Karlskrona

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Karlskrona
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.
För er som är intresserade;

"På tisdags klockan 22.05 sänds ett 55 minuter långt sammandrag från Roadracing SM i Anderstorp.
Kanalen är som förra året Sportexpressen. Där visar de klasserna 125R, 250R och Superbike."

Snott från en annan tråd.
 

bamsefar

förvirrad???jag med
Gick med
5 May 2004
Ort
karlskrona
Hoj
cbr929-00a
Lobo Gixxer skrev:
2128135 För er som är intresserade;

"På tisdags klockan 22.05 sänds ett 55 minuter långt sammandrag från Roadracing SM i Anderstorp.
Kanalen är som förra året Sportexpressen. Där visar de klasserna 125R, 250R och Superbike."

Snott från en annan tråd.
glöm inte depåstödet,glöm inte depåstödet,glöm inte depåstödet,så nu har jag påminnt dig.kom inte o säg att du har glömt det imorron :tummenupp
 

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Karlskrona
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.
bamsefar skrev:
2129696 glöm inte depåstödet,glöm inte depåstödet,glöm inte depåstödet,så nu har jag påminnt dig.kom inte o säg att du har glömt det imorron :tummenupp


Vaa? :va



:rofl
 

Dr Gixxer

Rövens Pågar
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlskrona
Hoj
n/a
Jag har depåstöd annars som jag inte använder just nu, om Lobo sitter och smyghudar :banana för mycket framför hojen och missar dig :yoparty !

Nu börjar det torka upp!!
 

bamsefar

förvirrad???jag med
Gick med
5 May 2004
Ort
karlskrona
Hoj
cbr929-00a
Dr Gixxer skrev:
2129950 Jag har depåstöd annars som jag inte använder just nu, om Lobo sitter och smyghudar :banana för mycket framför hojen och missar dig :yoparty !

Nu börjar det torka upp!!
det e ett depåstöd modell fram,doc. :7peta ska malla av det o göra ett par st.för att vara på den säkra sidan.... :banana
 

bamsefar

förvirrad???jag med
Gick med
5 May 2004
Ort
karlskrona
Hoj
cbr929-00a
Dr Gixxer skrev:
2130266 OK sorry, har bara bak, vete fanken varför jag inte skaffat fram faktiskt.
ja,det e inte många som har det.brukaroftast hänga upp det i styret o en takbjälke.men det e så satans jobbit att hålla på med det så.....nu ska jag bygga ett redigt. :tummenupp
 

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Karlskrona
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.
bamsefar skrev:
2129932 kommer o hämtar den på middan...ta med dig cd skivorna oxå

Depåstödet får du imorn...skivorna när du kommer ut, så jag vet att DU inte försöker slinka undan din lilla hynda!

:D

Dr Gixxer skrev:
2129950 Jag har depåstöd annars som jag inte använder just nu, om Lobo sitter och smyghudar :banana för mycket framför hojen och missar dig :yoparty !

Nu börjar det torka upp!!


Smyghudar :rofl
Ny för mig iaf, :lol

Du wheelade möjligtvis inte genom Vedeby krysset i fredags??? VAAAAAA????
Skulle inte du ha :tuttar med dig?
:hihi

Be nu Bamse göra ett stöd fram till dig åxå, det är bra att ha.
Vet att det inte passar Rettor, men tror det ska passa Kwaks.
 
Last edited:

hittebarn

Jag vill inte...
Gick med
11 Aug 2004
Ort
Stockholm
Hoj
I framtiden igen...
Lobo Gixxer skrev:
2128135 För er som är intresserade;

"På tisdags klockan 22.05 sänds ett 55 minuter långt sammandrag från Roadracing SM i Anderstorp.
Kanalen är som förra året Sportexpressen. Där visar de klasserna 125R, 250R och Superbike."

Snott från en annan tråd.
Du har inte lust å spela in då vi inte har kanalen Sportexpressen...
 

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Karlskrona
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.
hittebarn skrev:
2130658 Du har inte lust å spela in då vi inte har kanalen Sportexpressen...

Ska se vad jag kan göra du.


Nu är stödet lastat Bamsemannen.
Slau maj en pling imörn onder fömiddaun.
 

mrBandit

S.M.R.
Gick med
14 Aug 2005
Ort
Karlskrona
Hoj
Gixxer 1000 -04
Dr Gixxer skrev:
2129950 Jag har depåstöd annars som jag inte använder just nu, om Lobo sitter och smyghudar :banana för mycket framför hojen och missar dig :yoparty !

Nu börjar det torka upp!!
Hmmmm....och lagom till man slutar jobba så regnar det igen!! :mad: :huvet Man sparar ju soppapengar iallafall,........va du förresten intresserad av däcket? Endast 500 penningar......
 

Panos

Advrider
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Karlskrona
Hoj
Suzuki DR750S Big, Yamaha TT600E (i delar), GSX400E
mrBandit skrev:
2130909 Hmmmm....och lagom till man slutar jobba så regnar det igen!! :mad: :huvet Man sparar ju soppapengar iallafall,........va du förresten intresserad av däcket? Endast 500 penningar......


Jo, det har vart lite tråkigt ett par dagar utan mc-körning :(
Men imorrn blir det bättre :banana

Vad har du för däck? Skick? Dimension?
 

Dr Gixxer

Rövens Pågar
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlskrona
Hoj
n/a
mrBandit skrev:
2130909 Hmmmm....och lagom till man slutar jobba så regnar det igen!! :mad: :huvet Man sparar ju soppapengar iallafall,........va du förresten intresserad av däcket? Endast 500 penningar......


Ja för tusan, hade glömt bort det nästan, har ju knappt rört hojen på en vecka med pissregnandet!!!

Jag tar det!!!!
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top