Det är samma spec på min 02:a som din 00:a, alltså 141 hk och 166 kg torr. Det enda jag spontant funderar över är varför i h-lvete stödet är så kort. Cykeln står med bra lutning även på jämna underlag Fick ju inte heller med någon användarmanual så det får man ju skaffa sig en.hittebarn skrev:snyggt jobbat fries, men du har ju bara 104kw i din oxå. det har ja i min -00a oxå, borde d inte vara lite mer krut i en -02a?
kanske lite lägre vikt på din? min väger torr 166kg
Da Fris skrev:Det är samma spec på min 02:a som din 00:a, alltså 141 hk och 166 kg torr. Det enda jag spontant funderar över är varför i h-lvete stödet är så kort. Cykeln står med bra lutning även på jämna underlag Fick ju inte heller med någon användarmanual så det får man ju skaffa sig en.
Da Fris skrev:Fick ju inte heller med någon användarmanual så det får man ju skaffa sig en.
Hojen är lite skrapad på höger sida så jag är främst ute efter en original sidokåpa samt en framskärm då ett pucko hade försökt rulla iväg hojen med skivbromslåset på :kockoPanos skrev:hittebarnet säljer kraschkåpor till din hoj
Kosta gratis, vaBotte skrev:Jag har en extra på engelska du kan få hyra.....
Da Fris skrev:Hojen är lite skrapad på höger sida så jag är främst ute efter en original sidokåpa samt en framskärm då ett pucko hade försökt rulla iväg hojen med skivbromslåset på :kocko
Låter helt OK för mig bara vädret är med oss denna dagen samt att damens släkt inte stannar för länge...Botte skrev:Sjöbo på Onsdag elr??
Har vänner uppe från Skåne så det blir ingen runda ikväll för min del, däremotBotte skrev:Med på en runda i eftermiddag/kväll??
Henke tänkte ta en sväng sa han, igår iaf
Beror ju på om regnet kommer, då blir de nog en istället
En bra raksträcka och massor med hojarhittebarn skrev:Vad finns d i sjöbo, mer än en massa skog å folk som pratar lustigt...
Botte skrev:Det hade han gjort med min med, men jag lagade min skärm
Däremot e bromskivan skev
Klart de kostar gratis......
Jag vet...Grrrooov skrev:Jag har två skivor. En tror jag är lite skev. Den andra borde vara rak.
Da Fris skrev:Det är samma spec på min 02:a som din 00:a, alltså 141 hk och 166 kg torr. Det enda jag spontant funderar över är varför i h-lvete stödet är så kort. Cykeln står med bra lutning även på jämna underlag Fick ju inte heller med någon användarmanual så det får man ju skaffa sig en.
Lobo Gixxer skrev:Ang. Bossesnuten...
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=88760
Nånstans i mitten på sidan har jag klottret lite, kan tala om att det var allas våran Bosse som stoppade mig. Han måste ha fått till det med tanke på det glada humöret han hade....
Panos, var e drickat
Jag får abstinens
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras