Botte
S.M.R
- Gick med
- 22 Mar 2003
De var i Lördags dom hade det (18/6)
Men då hade vi ju annat för oss

Men då hade vi ju annat för oss

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Botte skrev:Näää.... Lobo har vatt gubbe länge![]()
![]()
Med tanke på vad vi gjorde i lördags var det helt klart värt att missa dettaBotte skrev:De var i Lördags dom hade det (18/6)![]()
Men då hade vi ju annat för oss![]()
Tja, ser i alla fall fram emot nästa fest då polaren (Mr Varvsmur) idag drar till Tokholm och jag har nyckeln till hans lägenhet.Panos skrev:tja
har alla klarat sig efter helgens fester![]()
![]()
![]()
Da Fris skrev:Tja, ser i alla fall fram emot nästa fest då polaren (Mr Varvsmur) idag drar till Tokholm och jag har nyckeln till hans lägenhet.![]()
B-400 skrev:Bla bla bla.....
ÄR det verkligen ingen som VÅGAR köra lite på stippen 2/7???![]()
"har inte tid" räknas inte...![]()
B-400 skrev:Näää titta va tråden var död...Fester hit o dit...Var inte detta SPORTHOJ.COM??
Jaja, jag får väl köra själv till strippen medans ni åker ut till Shell tur o retur![]()
Det var ingen som pallade med det igår........... eh, jag menar att sådant håller väl inte vi på med, är inte det olagligt?Panos skrev:ser gutman blir ju rätt sugen alltså...
...gärna lite stuntbilder om det finns ngt![]()
Da Fris skrev:Det var ingen som pallade med det igår........... eh, jag menar att sådant håller väl inte vi på med, är inte det olagligt?![]()
Är det verkligen såDa Fris skrev:Det var ingen som pallade med det igår........... eh, jag menar att sådant håller väl inte vi på med, är inte det olagligt?![]()
Jag vet faktiskt inte vad han sysslade med där på bilden, nu var det polaren på retarden som tog det fotot, jag tittade väl åt ett annat hållLobo Gixxer skrev:Trillade Rune i sen eller?![]()
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |