Botte
S.M.R
De var i Lördags dom hade det (18/6)
Men då hade vi ju annat för oss
Botte skrev:Näää.... Lobo har vatt gubbe länge
Med tanke på vad vi gjorde i lördags var det helt klart värt att missa dettaBotte skrev:De var i Lördags dom hade det (18/6)
Tja, ser i alla fall fram emot nästa fest då polaren (Mr Varvsmur) idag drar till Tokholm och jag har nyckeln till hans lägenhet.Panos skrev:tja
har alla klarat sig efter helgens fester
Da Fris skrev:Tja, ser i alla fall fram emot nästa fest då polaren (Mr Varvsmur) idag drar till Tokholm och jag har nyckeln till hans lägenhet.
B-400 skrev:Bla bla bla.....
ÄR det verkligen ingen som VÅGAR köra lite på stippen 2/7???
"har inte tid" räknas inte...
B-400 skrev:Näää titta va tråden var död...Fester hit o dit...Var inte detta SPORTHOJ.COM??
Jaja, jag får väl köra själv till strippen medans ni åker ut till Shell tur o retur
Det var ingen som pallade med det igår........... eh, jag menar att sådant håller väl inte vi på med, är inte det olagligt?Panos skrev:ser gut man blir ju rätt sugen alltså...
...gärna lite stuntbilder om det finns ngt
Da Fris skrev:Det var ingen som pallade med det igår........... eh, jag menar att sådant håller väl inte vi på med, är inte det olagligt?
Är det verkligen såDa Fris skrev:Det var ingen som pallade med det igår........... eh, jag menar att sådant håller väl inte vi på med, är inte det olagligt?
Da Fris skrev:Fler.....
Jag vet faktiskt inte vad han sysslade med där på bilden, nu var det polaren på retarden som tog det fotot, jag tittade väl åt ett annat hållLobo Gixxer skrev:Trillade Rune i sen eller?
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |