Karlskrona

Limpan kna

S.M.R
Gick med
24 Feb 2006
Hoj
R6
passa er på vägarna idag. det verkar vara aspirant tider hos trafikpolisen. var ute och körde en runda nyss. poliskontroll vid påfarten in till stan om man kommer från preem. poliskontroll vid sjukhuset. stora trafikpolisbussen vid nättraby och mr S Ramstedt på polismotorcykel efter en. lycka till och ta det lugnt.... :Bugar :tummenupp

bamsefar

förvirrad???jag med
Gick med
5 May 2004
Hoj
cbr929-00a
Limpan kna skrev:
2132527 passa er på vägarna idag. det verkar vara aspirant tider hos trafikpolisen. var ute och körde en runda nyss. poliskontroll vid påfarten in till stan om man kommer från preem. poliskontroll vid sjukhuset. stora trafikpolisbussen vid nättraby och mr S Ramstedt på polismotorcykel efter en. lycka till och ta det lugnt.... :Bugar :tummenupp
tack för det, ska ut ikväll.då sitter dom väl o fikar inne på stationen. :D men jag ska nog ge dom en donuts som dom sent ska glömma. :rofl :rofl :lol

Dr Gixxer skrev:
2132118 Ja för tusan, hade glömt bort det nästan, har ju knappt rört hojen på en vecka med pissregnandet!!!

Jag tar det!!!!
doc,inte många tim kvar.det börjar klia i handen :7peta :fyllisar

Dr Gixxer

Rövens Pågar
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
n/a
bamsefar skrev:
2132808 tack för det, ska ut ikväll.då sitter dom väl o fikar inne på stationen. :D men jag ska nog ge dom en donuts som dom sent ska glömma. :rofl :rofl :lol

doc,inte många tim kvar.det börjar klia i handen :7peta :fyllisar

he he sant, snart ska luften in i luftburken på allvar!
Ska bara lotsa hem min bil med dubbdäcken på utan att få böter först, kan bli en kul resa!!!

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.
bamsefar skrev:
undrar vem det e som försöker komma undan irl:va

:hihi Aja, nu e pipan kirrad iaf. Orkade inte vänta så jag gjorde det själv. :banana

Seså nu Bamse, bara att masstillverka massa depåstöd å ta upp beställningar.
På så sätt kan du ju sponsra ditt eget däckskonto...som du av nån anledning alltid har för lite av. :rofl

Chirre skrev:
2132310 Tackar. Snart är du ikapp mig :)

Exaktamundo, procentuellt så närmar vi oss alla dig åldersmässigt för varje år som går.

Å ett stort jefla grattis!

Var du nöjd med dagen sen då? A-torp. Du har ju inte varit där på ett tag...

Da Fris

Segla gör dom som ej har råd med bensin
Gick med
21 Nov 2004
Hoj
Ducati 1098S, TM 450 MX Fi
Behöver ni gissa vem som idag för andra gången blir stoppad med en AK5 i framsätet och med mest ammo i baksätet försöker få en aspirant att förstå att så är helt lagligt att transportera ett vapen ...... :huvet

Ska f-n ta vapnet på ryggen och spänna fast ammon på passagerarsadeln sedan ska det dumåkas utanför stian...... :D

Chirre

Gubbe
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gubbkörd dussinhoj/Skrotad. Ny Crankshaftare 2011
Å ett stort jefla grattis!

Var du nöjd med dagen sen då? A-torp. Du har ju inte varit där på ett tag...

Tack.

Jodå, det var kul. Senaste gången jag var där vann Jody Scheckter :)
och det var inte igår kan jag säga.

Dr Gixxer

Rövens Pågar
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
n/a
Var en nice tur igår!!!

Trivs rätt bra med tian faktiskt, även om den inte är lika hetsig som Bamses nerdrevade :tungan :D

Sen har SpinnA helt klart lärt sig när man ska sätta de bästa slangningarna, inte på bubbetorp utan utanför statoil :tummenupp

Till helgen ska det blir snuskbra väder!!!!!!!

bamsefar

förvirrad???jag med
Gick med
5 May 2004
Hoj
cbr929-00a
Dr Gixxer skrev:
2134667 Var en nice tur igår!!!

Trivs rätt bra med tian faktiskt, även om den inte är lika hetsig som Bamses nerdrevade :tungan :D

Sen har SpinnA helt klart lärt sig när man ska sätta de bästa slangningarna, inte på bubbetorp utan utanför statoil :tummenupp

äh,bara en kugg fram juh .såg att du inte hade glömt hur en gixxer skulle tas. :7peta o vilden (robban)som ville skjutsa mig för att visa mig vad skåpet skulle stå o hur man slangar :rofl :rofl tycker han har en störtskön inställning till hojar.bara på den jäveln sa han :lol

Blade 4-ever

Rövens Pågar
Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Red mechanostrider
bamsefar skrev:
2134735 äh,bara en kugg fram juh .såg att du inte hade glömt hur en gixxer skulle tas. :7peta o vilden (robban)som ville skjutsa mig för att visa mig vad skåpet skulle stå o hur man slangar :rofl :rofl tycker han har en störtskön inställning till hojar.bara på den jäveln sa han :lol

Javafan, tänkte bara om du ville få in lite känsla när den lättat mer än 10 dm från marken :hihi
Du fick ju iofs se på nära håll vart framhjulet ska vara när man kör brevid varandra :pannkyss

bamsefar

förvirrad???jag med
Gick med
5 May 2004
Hoj
cbr929-00a
Blade 4-ever skrev:
2134748 Javafan, tänkte bara om du ville få in lite känsla när den lättat mer än 10 dm från marken :hihi
Du fick ju iofs se på nära håll vart framhjulet ska vara när man kör brevid varandra :pannkyss
:rofl :rofl

Chirre skrev:
2134746 Nån som ska ut o köra i eftermiddag?
kanske en liten runda.får se vad pojken ska hitta på.messa när du åker..

Dr Gixxer skrev:
2134667 Var en nice tur igår!!!

fest hos dig nästa helg sa vi va???

Limpan kna

S.M.R
Gick med
24 Feb 2006
Hoj
R6
hur gick det där då??? var ju mest kontroller igår. undrar om de där aspiranterna ens har sett ett vapen större än sig sauer innan. det är klart de blir rädda....

Mr.Clean

Ny medlem
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
Ninja
var det du limpan som kom upp bakom mig vid polishuset igår. Sen när vi kom upp på torget så försvann du.. gone with the wind-- tänkte stannat å hälsat :tummenupp

Last edited:

Blade 4-ever

Rövens Pågar
Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Red mechanostrider
Dr Gixxer skrev:
2134838 Nästa helg ska ju Robban ha hojfest hörde jag!

Ha ha oavsett, fest blir det någon stans :fyllisar

Nope, inte denna helgen gaur int. Bättre vi är hos någon som har hus med tomt så vi kan grilla o börna (iofs inget problem i en lägenhet heller). Men trots allt lite smidigare ute.

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha