Karlskrona

Panos

Advrider
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki DR750S Big, Yamaha TT600E (i delar), GSX400E
lite till...

Bifogat

• Akra7wtmk.jpg
    Akra7wtmk.jpg
    34.6 KB · Visningar: 51
  • Akra9wtmk.jpg
    Akra9wtmk.jpg
    53.9 KB · Visningar: 59

hittebarn

Jag vill inte...
Gick med
11 Aug 2004
Hoj
I framtiden igen...
japp, när ja vill vara mig själv för en stund... he he satan tyckte den lät helt underbart, dovt ganska aggersivt ljud. ska bli kul å höra den vid varvstoppet i sommar

bamsefar

förvirrad???jag med
Gick med
5 May 2004
Hoj
cbr929-00a
hittebarn skrev:
japp, när ja vill vara mig själv för en stund... he he satan tyckte den lät helt underbart, dovt ganska aggersivt ljud. ska bli kul å höra den vid varvstoppet i sommar
hehe,ska jag ta tio cm till?det var juh inte såååå högt.snygga bilder,panos..ehh,mössan e till för att samla tankarna?så e det för mig iallafall :tummenupp

hittebarn

Jag vill inte...
Gick med
11 Aug 2004
Hoj
I framtiden igen...
bamsefar skrev:
hehe,ska jag ta tio cm till?det var juh inte såååå högt.snygga bilder,panos..ehh,mössan e till för att samla tankarna?så e det för mig iallafall :tummenupp
Skrev inte att det var såååå högt. Dovt aggresivt ljud skrev jag. Men men... kommer nog låta gott på lite högre varv sen.

Panos

Advrider
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
det var ett mycket härligt dovt ljud :tummenupp :yoparty
man kände det i den vänstra pungkulan ju :3freak

bra jobbat BamseFar :tummenupp

bamsefar

förvirrad???jag med
Gick med
5 May 2004
Hoj
cbr929-00a
hittebarn skrev:
Skrev inte att det var såååå högt. Dovt aggresivt ljud skrev jag. Men men... kommer nog låta gott på lite högre varv sen.
kul att du blev nöjd.tycker personligen att det blev bättre ljud i ditt akra än med mitt ixil. :tummenupp så liiite avundssjuk e jag :huvet

Panos skrev:
det var ett mycket härligt dovt ljud :tummenupp :yoparty
man kände det i den vänstra pungkulan ju :3freak

bra jobbat BamseFar :tummenupp
du måste ta lite bilder på min hoj sen.du som kan ta bilder.fått tag på en snubbe på sporthoj som kan skriva ut bilder som plansch.kunde vatt kul med en stor bild på väggen :)

hittebarn

Jag vill inte...
Gick med
11 Aug 2004
Hoj
I framtiden igen...
bamsefar skrev:
kul att du blev nöjd.tycker personligen att det blev bättre ljud i ditt akra än med mitt ixil. :tummenupp så liiite avundssjuk e jag :huvet
Japp nöjd som fan, ska bjuda dig på en brakfylla nångång som lite mer tack för hjälpen.

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.
Mycket snyggt! :tummenupp

Bamse;
Såg att jag missat ett samtal från dig häromdagen... sorry!
Ang. filmerna kan du väl ta dom när du kikar förbi och kontrollmäter.

Hittebarn;
Ska du bjuda Bamse på en bakfylla är det nog bäst att du börjar bunkra redan nu... :D

bamsefar

förvirrad???jag med
Gick med
5 May 2004
Hoj
cbr929-00a
Bamse;
Såg att jag missat ett samtal från dig häromdagen... sorry!
Ang. filmerna kan du väl ta dom när du kikar förbi och kontrollmäter.

Hittebarn;
Ska du bjuda Bamse på en bakfylla är det nog bäst att du börjar bunkra redan nu... :D[/QUOTE]
:rofl :fyllisar .det blir nog bra med det.har lovat mig själv att ta det lugnt ett tag nu.ni tog kål på mig i bussen.det värsta e juh bakfylle- ågren efter :D :rofl

Panos

Advrider
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
bamsefar skrev:

du måste ta lite bilder på min hoj sen.du som kan ta bilder.fått tag på en snubbe på sporthoj som kan skriva ut bilder som plansch.kunde vatt kul med en stor bild på väggen :)

jaaa, absolut!
Det kan vi ta då det börjar bli riktigt nice ute, med sol o värme.
Vi kan ta nån gång o köra runt till olika ställen och miljöer för att
få till dom feta bilderna på din BEST (och Baloo) :tummenupp

Dr F.o.D

Avliden medlem
Gick med
4 Sep 2005
Hoj
Rf
Varvstopp

hittebarn skrev:

Vet du om det funkar på din hittebarn?? Jag har då aldrig hört lr sett dig varva mer än 6500 rpm... fast du kanske har missat ngt med växlingen o av misstag gasat på lite extra :)

hittebarn

Jag vill inte...
Gick med
11 Aug 2004
Hoj
I framtiden igen...
malmqvist skrev:
Vet du om det funkar på din hittebarn?? Jag har då aldrig hört lr sett dig varva mer än 6500 rpm... fast du kanske har missat ngt med växlingen o av misstag gasat på lite extra :)
Kan bero på att du försvann när man gasar över 6500rpm... att du e ett inavelsoffer från jämjö kan oxå spela in i ekvationen.

Dr F.o.D

Avliden medlem
Gick med
4 Sep 2005
Hoj
Rf
hittebarn skrev:
Kan bero på att du försvann när man gasar över 6500rpm... att du e ett inavelsoffer från jämjö kan oxå spela in i ekvationen.

Fan jag var ganska säker på att det alltid är du som ligger där bak o puttar med motiveringen man ser bättre :) Hehe jag bara jävlas med dig :lol

hittebarn

Jag vill inte...
Gick med
11 Aug 2004
Hoj
I framtiden igen...
malmqvist skrev:
Fan jag var ganska säker på att det alltid är du som ligger där bak o puttar med motiveringen man ser bättre :) Hehe jag bara jävlas med dig :lol
Det är lugnt, vi brukar ha våran pajkastning på MSN ju...

Evert

bankorning.com
Gick med
3 Sep 2004
Hoj
ingen för tillfället
Begagnade racedäck

Jag har möjlighet att köpa begagnade racedäck och tänkte höra här om det är någon som vill ha ett par? Det finns både 180 och 190 däck. 1600 kr per par. Tänkte åka och hämta om några veckor, så att man har "nya" däck till säsongen börjar. Skicka PM om ni vill ha eller om ni har några frågor.

hittebarn

Jag vill inte...
Gick med
11 Aug 2004
Hoj
I framtiden igen...
Evert skrev:
Jag har möjlighet att köpa begagnade racedäck och tänkte höra här om det är någon som vill ha ett par? Det finns både 180 och 190 däck. 1600 kr per par. Tänkte åka och hämta om några veckor, så att man har "nya" däck till säsongen börjar. Skicka PM om ni vill ha eller om ni har några frågor.
Är inte 1600 lite dyrt för en uppsättning? Kolla annonserna här för beggade racedäck. Varierar väldigt mkt på priserna men 1200 för en uppsättning var inte ovanligt.

Evert

bankorning.com
Gick med
3 Sep 2004
Hoj
ingen för tillfället
Oki, det var ju märkligt att jag fått ett så dåligt pris.
Får väl jobba lite på det då...

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...