Karlskrona

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.
Da Fris skrev:
Fy f-n vad det kliar i "vill köpa denna oxå"-tarmen just nu. Ingen som vill sponsra mig.... :D

Men? En 6a igen?

Har du inte hittat nån Triple?

hittebarn

Jag vill inte...
Gick med
11 Aug 2004
Hoj
I framtiden igen...
furs sjukhus har blivit en gigantisk lasergame-arena.... man kan vara 60 pers där.... skramla ihop en bunte folk å kriga utav bara helvete? frisepojken e ju basse, kan leda striden via radio, nä skojjar bara. men bara en tanke, sen har vi ju go carten i kallinge oxå...

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.
Da Fris skrev:
Jo, men hur j-vla brutalsnygg är inte den hojen, så säg..... :yoparty

Vadå jo? Har du hittat en Triple eller "jo en 600 igen"
Ja, hojen är grymt nice. Tror dock dämparen sitter lite väl krashasönderbehagligt till... :hihi

Da Fris

Segla gör dom som ej har råd med bensin
Gick med
21 Nov 2004
Hoj
Ducati 1098S, TM 450 MX Fi
hittebarn skrev:
furs sjukhus har blivit en gigantisk lasergame-arena.... man kan vara 60 pers där.... skramla ihop en bunte folk å kriga utav bara helvete? frisepojken e ju basse, kan leda striden via radio, nä skojjar bara. men bara en tanke, sen har vi ju go carten i kallinge oxå...
Inte bara jag utan även mina smått galna kursare Mr Burns, The Duke och han som är anledningen till att denna tråd skapades: Mr Varvsmur. Vi fyra kan skapa ett lag, vilka ställer upp på en match ( vi tar med egna vapen ) :D

Lobo Gixxer skrev:
Vadå jo? Har du hittat en Triple eller "jo en 600 igen"
Ja, hojen är grymt nice. Tror dock dämparen sitter lite väl krashasönderbehagligt till... :hihi
Det blir en Triple MEN det kan bli stor beslutsångest om den nya R6:an inte skenar iväg i pris. Förra modellen kostade 106 900:-, kommer den nya kosta det är ju det bara 2000:- mer än Tripeln. Arrgggh, veckans I-landsproblem vilken hoj man ska välja... :huvet

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Da Fris skrev:
Inte bara jag utan även mina smått galna kursare Mr Burns, The Duke och han som är anledningen till att denna tråd skapades: Mr Varvsmur. Vi fyra kan skapa ett lag, vilka ställer upp på en match ( vi tar med egna vapen ) :D

Det blir en Triple MEN det kan bli stor beslutsångest om den nya R6:an inte skenar iväg i pris. Förra modellen kostade 106 900:-, kommer den nya kosta det är ju det bara 2000:- mer än Tripeln. Arrgggh, veckans I-landsproblem vilken hoj man ska välja... :huvet

He he, japp svår beslutsågren kan ju infinna sig iom detta... :D

Jag ställer gärna upp på en match, så får man se om dom gamla jägartakterna sitter kvar.... :kulspruta

Da Fris

Gick med
21 Nov 2004
Hoj
Lite krig och MiniMoto så överlever vi nog vintern. EN öl på Nivå skadar nog inte heller....

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Da Fris skrev:
Lite krig och MiniMoto så överlever vi nog vintern. EN öl på Nivå skadar nog inte heller....

Ja, tänk vad lite pangpang kan liva upp tillvaron. :hihi
Å hojåkning i alla dess former förgyller ju livet...om man inte klotar å bryter nåt iofs... :D

EN öl??? Vadå? Bara EN! E´ du inte klok eller???

spinnanders skrev:
Hänger på med glädje :lol

Men du kommer springa gråtande därifrån.... :banana :rofl

Da Fris

Gick med
21 Nov 2004
Hoj
Lobo Gixxer skrev:
Å hojåkning i alla dess former förgyller ju livet...om man inte klotar å bryter nåt iofs... :D

Ja, per påbörjad 10 minutersperiod kan det väl inte vara farligt... :D

Är det någon som vet var man kan få tag i apdräkten som Bloodhound Gang använder i videon till Bad Touch? Jag kan tänka mig betala en rätt grov slant för att ha en sån utanpå läderpyjamasen nästa år.

Tänk er synen, Bosses sista år innan pension. Sitter och matar fåglarna utanför Glassiären samtidigt som han slickar på en Glassiären Special. Solen skiner, varma sydvindar spelar i hans skägg. Plötsligt bryts tystnaden av ett ilsket morrande och man wheelar förbi iförd apdräkt. Självklart dokumenteras hela förloppet.

Hittelön kan tänkas utbetalas bara för att få vara med om detta.... :D

hittebarn

Jag vill inte...
Gick med
11 Aug 2004
Hoj
I framtiden igen...
Da Fris skrev:

Är det någon som vet var man kan få tag i apdräkten som Bloodhound Gang använder i videon till Bad Touch? Jag kan tänka mig betala en rätt grov slant för att ha en sån utanpå läderpyjamasen nästa år.

Tänk er synen, Bosses sista år innan pension. Sitter och matar fåglarna utanför Glassiären samtidigt som han slickar på en Glassiären Special. Solen skiner, varma sydvindar spelar i hans skägg. Plötsligt bryts tystnaden av ett ilsket morrande och man wheelar förbi iförd apdräkt. Självklart dokumenteras hela förloppet.

http://www.blocket.se/view/5945748.htm?caller=bkl_s&l=0&c=1&city=0 dock inte apa, hittade en rolig annons på blocket om nån jättekostym för ett tag sen.... fan den e väl såld, tror dock inte bamse kommer i xl.. fast ifs... du är ju ganska liten så att säga. (inget illa menat). ang kriget du sa att du kunde kvittera ut lite bössor, fixa simfire å ett 20tal ak5or å en 5000 lösplugg så kan vi ha lite kul. :brinnerup

spinnanders

Ny medlem
Gick med
24 Sep 2004
Hoj
01
Lobo Gixxer skrev:

Det är möjligt, men jag ska kämpa för varje bloddroppe,ger mig alllllldrig :fatta!

Da Fris

Gick med
21 Nov 2004
Hoj
hittebarn skrev:
Jonte... d heter inte R1a, d heter T R A K T O R. (=långsamtgående fordon, byggda för att inte överstiga 30/kmh)
Muhaaaaaahaaaaaahaaaaaahhhha, sluta jag döööööör av skratt.... :D

Panos

Advrider
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki DR750S Big, Yamaha TT600E (i delar), GSX400E
Da Fris skrev:

kolla in här, mannen :yoparty dock vet jag inte om det är rätt storlek
men grymt cool är den :yoparty :hihi http://www.easytrade.net/eksons/product.dip?item=969019

hittebarn

Jag vill inte...
Gick med
11 Aug 2004
Hoj
I framtiden igen...
var det krök igår anders? du å lobo brottandes med din porrbilder på dig själv på datorn?

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha