Tjippen
Slide in, Burn out!
- Gick med
- 8 Jul 2004
- Hoj
- Yamaha R1 -09, Yamaha R6 -08, KTM 450 SMR -06 Yamarin 59DC -06 Volvo V70II -08
Jag gillar att PRO killarna kommer och kör, de drar upp tempot vilket är toppen! Det jag inte gillar är när dessa förare kommer och tar en tävling som träning och kvalar ut serieanmälda förare.. Jag personligen har inte blivit utkvalad än så det har inte drabbat mig... Jag vill att alla som kommit till tävling, anmälda i god tid ska få köra! Att ha A-B-C finaler är nog inte så tokigt! Dessutom tycker jag det är trist att vissa förare som kör PRO kommer till SO med en jävla attityd och tycker att de är kungar! Skulle vilja se valentino som ett exempel komma med en attityd! Varför inte bara glad trevlig även om man kör fort utav helvete! Jag tycker att vi som A-förare eller med Elit licens som nu heter ska vara föredöme och hjälpsamma mot de som inte kommit upp i fart ordentligt. Det skulle väl alla tjäna på?!
Jag hoppas på en stark tillsägelse om någon uppfattar mig som ett mongo och dryg om jag någon gång skulle lyckas köra styggesnabbt!
Sen tycker jag att Mike Luff och Tony mfl gör ett grymt bra jobb! Slutar dessa fantastiska människor jobba för roadracing så kommer tyvärr sporten att dö helt! Skulle du orka Eskilsson om la ner all din tid på attt arrangera SO på det sätt som de gör, alla timmar de kuskar runt och fixar grymma helger föratt sedan bli kallad kalleanka cup? Tänk även på alla de funkisar som kommer helt ideelt bara för att dee har ett genuint intresse för racing ...
Tänk om arrangemanget under STCC skulle vara lika bra? då skulle faktiskt även jag köra där! även om jag skulle bli utkvalad varje race!
Jag hoppas på en stark tillsägelse om någon uppfattar mig som ett mongo och dryg om jag någon gång skulle lyckas köra styggesnabbt!
Sen tycker jag att Mike Luff och Tony mfl gör ett grymt bra jobb! Slutar dessa fantastiska människor jobba för roadracing så kommer tyvärr sporten att dö helt! Skulle du orka Eskilsson om la ner all din tid på attt arrangera SO på det sätt som de gör, alla timmar de kuskar runt och fixar grymma helger föratt sedan bli kallad kalleanka cup? Tänk även på alla de funkisar som kommer helt ideelt bara för att dee har ett genuint intresse för racing ...
Tänk om arrangemanget under STCC skulle vara lika bra? då skulle faktiskt även jag köra där! även om jag skulle bli utkvalad varje race!