GSXR1100R
The older i get the faster i was
Läk ihop snabbt nu Joppe
HEJ ALLA!
Tänkte lämna en liten rapport för de som är intresserade men först och främst vill jag tacka alla för stödet jag och framförallt min familj har fått under den h...ana nära dig!
Hva??? Har du slutta på Karlskoga! Hvem skal skru oss sammen når vi bruker Gelleråsen som korporalt nedslagssfelt nå da
VERKLIGEN ROLIGT att det gått så pass framåt! Hoppas vi ses på Åsen i september!
Skruvarna och plattorna har jag lämnat kvar, dock så kommer jag sakna KGA Motorstadium men inte pendlandet 3 x i veckan ToR 14 mil.
Men en vacker dag kanske man dyker upp igen, vem vet??
Det kan jag nästan hålla med om Tack för allt M!Om du slutar så slutar jag!
Javisst dök jag upp Mossberg, jag sa väl att jag skulle göra det? Det var verkligen SJUKT kul att få se er alla rejsa igen och hälsa på alla även om läktarna inte var de mest handikapp vänligaste
Javisst såg ni mig på mantorp också. Riktigt bra fight i prosuperbike även om man fick rysningar av Lundhs krasch i räcket, kan tänka mig hur det blir.
Nu är det väl minst ett halvår tills man ser de flesta av er igen men kanske kanske vi syns i rocky600 Mossberg, men INTE om mamma får bestämma
Det kan jag nästan hålla med om Tack för allt M!
Nu är det väl minst ett halvår tills man ser de flesta av er igen men kanske kanske vi syns i rocky600 Mossberg
Javisst dök jag upp Mossberg, jag sa väl att jag skulle göra det? Det var verkligen SJUKT kul att få se er alla rejsa igen och hälsa på alla även om läktarna inte var de mest handikapp vänligaste
Javisst såg ni mig på mantorp också. Riktigt bra fight i prosuperbike även om man fick rysningar av Lundhs krasch i räcket, kan tänka mig hur det blir.
Nu är det väl minst ett halvår tills man ser de flesta av er igen men kanske kanske vi syns i rocky600 Mossberg, men INTE om mamma får bestämma
Det kan jag nästan hålla med om Tack för allt M!
Lycka till med rehaben!Nu är det väl minst ett halvår tills man ser de flesta av er igen...
du kommer garanterat må mycket bättre om ett par månader.
Paradoxalt nog var du den siste patienten jag opererade på Kga
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |