Karlshamn

JK

.-.-.-.
Gick med
23 Jun 2010
Hoj
KTM 690 SMC-R -13, KTM 660 SMC -06, GSXR 1000 K8 Såld
Ja inte omöjligt att man skulle kunna hänga med på det :tummenupp Fast eehm vi kör inte med BMC va, de har väl tempo likt den därra permobilen vi blåste förbi i onsdags hehehe :D

Kan ni inte komma upp på Onsdag? Så åker vi och fikar med BMC kanske vi hittar ngr fler kul personer 17:45 OKQ8 Nättraby!

T design

Ny medlem
Gick med
3 Aug 2011
Hoj
Gammal gixxer
Hehe jo det brukar gå lite långsamt men vey vi bara var det är så kan vi ju åka i en snabbare grupp det vill säga en egen:) fika sitter ju aldrig fel hoppas dom andra sporthojsåkarna från karlskrona hänger på då blir det ju ett gäng jag är på iaf nu med nytt bakdäck det va gutt att få på!
:yoparty
Ja inte omöjligt att man skulle kunna hänga med på det :tummenupp Fast eehm vi kör inte med BMC va, de har väl tempo likt den därra permobilen vi blåste förbi i onsdags hehehe :D

JK

.-.-.-.
Gick med
23 Jun 2010
Hoj
Hehe ja det får nog bli en egen grupp i så fall :) Inte fel med lite nya vägar oxo, är inte så ofta i karlskronatrakterna.. med hoj iaf...

Ska se hur det går, har ett litet projekt med hojen som jag hoppas är klart på onsdag..

superpeppe

The one and only
Gick med
28 Sep 2006
Hoj
En orange, och det är inte ktm!
Fan va härligt när man följer sprängskisser för att sätta ihop hojjen... sen är det fel på sprängskissen....

CARPE_DIEM

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2010
Hoj
Yamaha FZ1N
T-Design, Kan du bränna över filmen till någon "Karlshamnare" (ex. JK) så vore det kanon, så fixar vi resten... Tack!! :tummenupp

JK

.-.-.-.
Gick med
23 Jun 2010
Hoj
Hehe ja man måste ju hålla den lite äldre tekniken vid liv oxå jue :) Hur har det gått med hojen förresten?

Blev inte mycket av körningen till K-krona idag, tur jag inte hann sms:a runt till er andra..

Drar söder ut ett par dagar imorron, nån som är sugen på en sväng i nästa vecka/ev nu på söndag?

CARPE_DIEM

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2010
Hoj
Yamaha FZ1N
"bränna"??? det va längesen...

Haha... Där fick jag för Ikea... :tuttar

Hehe ja man måste ju hålla den lite äldre tekniken vid liv oxå jue :) Hur har det gått med hojen förresten?

Blev inte mycket av körningen till K-krona idag, tur jag inte hann sms:a runt till er andra..

Drar söder ut ett par dagar imorron, nån som är sugen på en sväng i nästa vecka/ev nu på söndag?

Som sagt, jag kan söndag vid 17.30,, om solen skiner :Bugar

Last edited:

JK

.-.-.-.
Gick med
23 Jun 2010
Hoj
Hmmm lutar åt att jag inte kan idag.. Resten av veckan är också i fara nu pga av servicen :huvet Måste ju hålla milen någorlunda för garantin..

JK

.-.-.-.
Gick med
23 Jun 2010
Hoj
Nån som är körsugen till helgen eller i nästa vecka?

JK

.-.-.-.
Gick med
23 Jun 2010
Hoj
Helgen ser ut att bli kasst väder iaf.. Men man kanske kunde dragit ihop nåt i nästa vecka..

Edit: Vädret ska visst bli kanonbra nu på lördag :tummenupp Nån som vill ut o köra?

Last edited:

JK

.-.-.-.
Gick med
23 Jun 2010
Hoj
Vädret ser ut att bli bra i helgen, nån som är på en lite längre sväng en av dagarna? Tänkte att man kanske skulle ta en runda i de östra delarna...

JK

.-.-.-.
Gick med
23 Jun 2010
Hoj
Helgkörning vilka är på?

1. JK
2. Carpediem
3. Bergan
4. Danne
5. Ingolf
6. (Jocke L)
7.

Edit:
Samling på Jet i karlshamn kl 10 på lördag.. Vi drar neråt skåne istället för karlskrona, kan ju inte vägarna i k-krona... Vill någon mer hänga på så är det bara att dyka upp :tummenupp

Last edited:
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...