YamahaJojje
Hojlös
själv körde man gilera 70cc höll mon moppe tid ut!
maverick_750rr skrev:CP-tråd. Men vad säger ni om man räddar sitt eget liv och sin tjej för att man just hade kniv med sig ut en kväll då det kom en massa skinnskallar och ville banka på en för att flickan man går med är mörkbrunhårad?
750RR
jo den va extrem...Vikingarockaren skrev:Nej så brukar det inte vara. Det är kommunisterna som jämt sticker för dom vill inte slåss. Men jag tycker att knivlagen ska tas bort men det är ju bara min extrema åsikt.
YamahaJojje skrev:Hehe man SKA inte ha kniv men på söder i Helsingborg e det ibland lockande... Men om det kom sånt nasse pack och bråkade så e det bara att slå den ene så sticker dem andra oftast fega som fan brukar dem va!
maverick_750rr skrev:
Vikingarockaren skrev:Nej så brukar det inte vara. Det är kommunisterna som jämt sticker för dom vill inte slåss. Men jag tycker att knivlagen ska tas bort men det är ju bara min extrema åsikt.
Mikael Cagiva skrev:I Finland finns ju också problem med regelrätta upgörelser städer emellan , finns det i Sverige eller slår ni på vem som helst?
maverick_750rr skrev:CP-tråd. Men vad säger ni om man räddar sitt eget liv och sin tjej för att man just hade kniv med sig ut en kväll då det kom en massa skinnskallar och ville banka på en för att flickan man går med är mörkbrunhårad?
750RR
No offence, men har du någonsin funderat på att köra stavningskontrollen innan du postar? Dina meningsbyggnader är rent ut sagt fördjävliga.YamahaJojje skrev:Hehe man SKA inte ha kniv men på söder i Helsingborg e det ibland lockande... Men om det kom sånt nasse pack och bråkade så e det bara att slå den ene så sticker dem andra oftast fega som fan brukar dem va!
Folk är för roliga. Snart så man blir rädd alsltå.Spiken skrev:No offence, men har du någonsin funderat på att köra stavningskontrollen innan du postar?
Man blir rädd. Snuka männsikro var man än kommer. Jag som gett godis till ungar så dom har så det räcker till att bli smäll fetamaverick_750rr skrev:
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari