Karlskrona

bamsefar

förvirrad???jag med
Gick med
5 May 2004
Hoj
cbr929-00a
funderar på om det e folk här som e sugna på lite lasergame ute på zyberzone.kunde va kul med ett gäng sporthojare som springer o leker...e det nåt intresse????ju fler desto roligare(ev,lite diskobowling?)

spinnanders

Ny medlem
Gick med
24 Sep 2004
Hoj
01
bamsefar skrev:
funderar på om det e folk här som e sugna på lite lasergame ute på zyberzone.kunde va kul med ett gäng sporthojare som springer o leker...e det nåt intresse????ju fler desto roligare(ev,lite diskobowling?)
Klart jag hänger på. Får tacka för en jävligt rolig hemresa från Götet, speciellt tack till Bamsefar o Hittebarn som gav mig några bira :fyllisar :tummenupp sånt glömmer man inte :)

Hur mycket folk hade du tänkt dig att vi skulle vara?

Panos, mycket fina bilder :fatta! :D

fz6n

Fantasilöst nick
Gick med
4 Sep 2005
Hoj
Yamaha FZ6N 2005
bamsefar skrev:

Det låter himla kul, jag hänger gärna på.

Är det med eller utan bajonett som gäller? :död

bamsefar

förvirrad???jag med
Gick med
5 May 2004
Hoj
cbr929-00a
fz6n skrev:
Det låter himla kul, jag hänger gärna på.

Är det med eller utan bajonett som gäller? :död
hehe,valfritt hoppas jag :rolleyes: .hur många vi vill.tror vi kan pressa priserna med grupprabatt(typ, juh fler desto billigare)jag kan ta hand om det om intresse finns.det finns juh bar o sånt oxå.ser flerar trådar om olika träffar på andra håll.så varför kan inte vi göra likadant..det blir juh lite mer samman hållning oss emellan oxå.så vi kan åka hoj i sommar.hoppas att ronnebygänget kunde komma oxå.. :tummenupp

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.
bamsefar skrev:

Jag är på! Bra initi...invi...eh...invin...äh...bra idé!! :hihi

:tummenupp

Da Fris

Segla gör dom som ej har råd med bensin
Gick med
21 Nov 2004
Hoj
Ducati 1098S, TM 450 MX Fi
mrBandit skrev:
Sorry Frisen........visste inte att du var aspirant på titeln slöast i stan!!? :D :D
Funderar skarpt på att trycka upp en tröja med en text åt det hållet........ :D

"Hög fart ger mer tid, låg fart ger övertid...." :hihi

hittebarn

Jag vill inte...
Gick med
11 Aug 2004
Hoj
I framtiden igen...
ja e gäna med på lite lasergame. d e ju inte gocart säsong än så. sätt ett preliminärt datum så ser vi om folk kan

bamsefar

förvirrad???jag med
Gick med
5 May 2004
Hoj
cbr929-00a
hittebarn skrev:
ja e gäna med på lite lasergame. d e ju inte gocart säsong än så. sätt ett preliminärt datum så ser vi om folk kan
det e snarare ni/vi som sätter ett datum.kom med förslag...kollar först hur många det ev kunde bli.

spinnanders skrev:
Klart jag hänger på. Får tacka för en jävligt rolig hemresa från Götet, speciellt tack till Bamsefar o Hittebarn som gav mig några bira :fyllisar :tummenupp sånt glömmer man inte :)

Hur mycket folk hade du tänkt dig att vi skulle vara?

Panos, mycket fina bilder :fatta! :D
va i helv....drack du utav mina öl.tack själv, för minnesluckan kunde varit större om jag hade hinkat i mig dom med....

hittebarn

Jag vill inte...
Gick med
11 Aug 2004
Hoj
I framtiden igen...
Satt tänderna i min acrapipa än Bamsefar?? Vet att det inte är nån vidare panik men är jävligt nyfiken på hur det kommer låta sen. Spåna ett datum så märker vi hur många som kan, vad det gällde lasergame där. Kan ju utmana DS från Ruttneby eller nått.

bamsefar

förvirrad???jag med
Gick med
5 May 2004
Hoj
cbr929-00a
hittebarn skrev:
Satt tänderna i min acrapipa än Bamsefar?? Vet att det inte är nån vidare panik men är jävligt nyfiken på hur det kommer låta sen. Spåna ett datum så märker vi hur många som kan, vad det gällde lasergame där. Kan ju utmana DS från Ruttneby eller nått.
nej,har inte blitt tid till det.får nog tid ihelgen.det blir nog fett med ljud.gick det bra med tullen? :3freak :hihi .tänkte fixxa lobos gp rör med..vad han nu ska med det till :va .brevbomb från grannen när han tänder upp gixxern på väg till jobbet en morron :banana :rofl ..

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.
bamsefar skrev:
tänkte fixxa lobos gp rör med..vad han nu ska med det till :va .brevbomb från grannen när han tänder upp gixxern på väg till jobbet en morron :banana :rofl ..

Å vad ska du med ditt till din lilla copycat??? :rofl
Mina grannar består av +80 människor med dålig hörsel så det är lungt.
Tsss, brevlådor... Såna nymodigheter har vi inte i bushen. Brevduvor, de e grejen de.

hittebarn

Jag vill inte...
Gick med
11 Aug 2004
Hoj
I framtiden igen...
Lobo Gixxer skrev:
Å vad ska du med ditt till din lilla copycat??? :rofl
Copycat? Lobo var före Rossi med GP-pipa.... Stark jobbat från en som jagar mammutar till middag :) Kommer bli mkt bröl till våren å sommaren nu då med alla som har med dB än en harry parkinson. :tummenupp

bamsefar

förvirrad???jag med
Gick med
5 May 2004
Hoj
cbr929-00a
hittebarn skrev:
Copycat? Lobo var före Rossi med GP-pipa.... Stark jobbat från en som jagar mammutar till middag :) Kommer bli mkt bröl till våren å sommaren nu då med alla som har med dB än en harry parkinson. :tummenupp
han menar att jag gjorde en till mig med(pipan).på hans ide.

hittebarn

Jag vill inte...
Gick med
11 Aug 2004
Hoj
I framtiden igen...
Friese pånken å ja har anmält oss till sporthoj open poker, ni som ser detta i tid gör d oxå, börjar vid 15 tiden

Da Fris

Segla gör dom som ej har råd med bensin
Gick med
21 Nov 2004
Hoj
Ducati 1098S, TM 450 MX Fi
spinnanders skrev:
Skulle varit med jag oxå, men kom lite imellan :mad:
Hur gick det för er???????
Det finns tillfällen då man vill **** ens föräldrar och det är då de klampar när man är mitt uppe i turneringen......
Självklart kräver de att man slutar spela så att ALLA kan umgås med barnbarnet...... :mad: Jag menar, JAG träffar honom varje dag.......

Spelade visserligen kass, så det gjorde inte så mycket.... :rolleyes:

Kanske blir en ny turnering inom snar framtid, strulade rätt mycket i början med servern......

hittebarn

Jag vill inte...
Gick med
11 Aug 2004
Hoj
I framtiden igen...
gick skitbra för mig, låg på 8,500 när den under som hade högts låg på 4,500 å så blev det ju avbrott, sen efter det var det så sket ja i att för d var dax å dra på middag hos mor å domså man spelade å bettade skitmkt på kassa händer å vann lite, men fixade ut mig efter ett tag, men kommer lätt vara med nästa gång

Kollade lite nu, Frisepånken slutade på 61e plats å ja på 40e av 90 lr 89spelare. så man kan ju säga att det kunde gått värre...

Last edited:

hittebarn

Jag vill inte...
Gick med
11 Aug 2004
Hoj
I framtiden igen...
jättenyfiken på hur det går med min pipa... hojta till sekunden den e klar så ska vi starta upp gixxern å lyssna på ljuv sång

bamsefar

förvirrad???jag med
Gick med
5 May 2004
Hoj
cbr929-00a
hittebarn skrev:
jättenyfiken på hur det går med min pipa... hojta till sekunden den e klar så ska vi starta upp gixxern å lyssna på ljuv sång
ja den e klar nu.blev riktigt bra om man får säga det själv :tummenupp .ska blästra den nu i eftermidda.märket vågade jag mig inte på(alu lever på sitt egna lilla sätt.tunna väggar)...med risk f att det slår sig för mycket... :huvet har slitit som ett djur :3freak

Panos

Advrider
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki DR750S Big, Yamaha TT600E (i delar), GSX400E
Lite bilder från idag på Hittebarnets Gixxer med kortad och blästrad
Akra-pipa :)
Och inget kopiera bilder här inte....Respektera gärna det!!!
De mina bilder!!!! Tack tack

Bifogat

• Akrawtmk.jpg
    Akrawtmk.jpg
    79.7 KB · Visningar: 57
  • Akra2wtmk.jpg
    Akra2wtmk.jpg
    66.7 KB · Visningar: 46
  • Akra3wtmk.jpg
    Akra3wtmk.jpg
    34 KB · Visningar: 39
  • Akra4wtmk.jpg