Kan någon förklara hur det funkar?

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Följande lilla diskussion hade jag och en "pizzabagare" på krogen för många år sedan:

P:
Vad har do för bil?

Jag:
Toyota Celica.

P:
Haha, Jak ha en Merca 500 då va!

Jag:
Ja, men så bor jag inte hemma hos mamma, pappa
och 8 syskon i en sketen tvåa när jag är 30+
.

Vilket liv det blev på honom... :D

Shit får jag bli vän med dig på Facebook? :död

Och när du blir gammal kommer varken dina barn eller nån som älskar dig besöka dig på ålderdomshemmet för du har ju visat alla i din omgivning att du klarar dig själv och ser detta med att klara av sin familj på nära håll som en jobbig grej som stör din vardag.

bullysmile

Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Snarare s.k. Persier tror jag :)

Stämmer bra det! född i Iran och uppvuxen sen 4års ålder i en medelsvensson ort i Sverige med mest svenska vänner i mitt umgänge, så jag är mer svensk än irane om man frågar mig, men frågar man en svensk tycker de att man är iranie, men frågar man en iranie tycker de man är svensk. förvirrande ibland när man förstår båda världarna men väljer egentligen ingen sida utan känner sig lite utanför då man antingen argumenterar med riktiga fördumsfulla svenskar eller iraner eller personer från liknande länder.

Står ändå för mina åsikter och blir inte som en mus ifall nån ställer en fråga ang just sådana heta ämnen som många här skulle bli, svenskar är konflikträdda personer men internet är deras gym där de tränar sina internet muskler:martialar

Calmanders

U'll never catch me alive!
Gick med
25 Jan 2005
Hoj
954 Fighterblade -03
Shit får jag bli vän med dig på Facebook? :död

Och när du blir gammal kommer varken dina barn eller nån som älskar dig besöka dig på ålderdomshemmet för du har ju visat alla i din omgivning att du klarar dig själv och ser detta med att klara av sin familj på nära håll som en jobbig grej som stör din vardag.

Oj då. Lite sur så här på första arbetsdagen? :rolleyes: *suck*

Calmanders

U'll never catch me alive!
Gick med
25 Jan 2005
Hoj
954 Fighterblade -03
sorry hade tagit upp samuraj svärdet haha, tyckte bara det var en jävlig onödigt inlägg.

Ok. Berättade bara en händelse som var lite relevant till det som TS skrivit. Varken mer eller mindre. Peace out! Lämnar tråden. (är ju svensk och konflikträdd ju) ;)

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Står ändå för mina åsikter och blir inte som en mus ifall nån ställer en fråga ang just sådana heta ämnen som många här skulle bli, svenskar är konflikträdda personer men internet är deras gym där de tränar sina internet muskler:martialar

Fast det där är ju ändå något som "ni" har fått för er. Med ni menar jag 1:a och 2:a generationens invandrare som anser sig vara bättre än svenskarna så klart.
Jag är knappast konflikträdd och inte de i min omgivning heller, möjligtvis gamla gubben längre ner på gatan som inte vågar säga till när någon skitunge pallar äpplen från honom.

Så jag misstänker att du har lika många fördomar om oss svenskar (eller vi som åtminstone ser svenska ut) som vi har om er.
Och det tar emot att tala om oss och ni och er för jag anser inte att det behöver finnas någon skillnad bara för att man har olika grad av hudton, men det gör tydligen du (rasist kanske?).
Om man mot förmodan inte är zigenare så klart, då är man född tjuv och ligist och förtjänar att bli bespottad på :banana

Off topic; Idag handlade jag lite oliver hos en snubbe som har en liten invandrarbutik (ni vet en sån där de säljer illaluktande varor och jävligt goda nötter?) och han var väldigt ivrig och förklarade för mig att jag skulle komma in senare i veckan för då skulle han ge mig Ramadan-rabatt :yoparty Nu vet jag inte om jag ser ut som en muslim men jag ska banne mig gå dit och köpa såna där goda bakelser de brukar käka när det är över.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Jag skiter fan i vem som kör vad.

Jag tyckte bara att det var kul att dansa träskodans på lättkränkta individers tår här...

Det kanske blev för bekant då jag kom in på biten om att bo hos mamma upp i 30 års åldern.

bullysmile

Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra

Jag tyckte bara att det var kul att dansa träskodans på lättkränkta individers tår här...

Det kanske blev för bekant då jag kom in på biten om att bo hos mamma upp i 30 års åldern.

tack för dansen, men jag är nog bättre dansare än dig så det var dina egna tår du trampade på :tummenupp

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc

Appappapp.
Du är ju forumets egen framhjulsdriftsfascist.

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
bullysmile skrev:

Jag tycker du är en mus! I ena stunden ska vi alla kramas för vi alla är lika, och i nästa spyr du galla över att alla svenskar är fjollor som följer ett specifikt mönster. Prova res utanför stockholms gaykvarter så ska du se att vi är 8.5 miljoner människor aftonbladet inte skriver om! Dina föräldrar flyttade nog till sverige pga andra saker än arbetsinvandring, säg till dom att svenskarna är fjollor så får du nog en lavett din tuffing :)

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Vad jag inte fattar är varför det är just BMW och Merca som gäller... Seriöst, något annat verkar helt enkelt inte duga. Och det verkar inte vara bilen i sig som är poängen, utan allt med bmw- eller mercamärke är automatiskt "väschta feta bilen bruschan!"... Varför? Vad är det med dessa två bilmärken som formligen får invandrarkillarna att komma i brallan vid blotta åsynen?? Förklara det för mig tack.

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Vad jag inte fattar är varför det är just BMW och Merca som gäller... Seriöst, något annat verkar helt enkelt inte duga. Och det verkar inte vara bilen i sig som är poängen, utan allt med bmw- eller mercamärke är automatiskt "väschta feta bilen bruschan!"... Varför? Vad är det med dessa två bilmärken som formligen får invandrarkillarna att komma i brallan vid blotta åsynen?? Förklara det för mig tack.

Men fan, det är ju sTatUS ju! Har du inte läst tråden? Hur ball är det att komma i en Mazda eller Saab?

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Men fan, det är ju sTatUS ju! Har du inte läst tråden? Hur ball är det att komma i en Mazda eller Saab?

Status att komma åkande i en rostig sketen gammal fattigmansmodell av bil, bara det är en bmw eller merca?:va Den logiken förstår jag inte, inte ens efter att ha läst tråden... Så det är den frågan jag vill få besvarad. Vari sitter statusen?:va

dahlgren

Gick med
9 Jun 2008
Hoj
ZX7R
Status att komma åkande i en rostig sketen gammal fattigmansmodell av bil, bara det är en bmw eller merca? Den logiken förstår jag inte, inte ens efter att ha läst tråden... Så det är den frågan jag vill få besvarad. Vari sitter statusen?

Att dom är byggda för tyska hjältar såklart!!

dahlgren

Gick med
9 Jun 2008
Hoj
ZX7R
Status att komma åkande i en rostig sketen gammal fattigmansmodell av bil, bara det är en bmw eller merca? Den logiken förstår jag inte, inte ens efter att ha läst tråden... Så det är den frågan jag vill få besvarad. Vari sitter statusen?

Att dom är byggda för tyska hjältar såklart!!

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...