Karlskrona

Folkezx9r

Född i motvind... OCH uppförsbacke !
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Torsås
Hoj
Superduke -06 , Peugeot Speedfight 100 cc o en fyllemoppe(som grabben snodde när han blev 15...)
Hello Boys ! Ska ni köra ngt i veckan ? Vi är några ifrån skogen som är lite sugna på att prova väggreppet närmre kusten.. :). Pohlman har lovat kanonväder imorgon , så ska ni ut ngt så hojta gärna.....

(Nykter än Chirre ??.... Tack för i lördags..... :fyllisar )
 

Chirre

Gubbe
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Ronneby
Hoj
Gubbkörd dussinhoj/Skrotad. Ny Crankshaftare 2011
Jo f-n nu är man pigg igen :)

Tror inte jag kommer loss förrän tidigast 17 i morgon.
Men sen ska jag ut en sväng. Superväder i morgon ju
 

Folkezx9r

Född i motvind... OCH uppförsbacke !
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Torsås
Hoj
Superduke -06 , Peugeot Speedfight 100 cc o en fyllemoppe(som grabben snodde när han blev 15...)
Jag vaknar vid ca 13.30 o efter det sitter jag på moppen !.. :D. Hör av dig om inte svärfar bjuder på konjak ! :tummenupp
 

bamsefar

förvirrad???jag med
Gick med
5 May 2004
Ort
karlskrona
Hoj
cbr929-00a
Folkezx9r skrev:
2111851 Jag vaknar vid ca 13.30 o efter det sitter jag på moppen !.. :D. Hör av dig om inte svärfar bjuder på konjak ! :tummenupp
äh,det e samma visa igen folke.inget däck :huvet hoppas ni får en bra körning.må framhjulet lyfta sig till himlen.... :tummenupp

Botte skrev:
2110815 Det var det du menade egentligen,
Fast du vågade inte skriva det....

:rofl :rofl
apppap.botte.icke häda... :tummenupp :tungan
 

bamsefar

förvirrad???jag med
Gick med
5 May 2004
Ort
karlskrona
Hoj
cbr929-00a
Lobo Gixxer skrev:
2111031 :rofl
Så sant så.

Han e ju så stor Bamse, tränat broilersport å allt. Tillåme så armarna nästan trillade av. Nä, en sån flåbuse retar man inte upp i onödan...
:D
hehe.e så snäll så.men väck inte björnen säger visan juh :va :rofl :rofl
 

Folkezx9r

Född i motvind... OCH uppförsbacke !
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Torsås
Hoj
Superduke -06 , Peugeot Speedfight 100 cc o en fyllemoppe(som grabben snodde när han blev 15...)
bamsefar skrev:
2112079 äh,det e samma visa igen folke.inget däck :huvet hoppas ni får en bra körning.må framhjulet lyfta sig till himlen.... :tummenupp

Du kan låna mitt framdäck o lägga bak , för det kommer inte att användas särskilt mycket idag i alla fall... :D.

Är det ngn som ser några motarder o förarna har svarta tröjor med "J.R.P." skrivet i gult på armen o ryggen , så vifta... Då är det vi !.. :tummenupp
 

DoggeMcGrath

"Kawa Rules"
Gick med
21 Mar 2003
Ort
Karlskrona
Hoj
Kawasaki ZX9R
Tänkte köra en sväng på fredag vid 11-12 tiden.. är nämligen ledig från kneget då. Någon som e på?

Vilka e syygna på vissefjärda 1maj.. SM- Motocross :yoparty
 

hittebarn

Jag vill inte...
Gick med
11 Aug 2004
Ort
Stockholm
Hoj
I framtiden igen...
Folkezx9r skrev:
2112948 Du kan låna mitt framdäck o lägga bak , för det kommer inte att användas särskilt mycket idag i alla fall... :D.

Är det ngn som ser några motarder o förarna har svarta tröjor med "J.R.P." skrivet i gult på armen o ryggen , så vifta... Då är det vi !.. :tummenupp
Det var inte dig vi blåste om förra måndagen?? Vid fågelmara ungefär? En retard med framdäcket i luften... omkörd av 3 hojar...
 

Folkezx9r

Född i motvind... OCH uppförsbacke !
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Torsås
Hoj
Superduke -06 , Peugeot Speedfight 100 cc o en fyllemoppe(som grabben snodde när han blev 15...)
hittebarn skrev:
2113467 Det var inte dig vi blåste om förra måndagen?? Vid fågelmara ungefär? En retard med framdäcket i luften... omkörd av 3 hojar...

Njae... Det var nog inte jag. Har en kompis som bor i Fågelmara , med en 660 han oxå , så det var säkert han. Ståendes på fotpinnarna med ett flin på läpparna ?? :D
 

hittebarn

Jag vill inte...
Gick med
11 Aug 2004
Ort
Stockholm
Hoj
I framtiden igen...
Folkezx9r skrev:
2114056 Njae... Det var nog inte jag. Har en kompis som bor i Fågelmara , med en 660 han oxå , så det var säkert han. Ståendes på fotpinnarna med ett flin på läpparna ?? :D
J.R.P tröja på en retard på bakhjulet precis innan man kommer in i fågelmara från kalmar sett
 

Folkezx9r

Född i motvind... OCH uppförsbacke !
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Torsås
Hoj
Superduke -06 , Peugeot Speedfight 100 cc o en fyllemoppe(som grabben snodde när han blev 15...)
Kan ha varit "pain" här på forumet...eller så var det polaren i Fågelmara. Jag är helt o hållet oskyldig ! Hade ungarna då.... :hihi
 

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Karlskrona
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.
DoggeMcGrath skrev:
2113417

Vilka e syygna på vissefjärda 1maj.. SM- Motocross :yoparty

Ska upp med antingen äldsta grabben (4bast) bara eller hela "la familia" beroende på sjukdomshalten här hemma.
 

hittebarn

Jag vill inte...
Gick med
11 Aug 2004
Ort
Stockholm
Hoj
I framtiden igen...
Lobo Gixxer skrev:
2114270 Ska upp med antingen äldsta grabben (4bast) bara eller hela "la familia" beroende på sjukdomshalten här hemma.
e inte första maj dagen så man ska vara bakis alt ut å protestera mot militanta flator som sätter klisterlappar på köttet i affärerna. förra året kom en musikkår å marcherade vid nångång mellan 0700-0730... kul å vakna när man ligger bakfull... hade ja vetat var ja hade mitt luftgevär hade dom fått en liten salva nånstanns... hade ju bara varit pricka rakt in i högen...jävla ass... paja en fullgod bakfylla...
 

Dr F.o.D

Avliden medlem
Gick med
4 Sep 2005
Ort
Karlskrona
Hoj
Rf
Anderstorp

Tja, tänkte kolla om det fanns många platser bak på?? O om ngn skulle vilja ha en kille där bak bönepallen... (hinner inte skrapa ihop delar till min...) o alla bilar är fulla... :bow
 

bamsefar

förvirrad???jag med
Gick med
5 May 2004
Ort
karlskrona
Hoj
cbr929-00a
halloj,flickor!!!!!!nu sitter det ett nytt däck på igen.... :yoparty :banana spinnepinne,ut ikväll???någon????? :Bugar satan va körkåt man e.har juh inte kört på flera dar :3freak

DoggeMcGrath skrev:
2113417 Tänkte köra en sväng på fredag vid 11-12 tiden.. är nämligen ledig från kneget då. Någon som e på?
ok.vilken tid???
 

PoH

motivlackerare
Gick med
30 Jan 2004
Ort
Karlskrona
Hoj
sökes
Jag funderar på att ta en runda ikväll också om det är sjysst väder , då kan jag ju kolla upp din hjälm också Bamsefar.

Vilken tid ?
 

bamsefar

förvirrad???jag med
Gick med
5 May 2004
Ort
karlskrona
Hoj
cbr929-00a
PoH skrev:
2114983 Jag funderar på att ta en runda ikväll också om det är sjysst väder , då kan jag ju kolla upp din hjälm också Bamsefar.

Vilken tid ?
en körning vid ca kl 16.00?du har mitt nr.messa.
 

spinnanders

Ny medlem
Gick med
24 Sep 2004
Ort
oslo
Hoj
01
bamsefar skrev:
2114940 halloj,flickor!!!!!!nu sitter det ett nytt däck på igen.... :yoparty :banana spinnepinne,ut ikväll???någon????? :Bugar satan va körkåt man e.har juh inte kört på flera dar :3freak


ok.vilken tid???
Satan med, ikväll har jag lite annat för mig, men imorgon eventuellt så blir det nog en runda,tar nog kärringen med mig,annars så blir väl hon tjurig :mad:
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top