Pållen
Ny medlem
Da Fris skrev:Funkar tyvärr inte att få upp hojen mer än cirka en dm när man måste slå av vid 5000. Detta beror enbart på min bristande teknik då det enligt tidigare talare konstaterades att jag hade för klibbiga däck på suckan som ej lämnade underlaget what so ever.... Kan ha med mig att göra, hojen skriker efter att köras på max ett hjul i taget, det bara skriker körglädje om henne så fort man närmar sig garaget.
Nya pipor kommer som det ser ut nu till första service då de även ska få jobba lite med mappningen då det är lite digitalt idag, mycket av/på vid körning i stadstrafik.......
På tal om hojen så kommer troligtvis hon och jag umgås på söndag under dagen om vädret tillåter. Numera får jag varva 5000 vilket ger ungefär 80 mph så så mycket bromskloss är jag inte om någon är sugen på en lite runda på söndag......... Det enda krav jag har är att turen går på kurviga, varierande vägar för bästa inkörning...
Fy fan vad du skriver gott Friiiiiiisss!!!!!
(Det är jag Lobo som kritar i Pållens namn... ) Vi sitter å dekalar hans hoj "miss i nassen"... he he he !
Å föresten??? E ni inte uppe än???? Jau å Pållen e uppe än..... *asg*
Jag häftade fast ett eller två häftstift i Pållens arm för ett tag sen (standard på fester...) AJ!!! sa han, men det sket jag i....film finns om nån är intressead....
Det luktar avgaser här... Pållen försöker gasa ihjäl mig som en hamster...
Hojen står inne i vardagsrummet. Bilder finns.
Ha´t gött era sömntutor önskar Lobo Gixxer å Pållen.
Last edited: