Vilka är intresserade av att köra till Emmaboda på lördag den 20:e maj för En dag på strippen????
Tiderna är 0900 till 1700 och inträdet är 140 kr.
Själv hade jag planerat att lätta från stan 0900 OM det är väder för det.
BIS (Beslut I Stort). 0900 lättar jag från stortorget (fulltankad, cash på fickan osv.....) för att 0910 vara på Statoil för de som vill ansluta där.
Därefter fortsätter färden i lagligt tempo mot Emmaboda. Ni som vill haka på eller ansluta längs vägen släng upp ert intresse här i tråden så att jag vet om det ansluter något folk.
Kameran och ett gott humör kommer självklart att tas med trots att jag inte fick någon Ferrari idag........ igår för att vara exakt.....
Det bästa var att jag fick klart med att tillbringa semestern i villa i Trummenäs med egen brygga och allt vad det innebär. Ni som var med förra sommaren vet vad det innebär....... grillen kommer att vara tänd vid behov och ölen kommer alltid vara på kylning, likaså kommer det alltid finnas lättklädda damer i tighta vita kläder som kommer att bistå med tvätt av eran kärlek........
Tack regeringen som skickat en ubåt till San Diego så man får päronen på Hawaii ett par månader.....
Är inte det minsta avundsjuk om någon frågar...