Karlskrona

mrBandit

S.M.R.
Gick med
14 Aug 2005
Ort
Karlskrona
Hoj
Gixxer 1000 -04
Spoox skrev:
2312174 hehe, jag följer dina spår just nu Frisen, sitter och räknar på hur mycket jag ska tjäna :D
har man tur så kanske årets försäkring täcktes med :)
Tror faan att det blir dyra försäkringspremier på sporthojar om ni ska hålla på så här!! :huvet Skärpning nu grabbar!! Ni kanske skulle skaffa stödhjul,.....fast och andra sidan verkar ju fler än 2 hjul göra att ni masskraschar hojar istället! :7peta
 

spinnanders

Ny medlem
Gick med
24 Sep 2004
Ort
oslo
Hoj
01
mrBandit skrev:
2313098 Tror faan att det blir dyra försäkringspremier på sporthojar om ni ska hålla på så här!! :huvet Skärpning nu grabbar!! Ni kanske skulle skaffa stödhjul,.....fast och andra sidan verkar ju fler än 2 hjul göra att ni masskraschar hojar istället! :7peta
Det var väl elakt sagt :fatta!
 

Da Fris

Segla gör dom som ej har råd med bensin
Gick med
21 Nov 2004
Ort
Karlskrona
Hoj
Ducati 1098S, TM 450 MX Fi
mrBandit skrev:
2313098 Tror faan att det blir dyra försäkringspremier på sporthojar om ni ska hålla på så här!! :huvet Skärpning nu grabbar!! Ni kanske skulle skaffa stödhjul,.....fast och andra sidan verkar ju fler än 2 hjul göra att ni masskraschar hojar istället! :7peta
Precis, det här med fyra hjul känns inte alls bra...... man kan inte köra om precis när man själv tycker, det drar mycket mera soppa, det låter inte lika mycket............ :D
 

hittebarn

Jag vill inte...
Gick med
11 Aug 2004
Ort
Stockholm
Hoj
I framtiden igen...
ja e på igen om det blir åa av, var ju kul som fan... sen att min hoj klarade sig ganska helskinnad är ju ett plus, dock blir den försäkringsärende ändå.
 

Spoox

Race till death or die behind!
Gick med
16 Mar 2006
Ort
Karlskrona
Hoj
KTM 690 SM -07 Limited Edition
hittebarn skrev:
2313971 ja e på igen om det blir åa av, var ju kul som fan... sen att min hoj klarade sig ganska helskinnad är ju ett plus, dock blir den försäkringsärende ändå.
vad ska du byta på den mm?
 

Panos

Advrider
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Karlskrona
Hoj
Suzuki DR750S Big, Yamaha TT600E (i delar), GSX400E
Man ska inte se det på det sättet....Man kör väl för att det är kul :va
Hur skulle försäkringarna höjjas??? :va
 

spinnanders

Ny medlem
Gick med
24 Sep 2004
Ort
oslo
Hoj
01
mrBandit skrev:
2315561 Tycker du det?? :confused: .........men det är ju sant.
Ironi :hihi Är han ute o kör nåt annars, själv har jag inte kört på 2 veckor,men kan nog bli en runda ikväll,få se om foten orkar med,är så jävla trött på att få hoppa runt på kryckor :4skrika :huvet
 

mrBandit

S.M.R.
Gick med
14 Aug 2005
Ort
Karlskrona
Hoj
Gixxer 1000 -04
spinnanders skrev:
2315807 Ironi :hihi Är han ute o kör nåt annars, själv har jag inte kört på 2 veckor,men kan nog bli en runda ikväll,få se om foten orkar med,är så jävla trött på att få hoppa runt på kryckor :4skrika :huvet
Haha,...mmm.....man vet ju aldrig, vissa är ju lite stingsliga. :hihi .jodå, lite körning har det ju blivit.....men mest själv, antingen är ingen ute o kör,....eller vill dom kanske inte ha mig med?? :va
 

mrBandit

S.M.R.
Gick med
14 Aug 2005
Ort
Karlskrona
Hoj
Gixxer 1000 -04
Panos skrev:
2315656 Man ska inte se det på det sättet....Man kör väl för att det är kul :va
Hur skulle försäkringarna höjjas??? :va
Alla företag vill ju gå med vinst, får dom betala ut mycket i ersättning för kraschade/stulna hoj etc. blir dom ju tvungna o höja premierna! Sporthojar är ju ganska få, men med mycket skador i sin klass, och varje klass hojar ska stå för sina egna kostnader....ex: många glidare men få skador = billig premie.
Kanske lika få skador bland sporthojar, men även få att dela på kostnaderna vid dyra reparationer= dyr premie!! Så funkar det tyvärr idag......sen kraschar ju ingen med vilje (antar jag), retas bara lite med grabbarna.... :D
 

Instabil

Medlem
Gick med
25 Mar 2004
Ort
Karlskrona
Hoj
RD 250 /RF 900
mrBandit skrev:
2317329 ....men mest själv, antingen är ingen ute o kör,....eller vill dom kanske inte ha mig med?? :va


Jag är ute och kör !! Vill du ha sällskap när du kör så får du la höra av dig, svårare än så är det inte ...
 

Instabil

Medlem
Gick med
25 Mar 2004
Ort
Karlskrona
Hoj
RD 250 /RF 900
Jo de flesta orkar inte vara inne när det är såå varmt, och man orkar heller inte köra hoj i denna dags tempen
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top