Karlskrona

Farbrordane

Who wants to live forever
Gick med
8 Sep 2005
Hoj
Transalp -87
hittebarn skrev:
får panta burkar å rycka handväskor panos.... eller kan du ta mitt pass imårrn (julafton). fast isf e ju bara 5veckor kvar, sen väntar 4.5månaders semester i form av arbetslöshet ska bli så jivla skönt!!! ingen som har en butterfly å sälja? lär behöva d när man skabörja köra linjebuss, fjäderbatong går bra oxå. fris kanske kan fixa en pistol modell 88 till mig. lär behövas när alla knarkare å fyllon åker bussfan... alt till alla äckliga små 14isar som ska sjunga "en busschaffööööör"
fy fan vad jag hoppas att du kommer att köra nättrabybussen när jag 'r hos päronen å ska ut å festa...hahaha :fyllisar

hittebarn

Jag vill inte...
Gick med
11 Aug 2004
Hoj
I framtiden igen...
Farbrordane skrev:
fy fan vad jag hoppas att du kommer att köra nättrabybussen när jag 'r hos päronen å ska ut å festa...hahaha :fyllisar
mmm då får du inte åka med, totalvikten blir hög då!!! nä, e du snäll kan du få åka gratis

Da Fris

Segla gör dom som ej har råd med bensin
Gick med
21 Nov 2004
Hoj
Ducati 1098S, TM 450 MX Fi
hittebarn skrev:
får panta burkar å rycka handväskor panos.... eller kan du ta mitt pass imårrn (julafton). fast isf e ju bara 5veckor kvar, sen väntar 4.5månaders semester i form av arbetslöshet ska bli så jivla skönt!!! ingen som har en butterfly å sälja? lär behöva d när man skabörja köra linjebuss, fjäderbatong går bra oxå. fris kanske kan fixa en pistol modell 88 till mig. lär behövas när alla knarkare å fyllon åker bussfan... alt till alla äckliga små 14isar som ska sjunga "en busschaffööööör"
Bara hojta till vad du behöver. Allt från personmina........ ehh, jag menar försvarsladdning (personminor är förbjudna och några såna har vi inte i försvaret :D ) till granatgevär kan lånas ut med tillhörande skytt och laddare om det blir för j-vligt. Annars kan jag tipsa om Mr.Burns som säkert lånar ut ett och annat elkoppel som du kan bruka på intelligensreserven..... :hihi

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.
hittebarn skrev:

Bestäm dig!!!! Vilket är det du vill ha? Fjäder, butter, gun???

Kan kirra vilket som, men tänk på att det är du som "klotar" om det skulle hända något med nåt av det ovanstående inblandat... å ja, givetvis om det är du som "spakar"....
"all of the above", är nämligen "portat" i "La Suezia".... Tänk på det! (Hajenmusik...)

PS; Jau e nu liiiite full å hoppas att mina hojbröder är eller jobbar på detsamma.... :fyllisar

hittebarn

Jag vill inte...
Gick med
11 Aug 2004
Hoj
I framtiden igen...
Da Fris skrev:
Bara hojta till vad du behöver. Allt från personmina........ ehh, jag menar försvarsladdning (personminor är förbjudna och några såna har vi inte i försvaret :D ) till granatgevär kan lånas ut med tillhörande skytt och laddare om det blir för j-vligt. Annars kan jag tipsa om Mr.Burns som säkert lånar ut ett och annat elkoppel som du kan bruka på intelligensreserven..... :hihi
en G17 hade inte varit fel. tror du bergkvarabuss går med på att man sätter in en lavett å en 58a på bussarna. kan vara bra å ha....

Lobo Gixxer skrev:
Bestäm dig!!!! Vilket är det du vill ha? Fjäder, butter, gun???

Kan kirra vilket som, men tänk på att det är du som "klotar" om det skulle hända något med nåt av det ovanstående inblandat... å ja, givetvis om det är du som "spakar"....
"all of the above", är nämligen "portat" i "La Suezia".... Tänk på det! (Hajenmusik...)

PS; Jau e nu liiiite full å hoppas att mina hojbröder är eller jobbar på detsamma.... :fyllisar
jo en butter vill ja ha... hade en engång i tiden, men vetifan vad den blev av. hojta när du vet mer.

Panos

Advrider
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki DR750S Big, Yamaha TT600E (i delar), GSX400E
hittebarn skrev:
en G17 hade inte varit fel. tror du bergkvarabuss går med på att man sätter in en lavett å en 58a på bussarna. kan vara bra å ha....

jo en butter vill ja ha... hade en engång i tiden, men vetifan vad den blev av. hojta när du vet mer.

fän hittebarn: du brukar åka till Tyskland ju...kan du inte passa på o köpa
en Dobermann från das polizei eller militärerna :va
hade vart fett soft ju :yoparty

hittebarn

Jag vill inte...
Gick med
11 Aug 2004
Hoj
I framtiden igen...
Panos skrev:
fän hittebarn: du brukar åka till Tyskland ju...kan du inte passa på o köpa
en Dobermann från das polizei eller militärerna :va
hade vart fett soft ju :yoparty
nä fan då ska man ju ut å rasta den i ur å skur, mat å så... bättre med nått i metall...

Panos

Advrider
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
vem var det som var ute o gasade med en blade 954 (tror det var det) :va
han körde runt hantverkaregatan sen upp på skomakargatan.
Han hade på sig sporthoj.com-tröja :yoparty

Da Fris

Gick med
21 Nov 2004
Hoj
Panos skrev:
vem var det som var ute o gasade med en blade 954 (tror det var det) :va
han körde runt hantverkaregatan sen upp på skomakargatan.
Han hade på sig sporthoj.com-tröja :yoparty
Robban, kanske????

Själv så sitter man för första gången och väntar på att det ska trilla in en räkning..... :D

"Hej Kristofer!

Här kommer ett mail med dina uppgifter som du skickat in till SMC för att delta i California Superbike Schools mc-kurs.
Du som får plats får en bekräftelse/faktura hemskickad."

Nu j-vlar ska det bli åka av i augusti....... Kommer att d-d- någon om jag inte får plats....... :tummenupp

Chirre

Gubbe
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gubbkörd dussinhoj/Skrotad. Ny Crankshaftare 2011
Kan inte varit Robban, han åker inte en meter utan sin RP-tröja, och definitivt inte i en sporthoj tröja.

Panos

Advrider
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Da Fris skrev:
Robban, kanske????

Själv så sitter man för första gången och väntar på att det ska trilla in en räkning..... :D

"Hej Kristofer!

Här kommer ett mail med dina uppgifter som du skickat in till SMC för att delta i California Superbike Schools mc-kurs.
Du som får plats får en bekräftelse/faktura hemskickad."

Nu j-vlar ska det bli åka av i augusti....... Kommer att d-d- någon om jag inte får plats....... :tummenupp

De var inte Robban...snackade med honom om det.
Fan va nice...ska du åka bana 2006?.... :yoparty :yoparty

hittebarn

Jag vill inte...
Gick med
11 Aug 2004
Hoj
I framtiden igen...
Vad har bakåtslickat hår, tårar i ögonen & snor i näsan?
Jo det är jag som kör med dörren öppen pga att min kupéfläkt är stendöd. Var jättekul igår fick köra typ 500m med huvudet utanför så det skulle bli en liten fin glugg å kolla ut igenom. Någon som har förslag (slå på den har ja provat) kolen är ett annat förslag. Tips å hjälp mottages tacksammast... Julbelöning väntar den som fixar det.

Glömde :huvet . Bilen e en hitlerkälke E 190 -92

bamsefar

förvirrad???jag med
Gick med
5 May 2004
Hoj
cbr929-00a
hittebarn skrev:
Vad har bakåtslickat hår, tårar i ögonen & snor i näsan?
Jo det är jag som kör med dörren öppen pga att min kupéfläkt är stendöd. Var jättekul igår fick köra typ 500m med huvudet utanför så det skulle bli en liten fin glugg å kolla ut igenom. Någon som har förslag (slå på den har ja provat) kolen är ett annat förslag. Tips å hjälp mottages tacksammast... Julbelöning väntar den som fixar det.

Glömde :huvet . Bilen e en hitlerkälke E 190 -92
99% säkert bara kolen ,bytes lätt..

hittebarn

Jag vill inte...
Gick med
11 Aug 2004
Hoj
I framtiden igen...
bamsefar skrev:
99% säkert bara kolen ,bytes lätt..
jo har fått d som förslag oxå, men då ska den väl hosta till lite om man bankar på den. ingen som råkar vara ledig dagen innan nyår å kan hjälpa mig lite? öl finnes som lön för mödan.

Farbrordane

Who wants to live forever
Gick med
8 Sep 2005
Hoj
Transalp -87
hittebarn skrev:
jo har fått d som förslag oxå, men då ska den väl hosta till lite om man bankar på den. ingen som råkar vara ledig dagen innan nyår å kan hjälpa mig lite? öl finnes som lön för mödan.
kom förbi verkstan i morron em så kan vi nog fixa det

hittebarn

Jag vill inte...
Gick med
11 Aug 2004
Hoj
I framtiden igen...
vad tyst d har varit här ett tag nu... ligger alla i dvala å smälter julmaten?? snart nyår... dax å spränga bort fingrarna

Da Fris

Gick med
21 Nov 2004
Hoj
spinnanders skrev:
Vem var det som skulle dra en repa på fisketorget på nyårsafton??
Eller var det torget!!
Jag, The Duke och Fritte hade pratat om det. Tillverkar ni plogar på Dynan ???? :D

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha