Karlskrona

da-geez

Medlem
Gick med
19 Aug 2003
Ort
Malmoe
Hoj
2004 GSXR 1000
Jocke K skrev:
Posta ett inlägg här när ni ska ut och köra, så hänger jag på..

Eller kolla på vår sida... Jag har semester nästa vecka och när jag inte är full kommer jag att köra hoj!
 

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Karlskrona
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.
Da Fris skrev:
Kan med glädje berätta att Karlskrona idag blev en sporthojsbebbe rikare då damen och jag blev 3. Ett litet underverk på 3250 gram och 50 cm som direkt sa att han ville prova pappas MiniMoto :yoparty . Om 15 år vet jag hur det kommer se ut, jag blir missnöjd om grabben inte vill ha moped med efterföljande MC-kort såklart. :D
Att jag dessutom sålde min R6:a idag ( tror ni att jag är mammas gullegris idag, eller? Första barnbarnet och såld MC ) betyder inte att jag inte kommer köra i sommar. Hittar jag bara tiden så kommer det inhandlas ny supermoppe så snart det bara går.......

Ta det lugnt på vägarna så syns vi snart på sadeln igen......

EY! GRATTIS!!!
Fy fan va kul du kommer att få det...he he! Fråga mig, jag har två sporthojspojkar, en på 3,5 bast och en på 1,5 bast.
"Äldsta" grabben fick sin första hoj när han fyllde 2, en Suzuki (givetvis) JR 50 som han brukar tuffa runt på. Mjao, jag lånar den ibland åxå....
Snart kommer det att inhandlas en minimoto åxå, måste ju fostra dom om dom ska kunna tampas i MotoGPVM om några år.
Jepp, farsan har stooora planer för kidsen.
Å du, det går absolut att kombinera kids och hojåka, så se til att skaffa en ny nu snabbt.

Grattis än en gång, misstänker att du är bortåt en 3 meter lång nu.
 

Da Fris

Segla gör dom som ej har råd med bensin
Gick med
21 Nov 2004
Ort
Karlskrona
Hoj
Ducati 1098S, TM 450 MX Fi
Lobo Gixxer skrev:
EY! GRATTIS!!!
Fy fan va kul du kommer att få det...he he! Fråga mig, jag har två sporthojspojkar, en på 3,5 bast och en på 1,5 bast.
"Äldsta" grabben fick sin första hoj när han fyllde 2, en Suzuki (givetvis) JR 50 som han brukar tuffa runt på. Mjao, jag lånar den ibland åxå....
Snart kommer det att inhandlas en minimoto åxå, måste ju fostra dom om dom ska kunna tampas i MotoGPVM om några år.
Jepp, farsan har stooora planer för kidsen.
Å du, det går absolut att kombinera kids och hojåka, så se til att skaffa en ny nu snabbt.

Grattis än en gång, misstänker att du är bortåt en 3 meter lång nu.
MiniMoto finns redan, hoj till mig själv kommer troligtvis inhandlas idag. Ska till Vetlanda och kolla på en gixxer 750 -00:a med 1300 mil på mätaren. Har precis mekat dit "ÖVNINGSKÖR"-skylten på barnvagnen så jag tror jag växte från tre till fem meter....... :yoparty
 

Da Fris

Segla gör dom som ej har råd med bensin
Gick med
21 Nov 2004
Ort
Karlskrona
Hoj
Ducati 1098S, TM 450 MX Fi
:yoparty Passa er om en tre fyra år, då lär denna parvel göra Karlskronas gator osäkra på en MiniMoto.... :D
 

Bifogat

  • Mini.jpg
    Mini.jpg
    54.2 KB · Visningar: 42

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Karlskrona
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.
Da Fris skrev:
MiniMoto finns redan, hoj till mig själv kommer troligtvis inhandlas idag. Ska till Vetlanda och kolla på en gixxer 750 -00:a med 1300 mil på mätaren. Har precis mekat dit "ÖVNINGSKÖR"-skylten på barnvagnen så jag tror jag växte från tre till fem meter....... :yoparty

Så, en Gixxer...nice!
Färg?
1300 mil var inte farligt, knappt inkörd ju. :tummenupp
Blir lätt att hitta dig på sailet sen då, 5 meter Da Fris kan man ju inte undå att se menar jag....he he
 

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Karlskrona
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.
Da Fris skrev:
:yoparty Passa er om en tre fyra år, då lär denna parvel göra Karlskronas gator osäkra på en MiniMoto.... :D

Ey! Cute kid! :tummenupp
Förmodar att mamman ser ruskigt bra ut....... :rofl
Har ni bestämt vad han ska heta än?
Fan, då kan ju våra boy´s starta klubb, å hjälpas åt att göra gatorna osäkra. :tummenupp
 

hittebarn

Jag vill inte...
Gick med
11 Aug 2004
Ort
Stockholm
Hoj
I framtiden igen...
Fan att det är sketväder nu då, det som var så fint förra veckan. Men men blir väl lite bättre hojåkarväder snart.
 

Panos

Advrider
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Karlskrona
Hoj
Suzuki DR750S Big, Yamaha TT600E (i delar), GSX400E
hittebarn skrev:
Fan att det är sketväder nu då, det som var så fint förra veckan. Men men blir väl lite bättre hojåkarväder snart.


jag sa ju att det skulle bli skitväder när min
hoj gick igenom besiktning :yoparty
 

Da Fris

Segla gör dom som ej har råd med bensin
Gick med
21 Nov 2004
Ort
Karlskrona
Hoj
Ducati 1098S, TM 450 MX Fi
Lobo Gixxer skrev:
Ey! Cute kid! :tummenupp
Förmodar att mamman ser ruskigt bra ut....... :rofl
Har ni bestämt vad han ska heta än?
Fan, då kan ju våra boy´s starta klubb, å hjälpas åt att göra gatorna osäkra. :tummenupp
Fortfarande inget namn åt "Den allsmäktige Jr" :rodnar , kan bero på att pappa har haft annat att göra (som att leta ny hoj på nätet :kocko ). Troligtvis kommer denna hoj terrorisera Bosse fr o m lördag tills den dag han går i pension nästa år. :yoparty Dessa uppgifter kommer från 100% säkra källor ifall någon tvekar. Funderar på om vi inte ska fixa en mc-kortege, åka till honom på pensionsdagen och överlämna en tårta :D
http://www.blocket.se/view/5572182.htm?caller=bkl_s&l=0&city=0
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top