Kan man gå ut med denna?

Gulleplutt

#24, Rookie 1000
Gick med
11 Jul 2005
Hoj
CBR1000RR -08
Jag tycker jackan är svinhet och skulle absolut vilja ha en. Men gå har jag ju haft rosa hoj förr å.

*Snigel*

Guest
Jag avskyr allt som är rosa eller lila, så personligen skulle jag aldrig sätta på mig den, men det ska du ju skita i, gillar du den så bara tacka och ta emot! Inte varje dag man får en jacka som man dessutom tycker är snygg.. :tummenupp

schizophrana

Guest
Du ska nog se att det blir riktigt tight. Färg på nederdel och hjälm är väldigt viktigt. Får helst inte vara några färger som kommer skära sig med jackan. Hur som haver ska du inte låta den förgås.

Har en svart hjälm och en hm...multifärgad hjälm som kommer att skära sig, rött och rosa ger mig creeps. Finns i min blogg. Får bli den svarta till den då :)

Jag avskyr allt som är rosa eller lila, så personligen skulle jag aldrig sätta på mig den, men det ska du ju skita i, gillar du den så bara tacka och ta emot! Inte varje dag man får en jacka som man dessutom tycker är snygg.. :tummenupp

Jag hade nästan förväntat mig en majoritet med negativa svar men det vart ju tvärtom så det va skönt att det fanns någon som inte gillade den. :)

Last edited:

JTPK79

Ny medlem
Gick med
24 Jul 2007
Hoj
Borta...
Helt otroligt, så fort en tjej startar en tråd på detta forum blir den flera sidor lång direkt. Även om det hade handlat om kluvna hårtoppar så är jag ganska säker på att reslutatet hade blivit det samma :)

*Snigel*

Guest
Jag hade nästan förväntat mig en majoritet med negativa svar men det vart ju tvärtom så det va skönt att det fanns någon som inte gillade den. :)

Jag glömde ju skriva att jag inte menade något illa med mitt inlägg, jag hoppas att du inte tog det så.. :gnissla
Jag gillar verkligen när folk har saker som "ingen annan har", tycker det är roligare att va ensam om nåt, bara det att jag inte skulle valt just rosa. :)

Helt otroligt, så fort en tjej startar en tråd på detta forum blir den flera sidor lång direkt. Även om det hade handlat om kluvna hårtoppar så är jag ganska säker på att reslutatet hade blivit det samma :)

Struntprat! Min tråd är inte lång..! :gnissla

Last edited:

schizophrana

Guest
Jag glömde ju skriva att jag inte menade något illa med mitt inlägg, jag hoppas att du inte tog det så.. :gnissla
Jag gillar verkligen när folk har saker som "ingen annan har", tycker det är roligare att va ensam om nåt, bara det att jag inte skulle valt just rosa. :)

Nejdå, och även om det varit så att du menat något illa hade du legat i minoritet iallafall, no hard feelings här inte! :)

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
På gränsen till barbie men jag tror fan det kan va snyggt!
Lite svårt att avgöra när man bara ser jackan

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
72_stella_rosa.jpg

Int kanske direkt lika ROSA som din, men en min cheykomppis kör med denna. När hon inte ser så gör jag alltid en :banana ! Keeep!

Sån där har jag också, fast orange :tuttar
Alla alpinestarsmärken är också ersatta med roligare.

Last edited:

He rik

----:)----
Gick med
8 Aug 2006
Hoj
rd 500-84 R6-08 DR350-95
Sån där har jag också, fast orange :tuttar
Alla alpinestarsmärken är också ersatta med roligare.

Har du kropp som fixar den tjejiga skärningen?
Jag har inte så det är kört för mig att få på mig tjejkläder med ett vettigt resultat tyvärr då färgerna är sååå jäla mycket häftigare än de är på killställ.

Ska handla av psi eller något liknande nästa gång så kommer jag synas sen,-80talet here I come(inte så!)

Henrik

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Har du kropp som fixar den tjejiga skärningen?
Jag har inte så det är kört för mig att få på mig tjejkläder med ett vettigt resultat tyvärr då färgerna är sååå jäla mycket häftigare än de är på killställ.

Ska handla av psi eller något liknande nästa gång så kommer jag synas sen,-80talet here I come(inte så!)

Henrik

Nej nej, jag är hystofet.
Jag menade att jag har samma modell av jacka, dvs alpinestars 7-2. Som fö inte tillverkas längre. Så nöjd att jag hittade en färdig jacka i harleys rejsfärger. Var på vippen att beställa en annars. Det hade blivit dyrt.

72beige.jpg

He rik

----:)----
Gick med
8 Aug 2006
Hoj
rd 500-84 R6-08 DR350-95
Nej nej, jag är hystofet.
Jag menade att jag har samma modell av jacka, dvs alpinestars 7-2. Som fö inte tillverkas längre. Så nöjd att jag hittade en färdig jacka i harleys rejsfärger. Var på vippen att beställa en annars. Det hade blivit dyrt.

72beige.jpg

He,trodde nästan du var svarvad! :)

Det är INTE jag.

Henrik

Ingel

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
stuntster
egentligen är det bara tufft att det står "outlaw racing" på jackan ifall det är felstavat och gjort av en kinesisk barntillverkare och jackan i själva verket är i galon. men annars va den snygg.

Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...