Vicka människor... http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,774658,00.html
General E skrev:
Markus skrev:Hur svårt kan det där vara att lösa? Skjut några så lugnar de sig.
Markus skrev:Hur svårt kan det där vara att lösa? Skjut några så lugnar de sig.
Backblade skrev:Jag kanske är rasist när jag hellre bombar skallen ur alla muslimska fanatiker
Chris Ash skrev:Har du sett Blackhawk Down?
Markus skrev:Ja, fånig film.
Chris Ash skrev:Japp det är amerikansk propaganda och en förvrängd bild av vad som hände, men det var inte min poäng.
Markus skrev:Jag tycker mest det är upprörande att de tagit en massa svarta amerikaner, alltså företrädesvis västafrikaner, som statister att gestalta östafrikaner som har ett, milt sagt, annorlunda utseende.
Ungefär som att göra en film om aboriginier och slänga in indier som skådespelare.
Markus skrev:I övrigt så tror jag visst att de har eldkraft nog att skingra terroristerna som angriper demokratin.
Chris Ash skrev:Tydligen bedömde befälet på platsen att tårgas och gummikulor samt begäran om hjälp från flyg var tillräckligt. De verkar ju ha rett ut uppgiften med den äran och bara lättare skador.
motardnisse skrev:Tjejen fick höra via hennes vän att muslimerna hade eldat upp en flagga som de trodde var dansk men som senare visades vara Schweiz flagga!!!!!![]()
Vad lär de sig i skolan egentligen?![]()
Chris Ash skrev:Och du hade förstås utan minsta tvekan plockat ut Yemen, Oman och Bahrain på kartan och ritat deras flaggor utan att googla?
motardnisse skrev:Vad lär de sig i skolan egentligen?![]()
Chris Ash skrev:Och du hade förstås utan minsta tvekan plockat ut Yemen, Oman och Bahrain på kartan och ritat deras flaggor utan att googla?
pogo skrev:Va?
The message you have entered is too short. Please lengthen your message to at least 5 characters.
Bingo skrev:På Sporthoj? I frågor som denna?
![]()
![]()
![]()
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |