cRoC skrev:Påstår du att du aldrig har gjort något olagligt? I så fall kan vi byta autografer.
Nej, det har jag aldrig påstått. Fight the system!
cRoC skrev:Påstår du att du aldrig har gjort något olagligt? I så fall kan vi byta autografer.
cRoC skrev:Trode jag var ensam med att hata ordet "supa"..
Score skrev:Detta är ju fan skadat...
Bära kniv är fegt... Men det har ni slutat snacka om så jag ska inte ta upp det igen...
Är det coolt att vara full (Supa) - (hatar det ordet)???
Kolla bara Anna Lindh... Eller ta den lilla flickan som blev mördad samma dag... Det va en jävla idiot som använde kniv... Jag har även kompisar som gick ut med kniv och knogjärn när det va unga... Men allt jag gjorde va att kasta skiten innan vi kom in till stan... Nu tog jag upp det iaf... och jag menar inget negativt just mot dig vikingarock... Men tänk för helvete... Hur många människor får inte cp ryck under fyllan... Jävla onödigt... Jag kan ge dig ett nummer till en av mina vänner... Han har haft en kniv i magen... Du kan ju fråga han hur coolt det va... Kollar du stygnen så är det ett stygn på ca 2 cm... Sen över är det ett ärr på ca 20 cm för att rätta till alla hans inre organ...
Jag vet att många här inne har gnällt på dig för just detta och jag vet att du fattar att folk tycker att du ska lämna kniven hemma... Men jag va bara tvungen att påpeka idiotin i att bära kniv...
// Score
Jag är deprimerad. Det ger mig rätt att supa.EBS skrev:Man måste ut å supa ibland för att må bra när man är 15?
Out_Spinner skrev:Jag är deprimerad. Det ger mig rätt att supa.
Men han säger väl att han "ångrar" sig så han har väl redan tänkt om, eller har jag missat nåt?ambulans skrev:hm... grabbar , med skäll kommer man ingen vart ... det borde ni veta vid det här laget.
Men vikingarockaren !! vi kan göra så här.... kom till mig när jag jobbar,, så ska jag hålla en lång föreläsning för dig ang våldet på stan, och dess skador som knivvåldet orsakar.... misshandel åxå för den delen.
Kanske kan fixa så du får åka med mig nån helg när jag jobbar, så kan vi ju ta reda på ungdomarna på stan. Vi tar även ett varv på akuten o kikar på rummen där man hamnar efter att vi har lämnat av... rum som många har avslutat sina liv i när våra insatser bara har räckt till att färdas in med.
Dagarna avslutar vi nere i bårhuset... där dom kalla ligger, många i alltför tidig ålder.... vem vet, Kanske jag kan få dig att tänka om
ambulans skrev:hm... grabbar , med skäll kommer man ingen vart ... det borde ni veta vid det här laget.
Men vikingarockaren !! vi kan göra så här.... kom till mig när jag jobbar,, så ska jag hålla en lång föreläsning för dig ang våldet på stan, och dess skador som knivvåldet orsakar.... misshandel åxå för den delen.
Kanske kan fixa så du får åka med mig nån helg när jag jobbar, så kan vi ju ta reda på ungdomarna på stan. Vi tar även ett varv på akuten o kikar på rummen där man hamnar efter att vi har lämnat av... rum som många har avslutat sina liv i när våra insatser bara har räckt till att färdas in med.
Dagarna avslutar vi nere i bårhuset... där dom kalla ligger, många i alltför tidig ålder.... vem vet, Kanske jag kan få dig att tänka om
Ambulans: Ja varför inte jag tror att det skulle hjälpa många ungdomar om du lr nån annab kom och föreläste på våran skola kanske. Men den jävla kommunen har väl som vanligt inte råd. Fan man kasnke skulle sikta på att flytta till helsingborg och anmäla sig igen självmant (skulle lätt göra det) jag har alltid velat prova på crosskörning men har inte råd. Finns det mått ställe där man kan hyra crossar? Måste man ha nån licens då?[/QUOTE skrev:Ja dom som har vart till oss kommer till insikt allafall... med vad som kan hända.
Tyvärr är det en omöjlig uppgift för oss att informera alla skolor o klasser. Men visst , jag tror åxå att det är väldigt nyttigt. Men saken är att det hjälper föga att jag kommer till klassrummet. Det som måste till är att klasserna måste komma till mig, och till akuten, intesiven.. operation.. bårhuset.. för att se hela vägen det går... plus bilder o filmer.
Som det är nu så går det helt enkelt inte. alla neddragingar gör att man knappt hinner med dom som verkligen behöver en. Jag har läst igenom allas inlägg här nu... och det är en sak jag kan hålla med om, o det är Freppas inlägg... hamnar du i bråk, så spring... så mkt du orkar... det kommer du att klara dig längst på.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|