen att du ska ta ett tung mc kort också i vår? eller fyller ditt begränsade kort 2 år så du får köra automatiskt?
grupppppkraaaamm
:d :d
Varför vad? Tycker du på fullaste allvar att 1500 för garageförsäkring låter rimligt?! Jag har köpt en hoj för mer än 100'000 kr tror du inte jag vill ha en försäkring på den IFALL nått kan hända, Surt om Triumph skulle fatta eld för att nån korkad mekaniker glömt att släcka nått lyse, JIPPIE... 100 000 kr på en hoj jag ALDRIG startat upp i rök! Ge upp för *an!
Nash, seriöst,
1. du envisades med att köpa en ny båge NU "bara för att" 00000 på mätaren, dessutom en -08 som du skulle kunna hitta billigare orörd eller demo hos handlare nästa år om du skulle leta
2. du köper inte en SE version, men tänker lacka om den till en SE
3. du kollar inte upp försäkringar innan du köper,
4. du köper den innan du får köra den, skulle kunna tjäna tusenlappar på att köpa när du får köra istället
5. du köper den under sämsta perioden och ställer den i garage
6. du inser inte vad det kostar att äga den innan du köper
7. du gnäller på FB av enda anledningen att det chockar dej över vad du får betala, därför att du inte orkat kolla själv innan
ursäkta min bryskhet, men från vilken planet kommer du?
HAHHAHAHAHHAHAHHAHA
han är från sverige
hahahhahahha
tråden skall ha 10+
Oavsett vartifrån han kommer så kan man dra en slutsats!
Han är helt klart efterbliven på något plan.
1700 x 5= 8500
8500 + 2500= 11000kr
För dom pengarna kunde du köpt nya modellen.
Dessutom kunde du fått den hojen du har nu till ett betydligt lägre pris till våren då alla -08 dumpas ut från butikerna.
Det är löst nu.. Massa text massa nonsens...
Svar på:
1: Jag köpte 675:an i Sep då jag visste hur 09an såg ut, jag tycker 08an är snyggare, varför köpa en hoj som kostar SÅ mycket när man tycker 08an är snyggare, ändå mitt val right? 3 hästar mer o 3 kilo mindre kommer inte röra mig i ryggen... den duger nog som den är + att den nya kostar 7000kr mer!
2: Ja varför skulle jag INTE, 200 kr mer i månaden är det helt klart värt då jag förr eller senare måste teckna märkesförsäkringen som ändå är per helår, kan man väl lika gärna börja nu!
3: Jo men sen får jag med en jävla massa som annars hade kostat pengar och 08orna säljs ut för 99.900 kr just nu så SÅ farligt vart det inte!
Var det nått mer du undra kanske?
Tro mig... Jag HAR råd! Har 2 Motorcyklar och en Cab stående på mig. Wanna ride?
Men vänta nu, om jag köper hojen så står den ju på mig, då kvittar det vad jag o Triumph kommer överäns om, Brinner kåken ner så är det MITT ansvar att den är försäkrad och inte deras! Det måste väl DU ändå förstå ers höghet?
Vilken bra tråd!
Ny mening börjar med stor bokstav. Varje mening slutar med EN punkt, frågetecken eller ett utropstecken.
Det är jättelätt att skriva, och jättelätt att läsa!
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|