Karlshamn

JK

.-.-.-.
Gick med
23 Jun 2010
Hoj
KTM 690 SMC-R -13, KTM 660 SMC -06, GSXR 1000 K8 Såld
Nån som läser denna tråd? :D Dags att ta tag i lite körningar snart, någon annan som är intresserad av att köra nån dag? :7peta

Last edited:

j.jo

Smaken är som baken, delad!
Gick med
30 Jun 2010
Hoj
yummyHA
Bra fråga.....torkan har varit värre än en kliande finne i röven på senare tid! :crash :brinnerup

Alltid sugen när det nalkas körning :)
Sjöbo onsdagar & helgkörning när vädret tillåter? :yoparty

Last edited:

JK

.-.-.-.
Gick med
23 Jun 2010
Hoj
Då var det dags för Sjöbo imorrn :tummenupp de som är sugna kommer till Jet macken i Karlshamn strax innan kl 17.. Kl 17 kör vi och det blir de vanliga vägarna neråt.. Vi är tre än så länge men mer kan vi bli :fakta j.jo står för filmningen :tummenupp

JK

.-.-.-.
Gick med
23 Jun 2010
Hoj
Blev ett gött gäng igår ju :tummenupp får vi göra om och jag tar gärna en sväng i karlskrona/ronneby sen också :tummenupp Synd att det inte var mer folk på rakan bara, brukar vara riktigt fullt där när det är så bra väder..

Tommy.exe

Guest
Jag kör gärna turer vid fint väder fre-sön. Mån-tors går bort för mig på grund av jobbet, förutom semestern då. :)

Jag är i desperat behov av vägtips runt Sölvesborg/Kristianstad/Karlshamn! Börjar bli lite trist här i krokarna så jag är mest nere i skåne och kör, runt Hörby. Finns fina vägar där, men är ju en jävla transportsträcka. :gnissla

JK

.-.-.-.
Gick med
23 Jun 2010
Hoj
Gutt kan höras av när det nalkas nån runda :tummenupp Finns tyvärr inte så många olika vägar att välja på i de här krokarna..

Ja det bästa vägarna finns i skåne med en hel del riktigt goa sträckor :tummenupp Egentligen borde man kankse utforska de småländska vägarna lite också, kan nog finnas lite bra vägara där också.. kanske..

Faster

Snabbare än du!
Gick med
23 May 2005
Hoj
GSX-R 1000 K7 (svart) KTM 640 motard
Körning i Karlskrona:

Onsdagen den 20/6-2012 Möts där vi alltid möts. Vet ni inte, fråga!!! Tiden är 18:00, så alla borde hinna!

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Småland är kanon.

Finns en mysig cäg mellan olofström-älmhult också som jag tänkte brassa på nästa vecka!

JK

.-.-.-.
Gick med
23 Jun 2010
Hoj
Körning i Karlskrona:

Onsdagen den 20/6-2012 Möts där vi alltid möts. Vet ni inte, fråga!!! Tiden är 18:00, så alla borde hinna!

Jupp, vet vart mötesstället är :tummenupp Hade tyvärr inte möjlighet, men i nästa vecka så har iaf jag semester så då funkar det :tummenupp

Småland är kanon.

Finns en mysig cäg mellan olofström-älmhult också som jag tänkte brassa på nästa vecka!

Aha nice! Får vi testa :tummenupp

JK

.-.-.-.
Gick med
23 Jun 2010
Hoj
Japp jag ska dra med så många som det går :tummenupp Vädret såg lite osäkert ut framåt onsdag men man får väl se, det kan ju ändra sig..

Ankan1

Ny medlem
Gick med
14 Jul 2011
Pendlar i Skåne mellan storstaden och landet.
Hoj
Suzuki Hayabusa / Honda Super Blackbird
Gutt kan höras av när det nalkas nån runda :tummenupp Finns tyvärr inte så många olika vägar att välja på i de här krokarna..

Ja det bästa vägarna finns i skåne med en hel del riktigt goa sträckor :tummenupp Egentligen borde man kankse utforska de småländska vägarna lite också, kan nog finnas lite bra vägara där också.. kanske..

Många fina vägavsnitt i Småland.Men ett djävla harvande från nedre Skåne innan man är på plats.Från Emmaboda mot Hässleholm var det klart roande.Vrid sedan av vid Hästveda efter Osby och ta sikte mot Farstorp och sedan detta Hässleholm var det ju klart roligt med lite trafik en sen sommarkväll.Kommer definitivt att göras om.Men man ska ju hem med som sagt var, i halvsovande ställning på hojen.LOL. :crash

JK

.-.-.-.
Gick med
23 Jun 2010
Hoj
Vi kommer till Karlskrona på onsdag :) är på samlingsstället till kl 18.... Om nu vädret nu blir bra då...

j.jo

Smaken är som baken, delad!
Gick med
30 Jun 2010
Hoj
yummyHA
Sådär, nu har körningarna börjat komma igång igen :banana
Onsdag, samling vid Jet 17.00 senast
Körning-Sjöbo ( eller alt runda )
Ju fler folk ju roligare! Så skriv nu inte bara på tråden utan häng med ut & kör!

1. j.jo

JK

.-.-.-.
Gick med
23 Jun 2010
Hoj
Yes :D Fan vad gött att ni kommer bort till oss gubbar...

Tack för rundan :tummenupp och vi kom ju rätt till slut också, fick för mig att samlingsstället var på ett annat ställe hehehe :D Alltid kul med lite nya vägar, ska finnas en fin väg i kristanopeltrakterna.. Var nåt år sen jag körde där iofs så kan ju minnas fel.. Men det är en runda man kanske skulle kunna sikta på en dag :tummenupp

JK

.-.-.-.
Gick med
23 Jun 2010
Hoj
Sådär, nu har körningarna börjat komma igång igen :banana
Ju fler folk ju roligare! Så skriv nu inte bara på tråden utan häng med ut & kör!

Ja nu börjar vi äntligen komma igång, var en seg start bara :hihi

1. j.jo
2. JK

Bergan

Vill ha sommar snart!!!
Gick med
8 Apr 2004
Hoj
Yamaha R1 -09
Sådär, nu har körningarna börjat komma igång igen

1. j.jo
2. JK
3. Bergan

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...