Aha, du menade Anders.....kajlyl skrev:13-7-33.. blivande båt chef.
Kapten Engström eller nått sånt, chef över 13:e.
stf. C komp? menar du stf. kompanichef? över vilket isf? 13:
Så tar du en bild när man sitter på en hoj helt enkelt för att få sitta lite, jävla golvet å den lilla ytan å yra omkring på oxå... cool bild på ryggen där PanosPanos skrev:
De va som fan, jaja hejsan chifenDa Fris skrev:Blivande båtchef skrev du. Kommer du att tillhöra Marinbasens personal då under ditt vpl-år???
Är du snäll och ger lite tips om hur prestera en körning med flyt i på bana så släpper jag inga skyddsjyckar efter dig....
Det var ju en militär som var upphov till att denna tråden skapades samt att det är vi som försvarar allas demokrati i denna tråden..... lite bandbredd får de bjuda på......kajlyl skrev:De va som fan, jaja hejsan chifen
Japp blir kvar där.. kommer hänga med Boris på ekipaget.
Några små tipps ska jag nog kunna ge... blir det mycket banåkning i sommar?
fan förstör ju tråden... msn?
kajlyl skrev:Tjenna, har nyss ryckt in på martinbasen. Vi hade häromdagen en föreläsnings dag med bland andra trafikpolischefen i karlskrona.. Han berättade om "Rövens pågar" och att han ofta är inne på hemsidan och tittar på era filmer
Tänkte att några av er säkert finns här också.
hittebarn skrev:Fan frisepånken ,du hade aldrig kunnat hitta oss om d inte varit för min tröja.
Så tar du en bild när man sitter på en hoj helt enkelt för att få sitta lite, jävla golvet å den lilla ytan å yra omkring på oxå... cool bild på ryggen där Panos
Blade 4-ever skrev:Hehe... hade trafikpolischefen inte med sin sin fina utbilndningsrulle som de själva har filmat från sina civilbilar, RP är ju även representerade där hur man "ska" köra
Välkommen till karlskrona, hoppas du har hojjen med dig
svänga e överskattat...Blade 4-ever skrev:Hahaha... SANT! Fast trafikpolisen verkar vara dukigt långsinta. De kommer aldrig glömma när RP ägde stan
Snart blir det fett med bus igen, ska bara lära mig svänga också
hittebarn skrev:svänga e överskattat...
va ute en runda med moppen i dag.saaaaatans så kallt ,men men... helvete vad folk glodde,en del tummen opp blev det av bilisterna .undrar hur länge det håller i sig .det blir väl tummen ner efter ett tag på tal om det ,jag ringer dig på söndag om sliponet.har inte så mycket att göra nästa vecka....hittebarn skrev:bra länk frise pånken om att man ska glo åt bägge sidorna innan man kör ut.
hevete vad jag hoppade till .detta hände mig i somras med den röda hayabusan..fast då hade jag tantan som ryggsäck.flög över biljäveln :kocko vissa ska inteha ett körkortDa Fris skrev:För er som undrar vad jag och Hittebarn dillar om.....
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=108408
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |