Tack för i lördags ni som var med Blev en go runda med kanonfina vägar i skåne
Jag lägger nog ner här, händer inte så mycket i tråden ju.. Men blir det nåt köra så tar vi det via sms..
För er som är intresserad så har jag ordnat så vi kan leka på flygplats nästa vår/sommar någon gång per vecka. Jag håller er informerad när det är dax att köra igång \,,/.
För er som är intresserad så har jag ordnat så vi kan leka på flygplats nästa vår/sommar någon gång per vecka. Jag håller er informerad när det är dax att köra igång \,,/.
Och det innebär?
Jag har snackat med ägaren av flygplats och för nån hundring per ekipage så får vi nyckeln in till anläggningen. Här är då ca 2,5 km sträcka att träna broms, bakhjul, stoppies.. ja stunta på inhägnat område utan massa mötande trafik. Allt sker på egen risk och varken jag eller flygplatsens ägare tar något ansvar för eventuella krascher. Bakgrund till detta är att vi inte leker på allmän väg och riskerar eller stör allmänheten som inte har förståelse för vårt intresse.
Kan du sms a mig jag har nytt nr och har inte kvar min gamla telefon 0709 101028 det har varit rörigt som fan sista tiden det har inte blitt mycket åka har du nr till cbr fredrik hoppas vi kan höras vid tillfälle! Mvh Thomas
T Design, du har PM med mitt och Fredriks nummer
Blir nog inte så mycket mera kört, åkte på en flygande besiktning och ska in o visa upp hojen på bilprovningen Så hojen får väl stå tills det är gjort..
Edit:
Låter intressant med flygfältet förresten
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring