spinnanders skrev:Faan ska du smuggla flyktingar
Trevligt, vad blir det för liten söt skapelse denna gången?Panos skrev:
tänkte för dig, spinnis
näfan, ska hämta gixxer på lördag
Da Fris skrev:Trevligt, vad blir det för liten söt skapelse denna gången?
F-n pojkar, när ska ni inse att det är kåplösa hojar som ger er lite hår i arselet.....
GratulerarPanos skrev:
tänkte för dig, spinnis
näfan, ska hämta gixxer på lördag
Därför man skaffat Fulqvarnan, den har inte direkt nån vindavisande kåpa.Da Fris skrev:F-n pojkar, när ska ni inse att det är kåplösa hojar som ger er lite hår i arselet.....
Helt rätt, kan säga att första gången jag mötte en lastbil i 140 började jag hosta rätt ordentligt. Ett j-vla slag i bröstkorgen var vad det kändes som ......hittebarn skrev:Därför man skaffat Fulqvarnan, den har inte direkt nån vindavisande kåpa.
Fast ifs, fulqvarnan kör man ju inte med på vägen. Kåpor e jävligt sköna å ha. Fast ifs, kan tänka mig att sången i din trippel e jävligt skönDa Fris skrev:Helt rätt, kan säga att första gången jag mötte en lastbil i 140 började jag hosta rätt ordentligt. Ett j-vla slag i bröstkorgen var vad det kändes som ......
hittebarn skrev:Lite lasergame alt gocart i kallinge nån helg??? kan avsluta aftonen med lite krök oxå... bara ett förslag...
Kan du inte ta hem en liten thailändare till mig, behöver nån som kan vara hemma å städa å så. Nope inget datum, bara spånar lite.. var bara ett förslag på en kul grej först lite döda i lasergame alt lite gocart å sen hem å duscha etc å sen kröka lite en lördag.. drick inte för mkt singha nu spinnisspinnanders skrev:Vill bara skicka en solig halsning fran Thailand, hoppas ni har det bra..
Hittebarn, det later som en rolig ide, har du nagot datum pa g
CoD 2 var inte lika kul som ettan å expantionen... united offensive.... motoGP 3 e d till pc? vet att du har spelstation 2... iomtt har du pratat lite om. men men... kl e 2:49 dax å sussa kudde.. å vakna å må som man ser ut...Da Fris skrev:Puh, tur att det är vinter nu så att man hinner med allt man MÅSTE göra ...........
Så ni har gett upp körningen för säsongen...?Da Fris skrev:Puh, tur att det är vinter nu så att man hinner med allt man MÅSTE göra ...........
Ja har ar det sol och 35 grader varmtAsfaltbarn skrev:Så ni har gett upp körningen för säsongen...?
Körde faktiskt några mil idag, fan vad skoj det var!!!
Ok, hämtade hojen från verkstan då, men ändock skoj trots regn (traktionsproblem ) och mörker.
Ge oss vår och sol snaaart!
spinnanders skrev:Ja har ar det sol och 35 grader varmt
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras