Står ändå för mina åsikter och blir inte som en mus ifall nån ställer en fråga ang just sådana heta ämnen som många här skulle bli, svenskar är konflikträdda personer men internet är deras gym där de tränar sina internet muskler
Fast det där är ju ändå något som "ni" har fått för er. Med ni menar jag 1:a och 2:a generationens invandrare som anser sig vara bättre än svenskarna så klart.
Jag är knappast konflikträdd och inte de i min omgivning heller, möjligtvis gamla gubben längre ner på gatan som inte vågar säga till när någon skitunge pallar äpplen från honom.
Så jag misstänker att du har lika många fördomar om oss svenskar (eller vi som åtminstone ser svenska ut) som vi har om er.
Och det tar emot att tala om oss och ni och er för jag anser inte att det behöver finnas någon skillnad bara för att man har olika grad av hudton, men det gör tydligen du (rasist kanske?).
Om man mot förmodan inte är zigenare så klart, då är man född tjuv och ligist och förtjänar att bli bespottad på
Off topic; Idag handlade jag lite oliver hos en snubbe som har en liten invandrarbutik (ni vet en sån där de säljer illaluktande varor och jävligt goda nötter?) och han var väldigt ivrig och förklarade för mig att jag skulle komma in senare i veckan för då skulle han ge mig Ramadan-rabatt
Nu vet jag inte om jag ser ut som en muslim men jag ska banne mig gå dit och köpa såna där goda bakelser de brukar käka när det är över.