bamsefar
förvirrad???jag med
funderar på om det e folk här som e sugna på lite lasergame ute på zyberzone.kunde va kul med ett gäng sporthojare som springer o leker...e det nåt intresse????ju fler desto roligare(ev,lite diskobowling?)
Klart jag hänger på. Får tacka för en jävligt rolig hemresa från Götet, speciellt tack till Bamsefar o Hittebarn som gav mig några bira sånt glömmer man intebamsefar skrev:funderar på om det e folk här som e sugna på lite lasergame ute på zyberzone.kunde va kul med ett gäng sporthojare som springer o leker...e det nåt intresse????ju fler desto roligare(ev,lite diskobowling?)
bamsefar skrev:funderar på om det e folk här som e sugna på lite lasergame ute på zyberzone.kunde va kul med ett gäng sporthojare som springer o leker...e det nåt intresse????ju fler desto roligare(ev,lite diskobowling?)
hehe,valfritt hoppas jag .hur många vi vill.tror vi kan pressa priserna med grupprabatt(typ, juh fler desto billigare)jag kan ta hand om det om intresse finns.det finns juh bar o sånt oxå.ser flerar trådar om olika träffar på andra håll.så varför kan inte vi göra likadant..det blir juh lite mer samman hållning oss emellan oxå.så vi kan åka hoj i sommar.hoppas att ronnebygänget kunde komma oxå..fz6n skrev:Det låter himla kul, jag hänger gärna på.
Är det med eller utan bajonett som gäller?
bamsefar skrev:funderar på om det e folk här som e sugna på lite lasergame ute på zyberzone.kunde va kul med ett gäng sporthojare som springer o leker...e det nåt intresse????ju fler desto roligare(ev,lite diskobowling?)
Funderar skarpt på att trycka upp en tröja med en text åt det hållet........mrBandit skrev:Sorry Frisen........visste inte att du var aspirant på titeln slöast i stan!!?
det e snarare ni/vi som sätter ett datum.kom med förslag...kollar först hur många det ev kunde bli.hittebarn skrev:ja e gäna med på lite lasergame. d e ju inte gocart säsong än så. sätt ett preliminärt datum så ser vi om folk kan
va i helv....drack du utav mina öl.tack själv, för minnesluckan kunde varit större om jag hade hinkat i mig dom med....spinnanders skrev:Klart jag hänger på. Får tacka för en jävligt rolig hemresa från Götet, speciellt tack till Bamsefar o Hittebarn som gav mig några bira sånt glömmer man inte
Hur mycket folk hade du tänkt dig att vi skulle vara?
Panos, mycket fina bilder
nej,har inte blitt tid till det.får nog tid ihelgen.det blir nog fett med ljud.gick det bra med tullen? .tänkte fixxa lobos gp rör med..vad han nu ska med det till .brevbomb från grannen när han tänder upp gixxern på väg till jobbet en morron ..hittebarn skrev:Satt tänderna i min acrapipa än Bamsefar?? Vet att det inte är nån vidare panik men är jävligt nyfiken på hur det kommer låta sen. Spåna ett datum så märker vi hur många som kan, vad det gällde lasergame där. Kan ju utmana DS från Ruttneby eller nått.
bamsefar skrev:tänkte fixxa lobos gp rör med..vad han nu ska med det till .brevbomb från grannen när han tänder upp gixxern på väg till jobbet en morron ..
Copycat? Lobo var före Rossi med GP-pipa.... Stark jobbat från en som jagar mammutar till middag Kommer bli mkt bröl till våren å sommaren nu då med alla som har med dB än en harry parkinson.Lobo Gixxer skrev:Å vad ska du med ditt till din lilla copycat???
han menar att jag gjorde en till mig med(pipan).på hans ide.hittebarn skrev:Copycat? Lobo var före Rossi med GP-pipa.... Stark jobbat från en som jagar mammutar till middag Kommer bli mkt bröl till våren å sommaren nu då med alla som har med dB än en harry parkinson.
Skulle varit med jag oxå, men kom lite imellanhittebarn skrev:Friese pånken å ja har anmält oss till sporthoj open poker, ni som ser detta i tid gör d oxå, börjar vid 15 tiden
Det finns tillfällen då man vill **** ens föräldrar och det är då de klampar när man är mitt uppe i turneringen......spinnanders skrev:Skulle varit med jag oxå, men kom lite imellan
Hur gick det för er???????
ja den e klar nu.blev riktigt bra om man får säga det själv .ska blästra den nu i eftermidda.märket vågade jag mig inte på(alu lever på sitt egna lilla sätt.tunna väggar)...med risk f att det slår sig för mycket... har slitit som ett djurhittebarn skrev:jättenyfiken på hur det går med min pipa... hojta till sekunden den e klar så ska vi starta upp gixxern å lyssna på ljuv sång
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|