Botte
S.M.R
De var i Lördags dom hade det (18/6)
Men då hade vi ju annat för oss
Botte skrev:Näää.... Lobo har vatt gubbe länge
Med tanke på vad vi gjorde i lördags var det helt klart värt att missa dettaBotte skrev:De var i Lördags dom hade det (18/6)
Tja, ser i alla fall fram emot nästa fest då polaren (Mr Varvsmur) idag drar till Tokholm och jag har nyckeln till hans lägenhet.Panos skrev:tja
har alla klarat sig efter helgens fester
Da Fris skrev:Tja, ser i alla fall fram emot nästa fest då polaren (Mr Varvsmur) idag drar till Tokholm och jag har nyckeln till hans lägenhet.
B-400 skrev:Bla bla bla.....
ÄR det verkligen ingen som VÅGAR köra lite på stippen 2/7???
"har inte tid" räknas inte...
B-400 skrev:Näää titta va tråden var död...Fester hit o dit...Var inte detta SPORTHOJ.COM??
Jaja, jag får väl köra själv till strippen medans ni åker ut till Shell tur o retur
Det var ingen som pallade med det igår........... eh, jag menar att sådant håller väl inte vi på med, är inte det olagligt?Panos skrev:ser gut man blir ju rätt sugen alltså...
...gärna lite stuntbilder om det finns ngt
Da Fris skrev:Det var ingen som pallade med det igår........... eh, jag menar att sådant håller väl inte vi på med, är inte det olagligt?
Är det verkligen såDa Fris skrev:Det var ingen som pallade med det igår........... eh, jag menar att sådant håller väl inte vi på med, är inte det olagligt?
Da Fris skrev:Fler.....
Jag vet faktiskt inte vad han sysslade med där på bilden, nu var det polaren på retarden som tog det fotot, jag tittade väl åt ett annat hållLobo Gixxer skrev:Trillade Rune i sen eller?
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|