Markus skrev:Du är för skön, det är så jävla bra att du finns.
Nu ska du vara snäll!
Ni har ju ah17 och Vi har bonny! Vi behöver båda våra überseriösa vapendragare!
Markus skrev:Du är för skön, det är så jävla bra att du finns.
korvgubbe skrev:Nu ska du vara snäll!
Snälla! Kalla mig vad som helst men jämställ mig inte med AH17!korvgubbe skrev:Nu ska du vara snäll!
Ni har ju ah17 och Vi har bonny! Vi behöver båda våra überseriösa vapendragare!
bonny skrev:...jag lovar att ljuga, bedra och kasta skit på vem som helst...
Vegas skrev:Varför får man inte avbilda Mohamed??
bonny skrev:Snälla! Kalla mig vad som helst men jämställ mig inte med AH17!
Markus skrev:Under islams första århundraden (600-1000-tal), formades en norm som inom sunnitisk islam att förbjuda avbildningar av varelser som har en själ.
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=148&a=519594
korvgubbe skrev:Flåt.! Ni är varandras motsattser! yin och Yang!
Chrille skrev:Ujujuj. Det var grovt. Bonny är en stor man om ursäktar dig så lätt.
Humor!!ah17 skrev:Apropå de senaste dagarnas mordhot och dödsfall i islams namn.
Glöm inte att islam egentligen är en fredens religion
ah17 skrev:...SVT debatt var ju ganska bra för en gångs skull när en kvinna pressade Lennart på om varför SVT inte visade bilderna.
Rädsla och inget annat säger jag....
ah17 skrev:Apropå de senaste dagarnas mordhot och dödsfall i islams namn.
Glöm inte att islam egentligen är en fredens religion
ah17 skrev:Alla mina favorithemsidor verkar vara nere eller svåra att komma åt. Kan det vara konspirationen som drar åt tumskruvarna.
Kul att Freivalds kräver att SD tar sitt ansvar. Som jag förstått det så har inte regeringen lyft ett finger för att förhindra eller kommentera de attentat som SD blivit utsatta för genom åren.....kanske man kan fundera på hur SD känner inför denna uppmaning då.
Nä det är väl lika bra att införa Sharia i Sverige. SVT debatt var ju ganska bra för en gångs skull när en kvinna pressade Lennart på om varför SVT inte visade bilderna.
Rädsla och inget annat säger jag....
[- sNaIjK -] skrev:Oj oj oj, vilket j-vla liv det kommer bli nu. Tänk att Sverige för en gångs skull inte passivt kan titta på & suga på tummen som vi gjort dem senaste 100 åren.
ah17 skrev:SVT debatt var ju ganska bra för en gångs skull när en kvinna pressade Lennart på om varför SVT inte visade bilderna.
McB skrev:Varför ska SVT eller någon svensk dagstidning visa bilderna över huvud taget? För att provocera? Finns det någon annan motivering till varför man bör göra det så vill jag gärna höra den.
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |