spinnanders skrev:Faan ska du smuggla flyktingar
Trevligt, vad blir det för liten söt skapelse denna gången?Panos skrev:
tänkte för dig, spinnis
näfan, ska hämta gixxer på lördag
Da Fris skrev:Trevligt, vad blir det för liten söt skapelse denna gången?
F-n pojkar, när ska ni inse att det är kåplösa hojar som ger er lite hår i arselet.....
GratulerarPanos skrev:
tänkte för dig, spinnis
näfan, ska hämta gixxer på lördag
Därför man skaffat Fulqvarnan, den har inte direkt nån vindavisande kåpa.Da Fris skrev:F-n pojkar, när ska ni inse att det är kåplösa hojar som ger er lite hår i arselet.....
Helt rätt, kan säga att första gången jag mötte en lastbil i 140 började jag hosta rätt ordentligt. Ett j-vla slag i bröstkorgen var vad det kändes som ......hittebarn skrev:Därför man skaffat Fulqvarnan, den har inte direkt nån vindavisande kåpa.
Fast ifs, fulqvarnan kör man ju inte med på vägen. Kåpor e jävligt sköna å ha. Fast ifs, kan tänka mig att sången i din trippel e jävligt skönDa Fris skrev:Helt rätt, kan säga att första gången jag mötte en lastbil i 140 började jag hosta rätt ordentligt. Ett j-vla slag i bröstkorgen var vad det kändes som ......
hittebarn skrev:Lite lasergame alt gocart i kallinge nån helg??? kan avsluta aftonen med lite krök oxå... bara ett förslag...
Kan du inte ta hem en liten thailändare till mig, behöver nån som kan vara hemma å städa å så. Nope inget datum, bara spånar lite.. var bara ett förslag på en kul grej först lite döda i lasergame alt lite gocart å sen hem å duscha etc å sen kröka lite en lördag.. drick inte för mkt singha nu spinnisspinnanders skrev:Vill bara skicka en solig halsning fran Thailand, hoppas ni har det bra..
Hittebarn, det later som en rolig ide, har du nagot datum pa g
CoD 2 var inte lika kul som ettan å expantionen... united offensive.... motoGP 3 e d till pc? vet att du har spelstation 2... iomtt har du pratat lite om. men men... kl e 2:49 dax å sussa kudde.. å vakna å må som man ser ut...Da Fris skrev:Puh, tur att det är vinter nu så att man hinner med allt man MÅSTE göra ...........
Så ni har gett upp körningen för säsongen...?Da Fris skrev:Puh, tur att det är vinter nu så att man hinner med allt man MÅSTE göra ...........
Ja har ar det sol och 35 grader varmtAsfaltbarn skrev:Så ni har gett upp körningen för säsongen...?
Körde faktiskt några mil idag, fan vad skoj det var!!!
Ok, hämtade hojen från verkstan då, men ändock skoj trots regn (traktionsproblem ) och mörker.
Ge oss vår och sol snaaart!
spinnanders skrev:Ja har ar det sol och 35 grader varmt
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |