Karlskrona

hittebarn

Jag vill inte...
Gick med
11 Aug 2004
Ort
Stockholm
Hoj
I framtiden igen...
Instabil skrev:
2353914 Kan det vara sååå illa ?? då skall jag lägga lillen över knät och :whip :whip så att han lär sig lite hyfs... :fatta!

Svängde inte ni lite fel häromdagen, om ni skulle till öland menar jag...
 

Instabil

Medlem
Gick med
25 Mar 2004
Ort
Karlskrona
Hoj
RD 250 /RF 900
hittebarn skrev:
2354063 Svängde inte ni lite fel häromdagen, om ni skulle till öland menar jag...


ohh inte då .. vi körde genom rödeby upp till torsås och sen vidare.. slutade i borgholm med en wofla på ett fat *ler* där missade ni nått
 

Instabil

Medlem
Gick med
25 Mar 2004
Ort
Karlskrona
Hoj
RD 250 /RF 900
spinnanders skrev:
2355916 Hur går det för Joen med träningen??
tllräckligt tränad för att ge lillen en omgång.. nää ärligt så är det skit kasst på den fronten .. men jag har gått ner under 100kg.. väger nu modiga 97kg
så när jag börjar jobba så skall jag ta tag i det.. lovar. om du manar på
 

mrBandit

S.M.R.
Gick med
14 Aug 2005
Ort
Karlskrona
Hoj
Gixxer 1000 -04
Dr Gixxer skrev:
2356606 Ett annat sätt att se det är att de som inte hängde på till Dalarna inte vågade visa om de kunde köra på allvar eller om de bara snackar :D :arsele
Hahaha....ja så kan det ju oxå vara....är nog inte värst bland tangentbordsmytomanerna iallafall!:rolleyes: Välj en närmre bana nästa år så får vi se om jag blir sisst?:D
 

Dr Gixxer

Rövens Pågar
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlskrona
Hoj
n/a
Inte så farligt lång faktiskt till Dalarna, gick smidigrae än jag trodde.
Banan var grymt fin och mycket teknisk, tror du skulle få jobba om du hängde på nästa år för att inte bli sist (hets...nähäää), folk körde på riktigt bra i slutet av dagen och nästa år kommer det att laddas lite mer redan från start.

Man kan inte jämföra gatkörning med bana, man är inte i närheten av det tempot och de spårval man har på banan ute i trafiken bland andra trafikanter, inte på samma planet.

Så signa upp dig så fort tråden om nästa år kommer upp och upp till bevis, har du tur får du kanske se Bamse köra om mig på utsidan i en kurva för att sedan "bajsa på mig" eller nått annat spektakulärt :D
 

mrBandit

S.M.R.
Gick med
14 Aug 2005
Ort
Karlskrona
Hoj
Gixxer 1000 -04
Dr Gixxer skrev:
2358629 Inte så farligt lång faktiskt till Dalarna, gick smidigrae än jag trodde.
Banan var grymt fin och mycket teknisk, tror du skulle få jobba om du hängde på nästa år för att inte bli sist (hets...nähäää), folk körde på riktigt bra i slutet av dagen och nästa år kommer det att laddas lite mer redan från start.

Man kan inte jämföra gatkörning med bana, man är inte i närheten av det tempot och de spårval man har på banan ute i trafiken bland andra trafikanter, inte på samma planet.

Så signa upp dig så fort tråden om nästa år kommer upp och upp till bevis, har du tur får du kanske se Bamse köra om mig på utsidan i en kurva för att sedan "bajsa på mig" eller nått annat spektakulärt :D
Tycker fortfarande att det är för långt till Dalarna,.....men Chirre hadde visst lite kontakter på Gotland....eller...??.....det verkar vara en jävligt go bana!
Hadde ju varit kul o se Bamse passera dig på utsidan,men....kommer det nåt brunt så är det nog i hans skinnställ skulle jag tro!!:D
 

bamsefar

förvirrad???jag med
Gick med
5 May 2004
Ort
karlskrona
Hoj
cbr929-00a
mrBandit skrev:
2360799 Tycker fortfarande att det är för långt till Dalarna,.....men Chirre hadde visst lite kontakter på Gotland....eller...??.....det verkar vara en jävligt go bana!
Hadde ju varit kul o se Bamse passera dig på utsidan,men....kommer det nåt brunt så är det nog i hans skinnställ skulle jag tro!!:D
ja,det blev visst inte så mycket bana som du pratade om.men sässongen e inte slut än.däcket e väl platt nu?
 

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Karlskrona
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.
Blitt nån deal än Bamsemannen?
 

Spoox

Race till death or die behind!
Gick med
16 Mar 2006
Ort
Karlskrona
Hoj
KTM 690 SM -07 Limited Edition
bamsefar skrev:
2364348 nepp,blå r1-05 vill ha för mycket emellan.mejlade en busa oxå men ej svar än...

Du är för snål Bamse! men du kommer snart inse att R1an är värd varenda krona du kommer lägga på en sådan!

Lobo_Gixxer var de dig man såg vid trafikljusen ute emot vedeby idag vid 6 snåret? på väg ut från karlskrona
 

Panos

Advrider
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Karlskrona
Hoj
Suzuki DR750S Big, Yamaha TT600E (i delar), GSX400E
Lobo Gixxer kör inte längre än till bensinmacken i Jämjö :D:D:D
 

bamsefar

förvirrad???jag med
Gick med
5 May 2004
Ort
karlskrona
Hoj
cbr929-00a
Spoox skrev:
2366344 Du är för snål Bamse! men du kommer snart inse att R1an är värd varenda krona du kommer lägga på en sådan!

Lobo_Gixxer var de dig man såg vid trafikljusen ute emot vedeby idag vid 6 snåret? på väg ut från karlskrona
snål?snål?:argpådato kom hit så ska jag visa hur snål jag e. jag väntar,tyke...:tummenupp :D :D :pannkyss
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top