Karlshamn

JK

.-.-.-.
Gick med
23 Jun 2010
Hoj
KTM 690 SMC-R -13, KTM 660 SMC -06, GSXR 1000 K8 Såld
Tack för i lördags ni som var med :banana Blev en go runda med kanonfina vägar i skåne :tummenupp

Jag lägger nog ner här, händer inte så mycket i tråden ju.. Men blir det nåt köra så tar vi det via sms..

T design

Ny medlem
Gick med
3 Aug 2011
Hoj
Gammal gixxer
Har haft det lite rörigt sista tiden! :(

Kan du sms a mig jag har nytt nr och har inte kvar min gamla telefon 0709 101028 det har varit rörigt som fan sista tiden det har inte blitt mycket åka har du nr till cbr fredrik hoppas vi kan höras vid tillfälle! Mvh Thomas
Tack för i lördags ni som var med :banana Blev en go runda med kanonfina vägar i skåne :tummenupp

Jag lägger nog ner här, händer inte så mycket i tråden ju.. Men blir det nåt köra så tar vi det via sms..

Jaffe

Ny medlem
Gick med
5 Sep 2011
Hoj
-99 Kawazaki ZX-9r
MC-skoj på flygplats i Blekinge

För er som är intresserad så har jag ordnat så vi kan leka på flygplats nästa vår/sommar någon gång per vecka. Jag håller er informerad när det är dax att köra igång \,,/.

Jaffe

Ny medlem
Gick med
5 Sep 2011
Hoj
-99 Kawazaki ZX-9r
Flygplats

Och det innebär? :va

Jag har snackat med ägaren av flygplats och för nån hundring per ekipage så får vi nyckeln in till anläggningen. Här är då ca 2,5 km sträcka att träna broms, bakhjul, stoppies.. ja stunta på inhägnat område utan massa mötande trafik. Allt sker på egen risk och varken jag eller flygplatsens ägare tar något ansvar för eventuella krascher. Bakgrund till detta är att vi inte leker på allmän väg och riskerar eller stör allmänheten som inte har förståelse för vårt intresse.

j.jo

Smaken är som baken, delad!
Gick med
30 Jun 2010
Hoj
yummyHA
Jag har snackat med ägaren av flygplats och för nån hundring per ekipage så får vi nyckeln in till anläggningen. Här är då ca 2,5 km sträcka att träna broms, bakhjul, stoppies.. ja stunta på inhägnat område utan massa mötande trafik. Allt sker på egen risk och varken jag eller flygplatsens ägare tar något ansvar för eventuella krascher. Bakgrund till detta är att vi inte leker på allmän väg och riskerar eller stör allmänheten som inte har förståelse för vårt intresse.

Då hänger jag med! bra initiativ :tummenupp

JK

.-.-.-.
Gick med
23 Jun 2010
Hoj
T Design, du har PM med mitt och Fredriks nummer :tummenupp

Blir nog inte så mycket mera kört, åkte på en flygande besiktning och ska in o visa upp hojen på bilprovningen :huvet Så hojen får väl stå tills det är gjort..

Kan du sms a mig jag har nytt nr och har inte kvar min gamla telefon 0709 101028 det har varit rörigt som fan sista tiden det har inte blitt mycket åka har du nr till cbr fredrik hoppas vi kan höras vid tillfälle! Mvh Thomas

Edit:
Låter intressant med flygfältet förresten :tummenupp

Last edited:

T design

Ny medlem
Gick med
3 Aug 2011
Hoj
Gammal gixxer
Hej Jaffe! Jag vill gärna hänga på det ska bli kul det finns säkert fler!
Mvh Thomas:)

För er som är intresserad så har jag ordnat så vi kan leka på flygplats nästa vår/sommar någon gång per vecka. Jag håller er informerad när det är dax att köra igång \,,/.

Vad hade dom djävlarna att klaga på då? Dessa jävla § ryttare!:arsele
T Design, du har PM med mitt och Fredriks nummer :tummenupp

Blir nog inte så mycket mera kört, åkte på en flygande besiktning och ska in o visa upp hojen på bilprovningen :huvet Så hojen får väl stå tills det är gjort..

Edit:
Låter intressant med flygfältet förresten :tummenupp

Last edited:

JK

.-.-.-.
Gick med
23 Jun 2010
Hoj
Ja alltså jag åkte på nåt så sketet som att jag saknar reflex bak.. Som tur var ville han inte höra på avgaset, då hade jag garanterat åkt på det också.. Så det är inga märkvärdiga saker men ska man in på bilprovningen så måste jag ha i en DB-killer, sen ska de pilla på allt o fråga massa korkade frågor också.. Blir så trött... Hämtar förhoppningsvis DB-killern imorron och sen blir det att meka och sen in o visa upp den och bara hoppas på att de inte börjar krångla med andra grejjer..

j.jo

Gick med
30 Jun 2010
Hoj
yummyHA
De e ju gaaaaaalet torrt på denna tråd :näsblod Vart är alla? :brinnerup

Last edited:

j.jo

Gick med
30 Jun 2010
Hoj
yummyHA
Mhm! Man bara måste dit nån gång :yoparty
Men mc mässan får duga så länge :tummenupp

maveric

hojfreak
Gick med
19 Jul 2007
Hoj
suzuki gsx 1400 (1550)k7, Apollo z11 -56. FD hojar GSX 1400 K5, honda xl500r, Monark monarped -56 Suzuki XN85 Turbo -83 Honda CB400n -83 Suxuki GT125 -74
Har redan varit ute två rundor o luckrat upp dammet:tungan , framför allt i hinsetunneln :D.
vinterbilder-052aweb.jpg
Men man får akta sig för all grus som finns på de små vägarna :gnissla.

/Maveric

j.jo

Gick med
30 Jun 2010
Hoj
yummyHA
Maveric: Du har min respekt :Bugar
Min första runda förra året var i slutet av mars, vårtgårdarna har inte
återhämtat sig än så jag bör nog avvakta lite längre innan premiärturen
i år! :hihi

maveric

hojfreak
Gick med
19 Jul 2007
Hoj
suzuki gsx 1400 (1550)k7, Apollo z11 -56. FD hojar GSX 1400 K5, honda xl500r, Monark monarped -56 Suzuki XN85 Turbo -83 Honda CB400n -83 Suxuki GT125 -74
Undrar om någon i Karlshamn med omnejd har ett nitverktyg till 530 kedja som man ev. skulle kunna låna en kväll :) ?

/Maveric

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...