Karlskrona

spinnanders

Ny medlem
Gick med
24 Sep 2004
Ort
oslo
Hoj
01
hittebarn skrev:
var det krök igår anders? du å lobo brottandes med din porrbilder på dig själv på datorn?
Tjenis penis.
Här hemma var det lugnt, men det var nog värre med Lobo, fick ett sms inatt där han skrev "nu är jag full".
Hinner nog inte med någon runda idag, ska upp till rödeby med mcn nu o fixa lite med den o plocka fram diverse delar, ska ju sälja den imorgon.
 

Da Fris

Segla gör dom som ej har råd med bensin
Gick med
21 Nov 2004
Ort
Karlskrona
Hoj
Ducati 1098S, TM 450 MX Fi
Visst måste värdet på min MiniMoto öka med minst 100% nu när den var med på framsidan 2: delen i lördagens BLT :D . Någon som vill köpa denna rikskända Mini för en dryg peng så är det bara att ringa :hihi

Silly Season Karlskrona: vilka kommer att byta cyklar till nästa säsong. Spinnis säljer väl sin idag, Hittebarn har annons ute och själv byter jag väl i veckan som kommer. Ni andra, några nyheter eller?
 

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Karlskrona
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.
Da Fris skrev:
Visst måste värdet på min MiniMoto öka med minst 100% nu när den var med på framsidan 2: delen i lördagens BLT :D . Någon som vill köpa denna rikskända Mini för en dryg peng så är det bara att ringa :hihi

Silly Season Karlskrona: vilka kommer att byta cyklar till nästa säsong. Spinnis säljer väl sin idag, Hittebarn har annons ute och själv byter jag väl i veckan som kommer. Ni andra, några nyheter eller?

Fan, det har jag missat! Måste kolla.

Jag behåller nog min en säsong till iaf....tror jag....
Just i detta nu så har Spinnis inte nån hoj alls, han är hojlös. :rofl
Iaf tills imorgon.
Blir det/har du hittat dig en Triple nu da?
 

hittebarn

Jag vill inte...
Gick med
11 Aug 2004
Ort
Stockholm
Hoj
I framtiden igen...
fan fris, vad körde du när dom plåtade dig med minin?? Vi har haft lite funderingar på om man skulle kolla med gocartbanan nere vid hamnen om man fick hyra den å kör lite mini där. Kanske inte bästa underlaget men kul å få leka av sig lite. Har du sålt din gixxer nu??
 

Da Fris

Segla gör dom som ej har råd med bensin
Gick med
21 Nov 2004
Ort
Karlskrona
Hoj
Ducati 1098S, TM 450 MX Fi
Lobo Gixxer skrev:
Fan, det har jag missat! Måste kolla.

Jag behåller nog min en säsong till iaf....tror jag....
Just i detta nu så har Spinnis inte nån hoj alls, han är hojlös. :rofl
Iaf tills imorgon.
Blir det/har du hittat dig en Triple nu da?
Ska upp till Oves i veckan nu som kommer och "provköra tills jag inte orkar mera" som en försäljare sa till mig i lördags. De hade ingen uppstartad i helgen men kommer att ha det nu i veckan :yoparty . Triplen eller Kawa 636 -05 för 87k låter mest intressant. Får ett schysst inbytespris på min, ska bara låta mekarna titta över den så var säljaren nöjd.

hittebarn skrev:
fan fris, vad körde du när dom plåtade dig med minin?? Vi har haft lite funderingar på om man skulle kolla med gocartbanan nere vid hamnen om man fick hyra den å kör lite mini där. Kanske inte bästa underlaget men kul å få leka av sig lite. Har du sålt din gixxer nu??
Kolla på bilden så ser du att det är Morgan från Automek som är ute och gasar på lunchen runt AutoMek, inte jag. Gixxern byts troligtvis in på Oves i veckan som kommer... :yoparty
 

spinnanders

Ny medlem
Gick med
24 Sep 2004
Ort
oslo
Hoj
01
Ja du har så rätt Lobo NU är man hojlös :( Men imorgon så har jag ett nytt objekt hemma :) :yoparty :yoparty :banana :D :hihi :squid

Da fries:Lycka till med köpet...

Lobo, Det är ingen ide att du letar efter mig imorgon på jobbet, för jag är nämligen ledig :7peta

Hittebarn; Lycka till med försäljningen. Snart dax o dra ihop en fest oxå.....

O sist men inte minst:Spinnis kör försiktigt imorgon----Ja det ska jag göra :yoparty :yoparty
 

Da Fris

Segla gör dom som ej har råd med bensin
Gick med
21 Nov 2004
Ort
Karlskrona
Hoj
Ducati 1098S, TM 450 MX Fi
spinnanders skrev:
Ja du har så rätt Lobo NU är man hojlös :( Men imorgon så har jag ett nytt objekt hemma :) :yoparty :yoparty :banana :D :hihi :squid

Da fries:Lycka till med köpet...

Lobo, Det är ingen ide att du letar efter mig imorgon på jobbet, för jag är nämligen ledig :7peta

Hittebarn; Lycka till med försäljningen. Snart dax o dra ihop en fest oxå.....

O sist men inte minst:Spinnis kör försiktigt imorgon----Ja det ska jag göra :yoparty :yoparty
Och vad är det för objekt du har hemma imorgon, vi vill ha detaljer.... :confused:
 

Farbrordane

Who wants to live forever
Gick med
8 Sep 2005
Ort
Karlskrona
Hoj
Transalp -87
Da Fris skrev:
Ja, per påbörjad 10 minutersperiod kan det väl inte vara farligt... :D

Är det någon som vet var man kan få tag i apdräkten som Bloodhound Gang använder i videon till Bad Touch? Jag kan tänka mig betala en rätt grov slant för att ha en sån utanpå läderpyjamasen nästa år.

Tänk er synen, Bosses sista år innan pension. Sitter och matar fåglarna utanför Glassiären samtidigt som han slickar på en Glassiären Special. Solen skiner, varma sydvindar spelar i hans skägg. Plötsligt bryts tystnaden av ett ilsket morrande och man wheelar förbi iförd apdräkt. Självklart dokumenteras hela förloppet.

Hittelön kan tänkas utbetalas bara för att få vara med om detta.... :D


jag ställer gjärna upp med dv-cam :yoparty
 

Da Fris

Segla gör dom som ej har råd med bensin
Gick med
21 Nov 2004
Ort
Karlskrona
Hoj
Ducati 1098S, TM 450 MX Fi
spinnanders skrev:
Du lär väl se den i garaget nån dag :hihi
Kommer denna oxå vara larmad eller kan man klämma fritt på denna damen :D
Detaljer nu: volym, vikt, färg, effekt, årsmodell, ursprungsland mm mm..... :huvet . Måste ju veta så att man inte köper en sämre eller äldre hoj. Nyast på garageplatsen vinner... :hihi
 
Last edited:

spinnanders

Ny medlem
Gick med
24 Sep 2004
Ort
oslo
Hoj
01
Da Fris skrev:
Kommer denna oxå vara larmad eller kan man klämma fritt på denna damen :D
Detaljer nu: volym, vikt, färg, effekt, årsmodell, ursprungsland mm mm..... :huvet . Måste ju veta så att man inte köper en sämre eller äldre hoj. Nyast på garageplatsen vinner... :hihi
Menar du först på garageplatsen vinner :rofl
 

hittebarn

Jag vill inte...
Gick med
11 Aug 2004
Ort
Stockholm
Hoj
I framtiden igen...
va blev d för retta??? tyckte jag såg din hjälm ute på en retta idag... men som sagt. kan ju ha varit nån annan. bilder anders vill vi ha...!!
 

spinnanders

Ny medlem
Gick med
24 Sep 2004
Ort
oslo
Hoj
01
hittebarn skrev:
va blev d för retta??? tyckte jag såg din hjälm ute på en retta idag... men som sagt. kan ju ha varit nån annan. bilder anders vill vi ha...!!
Det blev en röd,vit 01, orkar inte sätta in nån bild nu, är trött nu...
Har du sålt din ännu???
 

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Karlskrona
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.
spinnanders skrev:
Det blev en röd,vit 01, orkar inte sätta in nån bild nu, är trött nu...
Har du sålt din ännu???

BILDER!!!
Annars bliré ingen pipa.... :hihi
Närå, nöjd?
Bättre än startmotorn va? :D
När ska vi :fyllisar nu då?

Imorn skickar jag min HVA motor, sen är vintern räddad.
Du är välkommen hem Spinnis å smiska 2-takt om ca 2 veckor. :yoparty
Jävlar i havet va kul det är!
Ska du med till MX i nästa vecka, jag ska "tjacka" ny crosshelmut.
 

Asfaltbarn

*Fartberoende*
Gick med
12 Apr 2005
Ort
Malmö
Hoj
Honda CBR 1000 F -95
Da Fris skrev:
Visst måste värdet på min MiniMoto öka med minst 100% nu när den var med på framsidan 2: delen i lördagens BLT :D . Någon som vill köpa denna rikskända Mini för en dryg peng så är det bara att ringa :hihi

Silly Season Karlskrona: vilka kommer att byta cyklar till nästa säsong. Spinnis säljer väl sin idag, Hittebarn har annons ute och själv byter jag väl i veckan som kommer. Ni andra, några nyheter eller?

Behålla av ekonomiska skäl, och skall tillägas: För att den hållt hela säsongen :tummenupp Beställt nya michelinsulor att rejsa på till våren och ljuddämpare med laglig ljudnivå på ingång så man kan börja åka bana!
Kul att folk har lite nytt på ingång!
 

fzrjonte

Ny medlem
Gick med
12 Jan 2005
Ort
Karlskrona
Hoj
Honda CR 125 -99, CBR 954 -02, Yamaha FZR 600 -93
Vill byta upp mig men vet inte till vad... Tänkte ha nått som jag inte behöver va så rädd om.....
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top