Karlskrona

Folkezx9r

Född i motvind... OCH uppförsbacke !
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduke -06 , Peugeot Speedfight 100 cc o en fyllemoppe(som grabben snodde när han blev 15...)
Hello Boys ! Ska ni köra ngt i veckan ? Vi är några ifrån skogen som är lite sugna på att prova väggreppet närmre kusten.. :). Pohlman har lovat kanonväder imorgon , så ska ni ut ngt så hojta gärna.....

(Nykter än Chirre ??.... Tack för i lördags..... :fyllisar )

Chirre

Gubbe
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gubbkörd dussinhoj/Skrotad. Ny Crankshaftare 2011
Jo f-n nu är man pigg igen :)

Tror inte jag kommer loss förrän tidigast 17 i morgon.
Men sen ska jag ut en sväng. Superväder i morgon ju

Folkezx9r

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduke -06 , Peugeot Speedfight 100 cc o en fyllemoppe(som grabben snodde när han blev 15...)
Jag vaknar vid ca 13.30 o efter det sitter jag på moppen !.. :D. Hör av dig om inte svärfar bjuder på konjak ! :tummenupp

bamsefar

förvirrad???jag med
Gick med
5 May 2004
Hoj
cbr929-00a
Folkezx9r skrev:
2111851 Jag vaknar vid ca 13.30 o efter det sitter jag på moppen !.. :D. Hör av dig om inte svärfar bjuder på konjak ! :tummenupp
äh,det e samma visa igen folke.inget däck :huvet hoppas ni får en bra körning.må framhjulet lyfta sig till himlen.... :tummenupp

Botte skrev:
2110815 Det var det du menade egentligen,
Fast du vågade inte skriva det....

:rofl :rofl
apppap.botte.icke häda... :tummenupp :tungan

bamsefar

förvirrad???jag med
Gick med
5 May 2004
Hoj
cbr929-00a
Lobo Gixxer skrev:
2111031 :rofl
Så sant så.

Han e ju så stor Bamse, tränat broilersport å allt. Tillåme så armarna nästan trillade av. Nä, en sån flåbuse retar man inte upp i onödan...
:D
hehe.e så snäll så.men väck inte björnen säger visan juh :va :rofl :rofl

Folkezx9r

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
bamsefar skrev:
2112079 äh,det e samma visa igen folke.inget däck :huvet hoppas ni får en bra körning.må framhjulet lyfta sig till himlen.... :tummenupp

Du kan låna mitt framdäck o lägga bak , för det kommer inte att användas särskilt mycket idag i alla fall... :D.

Är det ngn som ser några motarder o förarna har svarta tröjor med "J.R.P." skrivet i gult på armen o ryggen , så vifta... Då är det vi !.. :tummenupp

DoggeMcGrath

"Kawa Rules"
Gick med
21 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ZX9R
Tänkte köra en sväng på fredag vid 11-12 tiden.. är nämligen ledig från kneget då. Någon som e på?

Vilka e syygna på vissefjärda 1maj.. SM- Motocross :yoparty

hittebarn

Jag vill inte...
Gick med
11 Aug 2004
Hoj
I framtiden igen...
Folkezx9r skrev:
2112948 Du kan låna mitt framdäck o lägga bak , för det kommer inte att användas särskilt mycket idag i alla fall... :D.

Är det ngn som ser några motarder o förarna har svarta tröjor med "J.R.P." skrivet i gult på armen o ryggen , så vifta... Då är det vi !.. :tummenupp
Det var inte dig vi blåste om förra måndagen?? Vid fågelmara ungefär? En retard med framdäcket i luften... omkörd av 3 hojar...

Folkezx9r

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
hittebarn skrev:
2113467 Det var inte dig vi blåste om förra måndagen?? Vid fågelmara ungefär? En retard med framdäcket i luften... omkörd av 3 hojar...

Njae... Det var nog inte jag. Har en kompis som bor i Fågelmara , med en 660 han oxå , så det var säkert han. Ståendes på fotpinnarna med ett flin på läpparna ?? :D

hittebarn

Jag vill inte...
Gick med
11 Aug 2004
Hoj
I framtiden igen...
Folkezx9r skrev:
2114056 Njae... Det var nog inte jag. Har en kompis som bor i Fågelmara , med en 660 han oxå , så det var säkert han. Ståendes på fotpinnarna med ett flin på läpparna ?? :D
J.R.P tröja på en retard på bakhjulet precis innan man kommer in i fågelmara från kalmar sett

Folkezx9r

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kan ha varit "pain" här på forumet...eller så var det polaren i Fågelmara. Jag är helt o hållet oskyldig ! Hade ungarna då.... :hihi

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.
DoggeMcGrath skrev:
2113417

Vilka e syygna på vissefjärda 1maj.. SM- Motocross :yoparty

Ska upp med antingen äldsta grabben (4bast) bara eller hela "la familia" beroende på sjukdomshalten här hemma.

hittebarn

Jag vill inte...
Gick med
11 Aug 2004
Hoj
I framtiden igen...
Lobo Gixxer skrev:
2114270 Ska upp med antingen äldsta grabben (4bast) bara eller hela "la familia" beroende på sjukdomshalten här hemma.
e inte första maj dagen så man ska vara bakis alt ut å protestera mot militanta flator som sätter klisterlappar på köttet i affärerna. förra året kom en musikkår å marcherade vid nångång mellan 0700-0730... kul å vakna när man ligger bakfull... hade ja vetat var ja hade mitt luftgevär hade dom fått en liten salva nånstanns... hade ju bara varit pricka rakt in i högen...jävla ass... paja en fullgod bakfylla...

Dr F.o.D

Avliden medlem
Gick med
4 Sep 2005
Hoj
Rf
Anderstorp

Tja, tänkte kolla om det fanns många platser bak på?? O om ngn skulle vilja ha en kille där bak bönepallen... (hinner inte skrapa ihop delar till min...) o alla bilar är fulla... :bow

bamsefar

förvirrad???jag med
Gick med
5 May 2004
Hoj
cbr929-00a
halloj,flickor!!!!!!nu sitter det ett nytt däck på igen.... :yoparty :banana spinnepinne,ut ikväll???någon????? :Bugar satan va körkåt man e.har juh inte kört på flera dar :3freak

DoggeMcGrath skrev:
2113417 Tänkte köra en sväng på fredag vid 11-12 tiden.. är nämligen ledig från kneget då. Någon som e på?
ok.vilken tid???

PoH

motivlackerare
Gick med
30 Jan 2004
Hoj
sökes
Jag funderar på att ta en runda ikväll också om det är sjysst väder , då kan jag ju kolla upp din hjälm också Bamsefar.

Vilken tid ?

bamsefar

förvirrad???jag med
Gick med
5 May 2004
Hoj
cbr929-00a
PoH skrev:
2114983 Jag funderar på att ta en runda ikväll också om det är sjysst väder , då kan jag ju kolla upp din hjälm också Bamsefar.

Vilken tid ?
en körning vid ca kl 16.00?du har mitt nr.messa.

spinnanders

Ny medlem
Gick med
24 Sep 2004
Hoj
01
bamsefar skrev:
2114940 halloj,flickor!!!!!!nu sitter det ett nytt däck på igen.... :yoparty :banana spinnepinne,ut ikväll???någon????? :Bugar satan va körkåt man e.har juh inte kört på flera dar :3freak

ok.vilken tid???
Satan med, ikväll har jag lite annat för mig, men imorgon eventuellt så blir det nog en runda,tar nog kärringen med mig,annars så blir väl hon tjurig :mad:

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha