Da Fris
Segla gör dom som ej har råd med bensin
Man tackar.spinnanders skrev:Man får gratulera till lill-killen
Man tackar.spinnanders skrev:Man får gratulera till lill-killen
Da Fris skrev:Har ej icq
Jocke K skrev:Posta ett inlägg här när ni ska ut och köra, så hänger jag på..
Man tackar och bugar!!!!da-geez skrev:Det ju gick bra med mail oxå..! Ligger uppe nu..
Får grattulera till tillökning jag med!
Da Fris skrev:Kan med glädje berätta att Karlskrona idag blev en sporthojsbebbe rikare då damen och jag blev 3. Ett litet underverk på 3250 gram och 50 cm som direkt sa att han ville prova pappas MiniMoto . Om 15 år vet jag hur det kommer se ut, jag blir missnöjd om grabben inte vill ha moped med efterföljande MC-kort såklart.
Att jag dessutom sålde min R6:a idag ( tror ni att jag är mammas gullegris idag, eller? Första barnbarnet och såld MC ) betyder inte att jag inte kommer köra i sommar. Hittar jag bara tiden så kommer det inhandlas ny supermoppe så snart det bara går.......
Ta det lugnt på vägarna så syns vi snart på sadeln igen......
MiniMoto finns redan, hoj till mig själv kommer troligtvis inhandlas idag. Ska till Vetlanda och kolla på en gixxer 750 -00:a med 1300 mil på mätaren. Har precis mekat dit "ÖVNINGSKÖR"-skylten på barnvagnen så jag tror jag växte från tre till fem meter.......Lobo Gixxer skrev:EY! GRATTIS!!!
Fy fan va kul du kommer att få det...he he! Fråga mig, jag har två sporthojspojkar, en på 3,5 bast och en på 1,5 bast.
"Äldsta" grabben fick sin första hoj när han fyllde 2, en Suzuki (givetvis) JR 50 som han brukar tuffa runt på. Mjao, jag lånar den ibland åxå....
Snart kommer det att inhandlas en minimoto åxå, måste ju fostra dom om dom ska kunna tampas i MotoGPVM om några år.
Jepp, farsan har stooora planer för kidsen.
Å du, det går absolut att kombinera kids och hojåka, så se til att skaffa en ny nu snabbt.
Grattis än en gång, misstänker att du är bortåt en 3 meter lång nu.
Panos skrev:se upp för PANOS
Da Fris skrev:Passa er om en tre fyra år, då lär denna parvel göra Karlskronas gator osäkra på en MiniMoto....
Da Fris skrev:MiniMoto finns redan, hoj till mig själv kommer troligtvis inhandlas idag. Ska till Vetlanda och kolla på en gixxer 750 -00:a med 1300 mil på mätaren. Har precis mekat dit "ÖVNINGSKÖR"-skylten på barnvagnen så jag tror jag växte från tre till fem meter.......
Da Fris skrev:Passa er om en tre fyra år, då lär denna parvel göra Karlskronas gator osäkra på en MiniMoto....
Lobo Gixxer skrev:Så, en Gixxer...nice!
Färg?
1300 mil var inte farligt, knappt inkörd ju.
Blir lätt att hitta dig på sailet sen då, 5 meter Da Fris kan man ju inte undå att se menar jag....he he
hittebarn skrev:Fan att det är sketväder nu då, det som var så fint förra veckan. Men men blir väl lite bättre hojåkarväder snart.
Fortfarande inget namn åt "Den allsmäktige Jr" , kan bero på att pappa har haft annat att göra (som att leta ny hoj på nätet :kocko ). Troligtvis kommer denna hoj terrorisera Bosse fr o m lördag tills den dag han går i pension nästa år. Dessa uppgifter kommer från 100% säkra källor ifall någon tvekar. Funderar på om vi inte ska fixa en mc-kortege, åka till honom på pensionsdagen och överlämna en tårtaLobo Gixxer skrev:Ey! Cute kid!
Förmodar att mamman ser ruskigt bra ut.......
Har ni bestämt vad han ska heta än?
Fan, då kan ju våra boy´s starta klubb, å hjälpas åt att göra gatorna osäkra.
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|