Kan jag ta a1 kort när jag blir 16 fast jag har gjort ett brott?

Vikingarockaren

Sommar!!
Gick med
22 Sep 2003
Hoj
Bandit 1200
Nej men jag har inte varit laglydig jämt för det. Men jag har bara blivit tagen en gång. Kanske jagad på moppe 2.

YamahaJojje

Hojlös
Gick med
9 Sep 2003
Hoj
- SÅLD -
ambulans:
När jag gick i Ninan kom 2 sjukvårdare till vår klass och vissade filmer och bilder det var tom folk som spydde när dem vissad John Rohns huvud! Det var nog jävlikt effektivt för det blev mindre bråk på hela skolan!

ambulans

Ambulans
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen för tillfället
YamahaJojje skrev:
ambulans:
När jag gick i Ninan kom 2 sjukvårdare till vår klass och vissade filmer och bilder det var tom folk som spydde när dem vissad John Rohns huvud! Det var nog jävlikt effektivt för det blev mindre bråk på hela skolan!

vi skulle gärna göra sånt ... men de går tyvärr inte, vi får inte betalt för att åka o göra sånt. Så vi måste komma mella körningarna, på arbetstid med ambulansen på skolgården.... Sånt slutar alltid med att vi är där i en kvart o sen måste vi pysa ... det är mkt sällan vi får vara i fred så pass länge att vi hinner göra nån vettig informationsstund... tyvärr måste jag säga.

YamahaJojje

Hojlös
Gick med
9 Sep 2003
Hoj
- SÅLD -
ambulans: egentligen e det fel... tänk hur mycket pengar det går åt att reparera nån som blivit bankad eller ta hand om han som har bankat!

ambulans

Ambulans
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen för tillfället
YamahaJojje skrev:
ambulans: egentligen e det fel... tänk hur mycket pengar det går åt att reparera nån som blivit bankad eller ta hand om han som har bankat!

jodå ja vet... man körde ett projekt i sthlm för nåra år sen, bråkstakar blev dömda av tingsrätt att följa med räddningstjänst, o göra studiebesök på sjukhus, filmvisningar.. operationer.. träffa offer som blivit misshandlade o låg inne på sjukhus osv .. osv..
av ... ja jag tror att de va ett hundratal , Det va inte en enda som återföll i våldsbrott. Nu snackar vi tuffa killar som hade slagist på stan i många år...
trist att sånt finns det aldrig pengar till.

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
Vikingarockaren skrev:
Jo för fan vi gasar ihjäl dom om dom inte lyder oss med motorcyklarna. Eller så burnar vi på dom.
Ja dem lär ju dö av skräck om du burnar på dem med DT'n :rolleyes:

Hammet

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DT125R
Silwer skrev:
idag finns ju så mycket att välja på.

Vi fick trima på min tid helt enkelt, nu är det ju bara att plugga ur.

mmm, när man fick hem paketet som 70cc cylinder, 24mm fugge, högkomptopp, och trimm puffra låg i var man helt nostalgisk.....tror jag avverkade 3 eurokit cylindrar :yoparty :tungan

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...