bamsefar
förvirrad???jag med
tittar upp i taket ".nej inte da,jag dricker inte......................så mycket bara ett flakPanos skrev:jaha...här ska det supas
tittar upp i taket ".nej inte da,jag dricker inte......................så mycket bara ett flakPanos skrev:jaha...här ska det supas
bamsefar skrev:tittar upp i taket ".nej inte da,jag dricker inte......................så mycket bara ett flak
på tal om det,jag har hört att dom har alcotest i entren till mässan :kockoPanos skrev:
bamsefar skrev:på tal om det,jag har hört att dom har alcotest i entren till mässan :kocko
ähhh,ölen har nog gått ur kroppen på 2tim(ett flak)..Panos skrev:då ligger du risigt till ju
hittebarn skrev:Ska ni ha era sporthoj-tröjor på er på mässan? såg en tråd om det, vill bara kolla vilka här som ska ha det.
förra året sålde dom ju öl inne på mässan, ok om man kommer med 2 promille i kroppen men fan lite buss-supande e väl lugnt
du, jag vill ha dom kalla!!!släng ut dom på balkongen ikväll.skulle det isa till sig så kan jag ta med sugrör(mmmilkshakehittebarn skrev:Ska ni ha era sporthoj-tröjor på er på mässan? såg en tråd om det, vill bara kolla vilka här som ska ha det.
förra året sålde dom ju öl inne på mässan, ok om man kommer med 2 promille i kroppen men fan lite buss-supande e väl lugnt
Hette han Bosse han som föreläste??kajlyl skrev:Tjenna, har nyss ryckt in på martinbasen. Vi hade häromdagen en föreläsnings dag med bland andra trafikpolischefen i karlskrona.. Han berättade om "Rövens pågar" och att han ofta är inne på hemsidan och tittar på era filmer
Tänkte att några av er säkert finns här också.
Vilken pluton tillhör du????kajlyl skrev:Tjenna, har nyss ryckt in på martinbasen. Vi hade häromdagen en föreläsnings dag med bland andra trafikpolischefen i karlskrona.. Han berättade om "Rövens pågar" och att han ofta är inne på hemsidan och tittar på era filmer
Tänkte att några av er säkert finns här också.
Da Fris skrev:Vilken pluton tillhör du????
11.e eller 13.e kompaniet..........
Intresserad av att veta så man kan köra lite hårdare med dig......
PS. Det heter Marinbasen, inte martinbasen........
Bosse var det inte för de som undrar. Känns bra att jobbet påbörjat ett samarbete med polisen så att man får in en fot där oxå.....
"Nämen tjenare, är du ute och kör MC idag..... Tag det lite lugnare är du snäll, låt gå för denna gången....."
Hoppas kan man ju alltid........
Dom ligger i bagaget på bilen. så dom lär nog vara kallabamsefar skrev:du, jag vill ha dom kalla!!!släng ut dom på balkongen ikväll.skulle det isa till sig så kan jag ta med sugrör(mmmilkshake
Massa nya naffar å ge ett helvete, fan va kul d skulle varit. Då e najaden knökfull med en massa nyinryckta nu dåDa Fris skrev:Vilken pluton tillhör du????
Bosse var det inte för de som undrar. Känns bra att jobbet påbörjat ett samarbete med polisen så att man får in en fot där oxå.....
"Nämen tjenare, är du ute och kör MC idag..... Tag det lite lugnare är du snäll, låt gå för denna gången....."
Tro fan det att de skulle vara nått befäl på SH... (vilka yrken finns inte representerade här?) Tillhör 13:e... mer vågar jag en berätta fören du berättar vad du är för någonDa Fris skrev:Vilken pluton tillhör du????
De e en hel del kan jag skvallra om....kajlyl skrev:Tro fan det att de skulle vara nått befäl på SH... (vilka yrken finns inte representerade här?) Tillhör 13:e... mer vågar jag en berätta fören du berättar vad du är för någon
Bara trevligt, gillar alla mina befäl! Bara att ge sig till känna skulle gissa på ett gäng furirer och löjtnanter här kanske nån kapten(min kör faktiskt båge).. Känner redan en örlogskapten men han är knappast SHarefzrjonte skrev:De e en hel del kan jag skvallra om....
Stf C Komp..............kajlyl skrev:Tro fan det att de skulle vara nått befäl på SH... (vilka yrken finns inte representerade här?) Tillhör 13:e... mer vågar jag en berätta fören du berättar vad du är för någon
13-7-33.. blivande båt chef.Da Fris skrev:Stf C Komp..............
Så, nu är det din tur.......
Din kapten kör mc skrev du, är PC kapten eller........
Du kanske menar C Komp?
Då kan jag säga att alla i kompaniledningen förutom adjutanterna har MC-kort.....
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|