Jag tycker ändå att skenförsäkring är ett utav dom bästa alternativen som finns ute på marknaden idag..
På mej a la 87 tusen riksdollars för min lilla slöa 600
och på morsan så "snor billigt" som 30 tusen pistoler.
Jag menar det finns juh egentligen ingen anledning till att jag ska betala mongolid mycke pengar, jag som bara kör på dagen när det är ljust men inte för ljust, är det sol så finns det risk för bländning så då håller jag mej inne och sen har jag alltid dubbla reflexvästar på mej och har till o med täckt in hojen med reflexvästar, förutom vid framljuset för det måste vara tänt och synas ordentligt så därför kör jag alltid med heljus på
I kurvor kör jag väldigt sakta för där kan det komma bilar som genar över på min sida och på raksträckorna så kör jag extra sakta för jag ser oftast inte slutet av vägen, och man vill juh vara beredd!
Ibland gasar jag på lite så att hojen inte ska sota igen, men då brukar jag hyra ett flygfält ensam som jag springer runt som en dåre på o plockar upp all skit, då känns de säkert och därför kan jag gasa ur hojen ordentligt på ettan typ till strax efter hundra men då blir det som oftast läskigt så då brukar jag nöja mej för dagen o åka hem.
orättvist de där med försäkringar!
i vart fall: kul att du fick tillbaka pengen!