Det är för att han är frisör, dem har sacksar.Bullysmile är skarp
Det är för att han är frisör, dem har sacksar.Bullysmile är skarp
Det är för att han är frisör, dem har sacksar.
Jag vet inte, men det låter lite hårigt..Ähum...är man inte klipsk då?
Olika kulturer olika statussymboler.
När det är viktigt för en svensk att bo i innerstan eller villa på Djursholm,
Så kan dom bo och inreda hemmen spartanskt, men däremot är bilen superviktig.
I vissa länder räknas mängden på boskap som statussymbol
Det är inte konstigare än så
Och mycket handlar om brudar, tror du en brud blir imponerad ifall jag glider förbi henne och hämtar henne i en bil med samma klass eller sorts bil som hennes farsa/morsa kör eller hon åkt sen hon var liten?
. Varför har man öht ett behov att att visa upp fina prylar och fordon (som oftast banken ändå äger)? Låg självkänsla är det enda jag kommer på som svar på det.
Är jag den enda som öht inte bryr mig ett smack om "statusprylar"? Jag skiter fullkomligt i om någon kommer i en ny bil. Jag bryr mig inte ett smack om någons ekinreddakök, en häftig jacuzzi med turbomatad analstimulering eller om man kör en bmw/merca/trabant eller vad det nu är som är status. Varför har man öht ett behov att att visa upp fina prylar och fordon (som oftast banken ändå äger)? Låg självkänsla är det enda jag kommer på som svar på det. Sen att folk köper bmw för att det är kvalité är en annan sak, jag föredrar självklart kvalité före skräp. Men att köpa status är bara löjligt.
Klart man blir men jag är mer imponerad av sånt som tar tid och kärlek att skapa än vilken tjomme som helst kan knalla in å köpa på lån.jag brukar påstå samma sak som du men tror att jag undermedvetet ändå blir lite imponerad/avundjuk/föraktfull
Klart man blir men jag är mer imponerad av sånt som tar tid och kärlek att skapa än vilken tjomme som helst kan knalla in å köpa på lån.
Med tanke på tiden som spenderas med smink borde dom det.jag med, men tjejjer förstår sig ändå inte på sådant.
Med tanke på tiden som spenderas med smink borde dom det.
Men du har rätt dom tänker "har han råd med *** kan han betala *** åt mig.
Precis! Hade som student tidens värsta superhojar - Kawa 500 trepip, HVA 360 ISDT (f.d. fabrikare), Kawa 900 Z1 osv. Köpte aldrig nya men alltid senaste modell och max 500 mil....Man kunde lika gärna ställa sig frågan varför så många unga snubbar tjör fräsiga sprillans nya 1000rr-bajkar...
Man kan faktiskt ha råd att förverkliga sin dröm, och just BARA tjacka den dära schyssta bmw:n eller den dära fina Ducatin, genom att ändra om i sina prioriteringar...
ska man ha en chans på tjejjer (om man inte ska sänka nivån på en själv) så måste de redan ha en pojkvän som kan förklara för dom hur tuff man är.
Hur funkar det sen när dessa manliga turrar som får så mycket brudar för att dom vet vilka attribut som är viktiga för fortplantningsförmågan lyckas få in en blonderad bimbo i bilen?
Kullar dom där eller åker dom hem till pojkrummet hemma hos mamma?
Fast hon blir väl inte så jävla impad när man ska dra hem henne till ettan i Rinkeby(om soppan räcker) och man ska sätta henne medan 12-13 släktingar sitter i soffan i samma rum och tittar på Al Jazeera?
Tror faktiskt fler brudar blir fulla iskratt av klyschan turre/bimmer än kåta om jag ska vara ärlig. Samtidigt vill jag inte förringa vikten av att ha rätt grejer för vissa honor. Men det inkluderar även rätt kläder och rätt bostad, sysselsättning etc. Sen vet väl alla att killar kan vara hur fattiga och fula som helst men ändå få hur mycket babes som helst med charm, munläder och bra självförtroende. Kanske andra babes men ändå.
Edit. GuW hann visst före.
Du släpper inte detta med dina trakters nysvenskar som du som en riktig banan kallar dem för turrar är på samma nivå och ålder som svennebananerna som köpt sin första 740 och stylat dem, du snackar och försöker skapa en irritation genom att trå att vi snackar om en nivå på 18åriga killar med nytaget körkort.
Seriöst mannen, orka tjabba om dessa 18-20 åringar som Guw associerar till, tråden handlade inte om 18-20åriga nysvenskar och vart de sätter på sina brudar.
Hur funkar det sen när dessa manliga turrar som får så mycket brudar för att dom vet vilka attribut som är viktiga för fortplantningsförmågan lyckas få in en blonderad bimbo i bilen?
Kullar dom där eller åker dom hem till pojkrummet hemma hos mamma?
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |