Karlskrona

patexxx

To Hard To Get Down !!!
Gick med
15 Oct 2005
Hoj
YZF - R1
K6

Dax att köpa ny cykel. Blir till 90 % en Suzuki GSXr K6. Man lever bara en gång, försäkring? inget man tänker på när man kör i 300 blås som gick på 15 helförsäkrad, inte farligt :yoparty

hittebarn

Jag vill inte...
Gick med
11 Aug 2004
Hoj
I framtiden igen...
patexxx skrev:
2093911 Dax att köpa ny cykel. Blir till 90 % en Suzuki GSXr K6. Man lever bara en gång, försäkring? inget man tänker på när man kör i 300 blås som gick på 15 helförsäkrad, inte farligt :yoparty
men du vet att dom blå/vita e snabbare

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.
ogge18 skrev:
2079911 Nån som har bra däck till salu? desperat behov av nya... (det behöver inte vara sproilans nya)

Dunlop 190/60/17 och 120/70/17 1500:- set.
2 set finns just nu men kan kirra fler om så behövs.

Körda på bana ca 30-40 min, slitet på sidorna, bra på mitten.

Körda av Jörgen Larsson
http://www.larssonracing.se/

Hojta om du/ni ska ha.

Instabil

Medlem
Gick med
25 Mar 2004
Hoj
RD 250 /RF 900
Ang Anderstorp .. så är vi troligen ett gäng från jobbet som skall försöka samköra på HOJ ju fler desto bätter är måttot., så ni som inte är intresserade av att åka plåtlåda dit kan ju höra av er till mig då jag blev samordnare på jobbet kan jag ju lika gärna samordna med alla som är intresserade av att köra i grupp....

hittebarn

Jag vill inte...
Gick med
11 Aug 2004
Hoj
I framtiden igen...
Instabil skrev:
2095640 Ang Anderstorp .. så är vi troligen ett gäng från jobbet som skall försöka samköra på HOJ ju fler desto bätter är måttot., så ni som inte är intresserade av att åka plåtlåda dit kan ju höra av er till mig då jag blev samordnare på jobbet kan jag ju lika gärna samordna med alla som är intresserade av att köra i grupp....
ska ha med mig lite däck hem, blir lite jobbigt å ha dom som en simring runt sig på hojen i 20mil... så tar nog bilen, tänk om d regnar...

Instabil

Medlem
Gick med
25 Mar 2004
Hoj
RD 250 /RF 900
hittebarn skrev:
2095655 tänk om d regnar...
hmm Ja tänk om det snöar eller är drivis . :7peta

hur kul är det att titta på en RR tävling i ös regn ??

Så bara för att förtydliga .. är det regn så kör inte jag dit alls

Edit: köp däcken av Lobo ...

hittebarn

Jag vill inte...
Gick med
11 Aug 2004
Hoj
I framtiden igen...
Instabil skrev:
2095679 hmm Ja tänk om det snöar eller är drivis . :7peta

hur kul är det att titta på en RR tävling i ös regn ??

Så bara för att förtydliga .. är det regn så kör inte jag dit alls

Edit: köp däcken av Lobo ...
fel dimm har 180däck på min, å behöver inte nått framdäck, kollade lite på ett par länkar som lobo gav mig, men den som var intressant där hade ett däck som var ganska kass... känns inte så meningsfullt å slänga på det..

DoggeMcGrath

"Kawa Rules"
Gick med
21 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ZX9R
Jaha så de va Spinnis och Bamsefar som va ute o rejjsade igår.. :tummenupp

Idag e de inge hojj väder men till helgen får jag hoppas vi kan dra en repa.

bamsefar

förvirrad???jag med
Gick med
5 May 2004
Hoj
cbr929-00a
DoggeMcGrath skrev:
2099198 Jaha så de va Spinnis och Bamsefar som va ute o rejjsade igår.. :tummenupp

Idag e de inge hojj väder men till helgen får jag hoppas vi kan dra en repa.
hehe,ja du dogge.kunde du hålla dig för skratt? :rofl du e juh för fan i en helt annan klass mot oss.. :Bugar men men.övning ger färdighet...hoppas vi :lol vi ska nog ta en sväng på lörd....torget kl 12.00????du har mitt nr juh...

DoggeMcGrath

"Kawa Rules"
Gick med
21 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ZX9R
bamsefar skrev:
2099208 hehe,ja du dogge.kunde du hålla dig för skratt? :rofl du e juh för fan i en helt annan klass mot oss.. :Bugar men men.övning ger färdighet...hoppas vi :lol vi ska nog ta en sväng på lörd....torget kl 12.00????du har mitt nr juh...

Ahh fan de e bara o kämpa på.. övning ger färdighet.. :yoparty
Fåse om jag kan på lörd ev ska jag köra lite cross då om rödebybanan öppnar. Annars hänger jag på.

bamsefar

förvirrad???jag med
Gick med
5 May 2004
Hoj
cbr929-00a
DoggeMcGrath skrev:
2099229 Ahh fan de e bara o kämpa på.. övning ger färdighet.. :yoparty
Fåse om jag kan på lörd ev ska jag köra lite cross då om rödebybanan öppnar. Annars hänger jag på.
slår dig ett mess om jag kör imorgon???ja du fick upp min gixxer högt.så högt har den inte varit sen jag fick den :rofl :rofl

Panos

Advrider
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki DR750S Big, Yamaha TT600E (i delar), GSX400E
Tja Dogge!

Jag har skickat lite bilder till din mail på det jag tog när du körde :tummenupp
Jag e nöjd med bilderna iaf...

Det var MYCKET lättare o fota dig än de andra
rookiesar :hihi :rofl :lol

Bamse & Spinnis: Bra jobbat igår grabbar...det börjar likna nåt nu..
och du Spinnis....Du e nästan Gud :yoparty

Instabil

Medlem
Gick med
25 Mar 2004
Hoj
RD 250 /RF 900
Ang Anderstorp: Vi kommer att mötas på Dynapac´s parkering Avfärd sker kl 08,00 (sharp) Racet börjar enligt uppgift kl 11,20. så det bör ju finnas tid för ev pissepaus på vägen (diket)

De som vill är välkommna att köra med, vill ni "anmäla" er så vore det trevligt så att jag vet på ett ungefär hur många som kan tänkas dyka upp.

Den planerade rutten blir: ut på E22 mot Ronneby --> Växjö---> Värnamo--> Anderstorp. ca 20,7 mil (bättre förslag motages ..? ) Vill någon ansluta längs vägen så kan ni ju göra det ..

Finns det någon som kan tänka sig ha en "bitch" denna dagen så säg gärna till då det ev finns folk som mer än gärna sitter bak ... he he he.. Ni som inte har hoj och vill åka med .. säg till så får vi se om det går att lösa. (ni som vill åka se till att ha egen skyddsutrustning)

Vid regn/snö eller liknande så kommer inte jag att köra hoj ..

Vid frågor PM:a mig ..

Chirre

Gubbe
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gubbkörd dussinhoj/Skrotad. Ny Crankshaftare 2011
Instabil skrev:
2101414 Ang Anderstorp:

Den planerade rutten blir: ut på E22 mot Ronneby --> Växjö---> Värnamo--> Anderstorp. ca 20,7 mil (bättre förslag motages ..? ) Vill någon ansluta längs vägen så kan ni ju göra det ..

Jepp, jag hakar på.
Vägvalet perfekt.

Dr F.o.D

Avliden medlem
Gick med
4 Sep 2005
Hoj
Rf
Instabil skrev:
2101431 Bara obes .. men försäkrad och skattad 600:- så var det förra veckan iaf... :huvet

Okej då är jag nog på... måste skruva ihop den först...
Förresten du har inga extra delar till din 900? (jag har 600:an) o min 2:a vxl är kass...

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha