bamsefar skrev:2132079ha den äran o grattis på födelsedan,chirre.respektabel summa födelsedagar du har fått ihop.
Tackar. Snart är du ikapp mig
bamsefar skrev:2132079ha den äran o grattis på födelsedan,chirre.respektabel summa födelsedagar du har fått ihop.
ooooookkkkeyChirre skrev:2132310Tackar. Snart är du ikapp mig
tack för det, ska ut ikväll.då sitter dom väl o fikar inne på stationen. men jag ska nog ge dom en donuts som dom sent ska glömma.Limpan kna skrev:2132527passa er på vägarna idag. det verkar vara aspirant tider hos trafikpolisen. var ute och körde en runda nyss. poliskontroll vid påfarten in till stan om man kommer från preem. poliskontroll vid sjukhuset. stora trafikpolisbussen vid nättraby och mr S Ramstedt på polismotorcykel efter en. lycka till och ta det lugnt....
doc,inte många tim kvar.det börjar klia i handenDr Gixxer skrev:2132118Ja för tusan, hade glömt bort det nästan, har ju knappt rört hojen på en vecka med pissregnandet!!!
Jag tar det!!!!
bamsefar skrev:2132808tack för det, ska ut ikväll.då sitter dom väl o fikar inne på stationen. men jag ska nog ge dom en donuts som dom sent ska glömma.
doc,inte många tim kvar.det börjar klia i handen
bamsefar skrev:undrar vem det e som försöker komma undan irl
Chirre skrev:2132310Tackar. Snart är du ikapp mig
Å ett stort jefla grattis!
Var du nöjd med dagen sen då? A-torp. Du har ju inte varit där på ett tag...
spinnanders skrev:2133738Dr Gixxer o bamse, j-vligt snygg hoj du/ni har
äh,bara en kugg fram juh .såg att du inte hade glömt hur en gixxer skulle tas. o vilden (robban)som ville skjutsa mig för att visa mig vad skåpet skulle stå o hur man slangar tycker han har en störtskön inställning till hojar.bara på den jäveln sa hanDr Gixxer skrev:2134667Var en nice tur igår!!!
Trivs rätt bra med tian faktiskt, även om den inte är lika hetsig som Bamses nerdrevade
Sen har SpinnA helt klart lärt sig när man ska sätta de bästa slangningarna, inte på bubbetorp utan utanför statoil
Till helgen ska det blir snuskbra väder!!!!!!!
bamsefar skrev:2134735äh,bara en kugg fram juh .såg att du inte hade glömt hur en gixxer skulle tas. o vilden (robban)som ville skjutsa mig för att visa mig vad skåpet skulle stå o hur man slangar tycker han har en störtskön inställning till hojar.bara på den jäveln sa han
Blade 4-ever skrev:2134748Javafan, tänkte bara om du ville få in lite känsla när den lättat mer än 10 dm från marken
Du fick ju iofs se på nära håll vart framhjulet ska vara när man kör brevid varandra
kanske en liten runda.får se vad pojken ska hitta på.messa när du åker..Chirre skrev:2134746Nån som ska ut o köra i eftermiddag?
fest hos dig nästa helg sa vi va???Dr Gixxer skrev:2134667Var en nice tur igår!!!
Trivs rätt bra med tian faktiskt, även om den inte är lika hetsig som Bamses nerdrevade
Sen har SpinnA helt klart lärt sig när man ska sätta de bästa slangningarna, inte på bubbetorp utan utanför statoil
Till helgen ska det blir snuskbra väder!!!!!!!
Dr Gixxer skrev:2134838Nästa helg ska ju Robban ha hojfest hörde jag!
Ha ha oavsett, fest blir det någon stans
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |