Karlskrona

Blade 4-ever

Rövens Pågar
Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Red mechanostrider
Wheeeeee :yoparty

Då har man varit ute o kört idag då... var ju torrt på vägen :) Tur man är gjord av sten, känns så iallafall nu, har ingen kännsel kvar i hela kroppen. Men kanske inte är så konstigt i 200 + när det är 0 grader ute :arsele

Ikväll är det PINK PARTY igen :fyllisar

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.
Blade 4-ever skrev:
Wheeeeee :yoparty

Då har man varit ute o kört idag då... var ju torrt på vägen :) Tur man är gjord av sten, känns så iallafall nu, har ingen kännsel kvar i hela kroppen. Men kanske inte är så konstigt i 200 + när det är 0 grader ute :arsele

Ikväll är det PINK PARTY igen :fyllisar

Se det som en liten avrostningskur å ta sen ledigt på måndag. Ska visst bli mellan 7-10 grader och strålande sol... gissa vem som redan bestämt sig för att skolka från jobbet den dagen... :banana

Panos

Advrider
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki DR750S Big, Yamaha TT600E (i delar), GSX400E
Lobo Gixxer skrev:
Se det som en liten avrostningskur å ta sen ledigt på måndag. Ska visst bli mellan 7-10 grader och strålande sol... gissa vem som redan bestämt sig för att skolka från jobbet den dagen... :banana

:lol fett soft manne :yoparty
man kanske skulle ut och lägga sig bredvid vägen o fota lite :hihi

Panos

Advrider
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
bamsefar skrev:
bidde det ingen gixxer,panos?????

tyvärr, bamsefar :(
det får bli en gixxer när jag fått jobb istället.
tror att det blir bäst så :tummenupp

som julklapp vill jag ha ett jobb :tomten

Panos

Advrider
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
vet inte om det är för tidigt, men undrar om vilka ska till
mässan i GBG i slutet på Januari? Hur kommer ni dit?

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.
Panos skrev:
vet inte om det är för tidigt, men undrar om vilka ska till
mässan i GBG i slutet på Januari? Hur kommer ni dit?

Kolla längre bak i tråden.

Farbrordane

Who wants to live forever
Gick med
8 Sep 2005
Hoj
Transalp -87
nån som är sugen på att ut å köra lite cross/enduro nästa vecka, hittebarnet är ju rädd för lite kyla så jag tänkte att det kanske fanns lite manligare människor här som e sugna. :banana

Panos

Advrider
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Farbrordane skrev:
nån som är sugen på att ut å köra lite cross/enduro nästa vecka, hittebarnet är ju rädd för lite kyla så jag tänkte att det kanske fanns lite manligare människor här som e sugna. :banana

nice :tummenupp
hade jag haft en offroad så hade jag kört hela vintern :yoparty

hittebarn

Jag vill inte...
Gick med
11 Aug 2004
Hoj
I framtiden igen...
Farbrordane skrev:
till skillnad från er fattiga studenter så finns d vissa som ska kuska runt med gamla å sjuka hit å dit... jätterolig jobba vecka nästa vecka...

Farbrordane

Who wants to live forever
Gick med
8 Sep 2005
Hoj
Transalp -87
jaja skyll på det...du kan få låna mössa å vantar av mig å så kan jag göra lite varm choklad så att du inte fryser :hihi

Da Fris

Segla gör dom som ej har råd med bensin
Gick med
21 Nov 2004
Hoj
Ducati 1098S, TM 450 MX Fi
F-n vad gutt det var på vägarna idag. Drog ut till päronen vid halv tre för att byta bullerburkarna på hojen och var ju bara tvungen att köra ett par extra mil på väg hem.
Tror ni att tysken invaderade oss idag var det bara min hoj som misstände lite....... :D
Tror att det är dags att skicka på service så att man får den nya mappen uppladdad.....

Chirre

Gubbe
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gubbkörd dussinhoj/Skrotad. Ny Crankshaftare 2011
Har du inte usb till den. då går det att ta hem färdiga mappar till det system man har. Ibland har man tur och får till det riktigt bra.

Da Fris

Segla gör dom som ej har råd med bensin
Gick med
21 Nov 2004
Hoj
Ducati 1098S, TM 450 MX Fi
Chirre skrev:
Har du inte usb till den. då går det att ta hem färdiga mappar till det system man har. Ibland har man tur och får till det riktigt bra.
Anslutningen sitter under sadeln. Nu har jag sådan tur att när hojen ändå ska servas ska det fixas till några garantiärenden och de ska då i samma veva bara tanka över den nya mappen grautis......

Behöver inte köra i bänk eller något, bara trycka på download och sedan gasa till det rasa.... :D

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha